دوره تربیت مدرس آیلتس/ تربیت مدرس آیلتس/IELTS TTC Course

دوره تربیت مدرس آیلتس ‍| ITTC

در کلاس آیلتس ، دوره تربیت مدرس آیلتس مناسب کسانی می باشد که به طور حرفه ای این کاررا انجام می دهند و به خوبی زیر و بم این امتحان را می شناسند و سابقه تدریس بالایی دارند و به عبارتی نام آشنا هستند. شایان ذکر است که متاسفانه امروزه تعداد اساتید حرفه ای آیلتس کم می باشند از این روز بر آن شدیم که دوره تربیت مدرس آیلتس را در مرکز تخصصی هیراد برگزار کنیم و این فرصت را برای افرادی که زبان انگلیسی تدریس می کنند فراهم کنیم که در آینده نه چندان دور شروع به تدریس آیلتس کنند و در آمد بیشتری  کسب کنند و  از لحاظ موقعیت اجتماعی شرایط عالی را در جامعه بدست بیاورند.

هزینه دوره تربیت مدرس آیلتس ‍| ITTC

نام دورههزینه دورهتعداد جلساتمحل برگزاریثبت نام
تربیت مدرس آیلتس2.900.000 تومان12 جلسهشعبه میردامادکلیک کنید

چارت آموزشی دوره دوره تربیت مدرس آیلتس ‍| ITTC

در این دوره سیلابس‌هایی که تدریس میشود روی آموزش چهارت مهارت آیلتس Reading، Speaking, ، Listening, Writing کار می‌شود. تکنیک‌های مربوط به چگونگی تدریس آزمون آیلتس به صورت کامل تدریس می‌شود. روی تکنیک‌های عمومی مربوط به آموزش انگلیسی حرفه‌ای نیز در کلاس کار می‌شود اما تاکید این کلاس عمدتا روی تدریس و تکنیک‌هایی است که لازم است یک استاد آیلتس بداند و بتواند در واقع به خوبی متقاضی و دانش پژوهان خود را برای شرکت در آزمون آیلتس آماده کند.

 تدریس در دوره آیلتس خیلی متفاوت از تدریس در دوره‌های دیگر است و تکنیک‌ها و چارچوب‌های خاص خودش را دارد که اساتید حرفه‌ای آیلتس باید یاد بگیرند. مدرس باید روی این تکنیک‌ها تسلط پیدا کنند تا شاگرد را وارد حاشیه نکند. دانش‌پژوهان نباید با کتابهای متعدد کار کنند و روی کتاب‌های مفید مسلط باشند تا بتوانند خودشان را برای شرکت در آزمون آماده کنند. حتی به اساتید آموزش داده می‌شود که چه منابعی را استفاده کنند و برای تقویت لغات دانش پژوهان باید روی چه لغاتی کار کنند. برای تقویت زبان عمومی دانش پژوهان ی که زبان عمومی‌شان ضعیف است قبل از شرکت در دوره آزمون آیلتس کارکنند و تا چه حدی زبان عمومی آن‌ها را در راستای آزمون آیلتس تقویت کنند در دوره تربیت مدرس آیلتس ‍یا همان ITTC بحث زمان بندی، بحث نگرش به این آزمون، بحث تمرکزی که دانش‌پژوه باید داشته باشد نیز آموزش داده می‌شود. دقت به سرعت در پاسخگویی و… همه در این دوره به دانش پژوهان آموزش داده می‌شود.

لیست فعالیت های دوره تربیت مدرس آیلتس:

