سنترهای آزمون PTE
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

سنترهای آزمون PTE کدامند

سنترهای آزمون PTE

سنترهای آزمون PTE در سال 2021 از نظر داوطلبان ایرانی 1400

مسلماً، برای خیلی از داوطلبین ایرانی شرکت در آزمون PTE این سوال پیش می آید که بهترین مرکز برگزاری آزمون PTE کجاست؟ انتخاب یک مرکز برگزاری خوب و معتبر با بهترین امکانات آموزشی مسلماً در نتیجه آزمون تاثیر قابل التوجهی دارد. این آزمون حدودا 3 ساعت طول می کشد و هر داوطلب در یک کابین که فضای کوچکی دارد این آزمون را برگزار می کند باید حتما تمام دیوارها در این آزمون کاملا ضد صدا و آگوستیک باشند در غیر اینصورت حواس داوطلبان پرت می شود و از طرفی دیوارهای هر کابین باید خیلی بلند تا سقف باشند که هیچ سروصدایی داوطلبان را در حین آزمون اذیت نکند.

 در مهارت Read Aloud , و مهارتهای دیگر چون فضای کابین ها بسیار کوچک هستند و صدای افراد کناری شما  در طول آزمون به عملکرد شما به طور قابل التوجهی لطمه میزند و عوامل محیطی دیگر مانند صدای تایپ و صدای speaking  (مکالمه) داوطلبین بنابراین همه این صداها مسلما می توانند حواس داوطلب را پرت کنند از این رو باید سعی کنید مراکزی را انتخاب کنید که بهترین امکانات برگزاری آزمون PTE  را داشته باشند مخصوصاً برای افرادیکه در این آزمون قصد کسب نمره بالای 70 را دارند.

بهترین دوره آیلتس کدام است

موارد مهمی که در انتخاب سنترهای آزمون پی تی ای باید توجه کنید:

تعدادی از این مراکز با پوشیده کردن کابینها و گسترش فضای آزمون و همچنین بالا بردن دیوارهای کابین ها تا سقف و به کارگیری کیبوردهای خاص در حل اینگونه مشکلات اقدامات موثری را انجام داده اند. بعضی از سنترها خیلی شلوغ هستند و در آزمون 10 -12 نفر شرکت  می کنند.

در حالیکه در بعضی از این مراکز گاهی اوقات تعداد شرکت کنندگان بین 4 تا 5 نفر می باشد و در نتیجه سرو صدا کمتر است. تجهیزات به کار رفته در این مرکز هم مهم هستند مانند میکروفون، مانیتور های بزرگ، کیبورد خاص فقط یک زبانه (زبان انگلیسی) که حواس داوطلبین در حین آزمون پرت نشود.

موقعیت مکانی سنترهای آزمون PTE:

موقعیت مکانی این مراکز هم خیلی مهم هستند که نزدیک به خیابان اصلی نباشند تا سر و صدا برای شرکت کنندگان در این آزمون آزار دهنده نباشد.از نظر مرکز زبان هیراد بهترین مراکز برقراری آزمون PTE  عبارتند از:

  •  PTE ترکیه
  •  British side  ترکیه
  •  British side استانبول
  •  Heeldiz
  •  Republic باکو
  •  Exbridge
  •  PTE دبی

                      خوشحال خواهیم  در صورتی که این مقاله را دوست داشتید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30