آزمون ماک آنلاین اسپیکینگ آیلتس

کیفیت بالای تدریس توسط برترین اساتید آیلتس کشور - پاسخگویی به سوالات - پشتیبانی آنلاین 100%

نمونه تدریس فلش آموزشی صفر تا صد آیلتس

نمونه تدریس آموزش اسپیکینگ

نمونه تدریس آموزش رایتینگ

نمونه تدریس آموزش لیسنینگ

نمونه تدریس آموزش ریدینگ

ماک آنلاین اسپیکینگ آیلتس

آزمون ماک آنلاین اسپیکینگ آیلتس ، نحوه ثبت نام ، مدت زمان آزمون ماک آنلاین اسپیکینگ و اعلام نمرات را بصورت کامل و جامع به شما عزیزان اعلام می داریم

اطلاعات آزمون ماک آنلاین اسپیکینگ

10 تا 15 دقیقه زمان امتحان

اعلام نمره بلافاصله بعد از اتمام ماک تست آنلاین اسپیکینگ آیلتس

شایان ذکر است که در این راستا  لینک ورود به کلاس که به وسیله نرم افزار adobe connect برگزار می شود برای متقاضی ماک تست آنلاین اسپیکینگ آیلتس از طریق ایمیل ارسال می شود سپس متقاضی لینک را در یک مرورگر مثل کروم وارد می کند سپس  اسم خود را وارد و داخل کلاس می شود. ممتحن آیلتس در زمان از قبل تعیین شده توسط نرم افزار adobe connect وارد کلاس می شود و امتحان اسپیکینگ آیلتس را دقیقا مثل خود آیلتس به صورت آنلاین برگزار می کند و بلافاصله بعد از اجرای سه پارت اسپیکینگ آیلتس نمره فرد متقاضی را به وی اعلام می کند و به جهت تقویت نمره اسپیکینگ به متقاضی مشاوره کامل ارایه می دهد.

شایان ذکر است که هزینه برگزاری یک ماک تست آنلاین اسپیکینگ آیلتس 150000 تومان می باشد.

این ماک تست آنلاین ترس و استرس فرد را برای شرکت در امتحان اسپیکینگ آیلتس به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد و باعث می شود فرد در امتحان اسپیکینگ آیلتس واقعی عملکرد خوبی داشته باشد و در نتیجه نمره مطلوبی کسب کند.

لازم به ذکر است که فرد متقاضی می تواند از طریق موبایل و یا لپ تاب در این امتحان آنلاین شرکت کند حتی اگر در محیط کار خود و یا هر جای دیگر می باشد. 

به جهت ثبت نام، کسب اطلاعات بیشتر ، انجام هماهنگی های لازم  و تعیین وقت ماک تست آنلاین اسپیکینگ آیلتس با شماره 021-26709719 تماس حاصل فرمایید.

دپارتمان آیلتس مرکز تخصصی زبان هیراد​