  1. کار روی تدریس چهار مهارت آیلتس به طور مساوی
  2.  تدریس چگونه تصحیح کردن رایتینگ آیلتس در هر دو TASK
  3.  تدریس چگونه نمره دادن به اسپیکینگ آیلتس
  4.  تدریس اینکه در کلاس آیلتس چه مطالبی حتما باید تدریس شوند.
  5.  تدریس اینکه در کلاسهای آیلتس چه تکالیفی باید به دانش پژوهان داده شود.
  6.  تدریس اینکه چطور باید در کلاس آیلتس روند پیشرفت علمی و مهارتی دانش پژوهان را مورد بررسی قرار داد.
  7. تدریس اینکه چه امتحاناتی باید از دانش پژوهان  در کلاس گرفته شود.
  8. گرفتن چند DEMO تدریس از هر شرکت کننده مرتبط با چهار مهارت امتحان آیلتس
  9. تدریس چگونه ارتباط برقرار کردن با شاگردان آیلتس
  10.  تدریس اینکه دانش آموزان آیلتس از استاد خود در کلاس آیلتس چه انتظاری دارند.
  11.  تدریس تمام جزعیاتی که باید یک استاد آیلتس بداند.
  12.  تدریس اینکه با توجه به چه معیارهایی مهارتهای آیلتس نمره داده می شوند.
  13. تدریس اینکه استاد آیلتس باید چه مهارتهایی داشته باشد.
  14.  تدریس اینکه استاد آیلتس چه طور می تواند نمره خود را در هر مهارت افزایش دهد.
  15.  تدریس اینکه استاد دوره آیلتس علاوه بر تدریس مهارت های آیلتس باید  تا حدی به تدریس زبان عمومی هم بپردازد.
  16. تدریس اینکه چطور استاد آیلتس می تواند تا حدی زبان عمومی شاگردان را تقویت کند.
  17.  تدریس اینکه چه طور استاد آیلتس از شاگردان در کلاس آیلتس فید بک بگیرد و آنها را ارزیابی کند.
  18. تدریس اینکه به چه روشهایی استاد می تواند به شاگردان آیلتسی که نا امید هستند انگیزه بدهد.
  19.  تدریس اینکه چه طور استاد آیلتس می تواند اعتماد به نفس دانش جویان را بالا ببرد و آنها را در مدیریت زمان امتحان یاری کند.
  20. تدریس اینکه استاد آیلتس باید چه منابعی آیلتسی را به شاگردان خود معرفی کند.
  21. تدریس اینکه استاد آیلتس باید چه منابعی را به شاگردان خود در کلاس به جهت تقویت زبان عمومی معرفی کند تا شاگردان در کمترین زمان ممکن بتوانند زبان عمومی خود را تقویت کنند و در امتحان آیلتس نتیجه مطلوبی بگیرند.
  22.  تدریس اینکه مثلا دانش آموزان چند تا سوال ریدینگ آیلتس را باید درست پاسخ بدهند تا نمره 7 در این مهارت کسب کنند.
  23.  تدریس اینکه استاد چطور می تواند دقت و تمرکز  دانش جویان آیلتس را بالا ببرد.
  24.  تدریس  اینکه چه منابع کمک آموزشی برای آیلتس و زبان عمومی  استاد می تواند به شاگردان آیلتس در کلاس معرفی کند.
  25. تدریس اینکه چرا برخی از دانش جویان علی رغم تلاش زیادشان نمی توانند در امتحان آیلتس نمره خوبی کسب کنند.
  26.  تدریس تمام مهارتهای آیلتس به جهت اینکه اساتید آیلتس به خوبی با آنها آشنا شوند و تسلط کامل برای تدریس آنها به دانش جویان خود  در کلاس پیدا کنند.
  27.  تدریس اینکه چه طور اساتید آیلتس می توانند دامنه واژگان شاگردان خود را برای شرکت در امتحان آیلتس در عرض چند ماه به طور چشم گیری تقویت کنند.
  28.  تدریس اینکه چه منابع VOCABULARY اسا تید آیلتس می توانند به دانش پژوهان خود معرفی کنند.

نحوه برگزاری دوره دوره تربیت مدرس آیلتس ‍| ITTC

دوره تربیت مدرس آیلتس در مرکز تخصصی هیراد در 12 جلسه یک ساعت و نیمه برگزار می شود ( 18 ساعت). طول دوره با احتساب تعطیلات حدودا یک ماه تا یک ماه و نیم می باشد بستگی دارد که آیا کلاس در طول هفته و یا آخر هفته ها برگزار می شود.

منابع تدریسی در دوره ITTC

منابع دوره تی تی سی آیلتس: در این دوره جدیدترین منابع سال ۲۰۲۳ با دانش پژوهان کار می‌ شود و این دوره بسیار کابردی است و حتی از دانش پژوهان دمو گرفته می‌شود که بعد از دریافت ۲ دمو و کسب امتیاز قبولی حتی بعضی از دانش پژوهان در هیراد دعوت به کار می‌شوند. در ابتدا به آن‌ها کلاس‌های خصوصی داده می‌شود و بعد هم در صورت صلاح دید مدیر آموزشی کلاس های گروهی داده می‌شود. منابعی که در این دوره تدریس می‌شود جدیدترین منابع سال ۲۰۲۳ هستند و خیلی ساده و روان به چگونگی تدریس آزمون آیلتس می‌پردازند.

شایان ذکر است که فقط افرادیکه سطح علمی آنها در سطح آیلتس 6 یا 6.5 می باشد می توانند در این دوره شرکت کنند. در انتهای این دوره از شرکت کنندگان آزمون آیلتس گرفته می شود و در صورت کسب نمره 7 به بالا به آنها مدرک معتبر IELTS TTC COURSE  اهدا می شود. لازم به ذکر است که در صورت گرفتن این مدرک و تایید استاد دوره و مدیران آموزشی، این افراد می توانند در مرکز تخصصی هیراد شروع به تدریس آیلتس کنند البته زیر نظر مستقیم مدیران آموزشی هیراد و اساتید آیلتس. لازم به ذکر است که این دوره تربیت مدرس آیلتس توسط اساتید مجید سیدیان (مدیر عامل و مدیر آموزشی) و حمید سیدیان (رئیس هیات مدیره و مدیر آموزشی ) برگزار می شود. این دو عزیز حدودا 17 سال سابقه تدریس آیلتس دارند. لازم به ذکر است که امروزه نه نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای دنیا تدریس آیلتس برای یک استاد حرفه ای پول ساز و از جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار است. در صورتیکه دانش پژوهان به استاد آیلتس خود اعتماد کنند استاد آیلتس می تواند کم کم شاگردان بیشتری را جذب کند و در نتیجه به محبوبیت و در آمد خیلی بیشتری دست پیدا کند. شایان ذکر است اساتیدی می توانند در تدریس دوره آیلتس موفق شوند که از دانش زبان عمومی بالایی برخوردارند و در امتحانات بین المللی زبان انگلیسی به ویژه آیلتس چندین دفعه شرکت کرده و نتایج مطلوبی کسب کرده اند.

نمونه مدرک زبان دوره 

 

آکادمی آیلتس مرکز زبان هیراد

آموزش تدریس مهارت های آیلتس بسیار علمی و تخصصی می باشد و افرادی که یادکیگیرند که چگونه دانش پژوهان را برای آرمون آماده کنند افرادی هستند که از قابلیت های بسیاری برخوردار می باشند چرا که فقط مهارت زبان را چک نمی کند بلکه مهارت های تمرکز، سرعت، دقت، ایده پردازی و تا حدودی معلومات عمومی را مورد سنجش قرار می دهد.

به طور کلی به شما آموزش داده می شود که چگونه مهارت های تدریس آیلتس را یاد بگیرید و در کلاس به طور کاملا کاربردی به دانش پژوهان انتقال دهید. این دوره برای شما این فرصت را ایجاد می کند که آزمون آیلتس را بشناسید و هم فرایند تدریس مهارت آیلتس را کاملا یاد بگیرید زیرا بلد بودن یک مهارتی با آموزش آن مهارت به افراد دیگیری متفاوت است خیلی از افراد نمره بالایی میگیرند اما نمی توانند مهارتشان را انتقال دهند چرا که این قدرت را ندارند در ذهن دانش پژو اطلاعات را طبقه بندی کنند. 

ارائه مدرک معتبر پس از پایان دوره 

این دوره در مرکز هیراد هم به صورت گروهی و هم خصوصی برگزار می شود.

برگزاری این دوره در هیراد بر اساس استاد نعیین شده بین هر جلسه 90 دقیقه بین 700 تا 1 میلیون می باشد.

افرادی که در این دوره شرکت می کنند بعد از پایان دوره هم مدرک معتبر و هم در صورت کسب قابلیت های لازم در مرکز زبان هیراد به کار گرفته می شوند. ابتدا با کلاس خصوصی شروع کرده و سپس بعد از کسب مهارت های لازم به آن ها آموزش کلاس های گروهی آیلتس هم محول می گردد. 

اساتید برگزیده دوره TTC زبان هیراد

حمید سیدیان
مجید سیدیان