ویدیوهای آموزشی خودآموز دوره OET

ویدیوهای آموزشی خودآموز OET

4.45/5

آزمون OET اصلا آزمونی نیست که سطح دانش علمی فرد در پزشکی را بسنجد. فقط به دنبال این است که بسنجد و بررسی کند که یک کادر درمان آیا میتواند در بخش های متفاوت بیمارستان با بیمار، همراه بیمار و کادر درمان بصورت کاربردی صحبت کند و کاربردی بنویسد و مهارت لیسنینگ کاربردی داشته باشد و بتواند با افراد ارتباط بگیرد و درک مطلب خوبی در محیط بیمارستان را داشته باشد.

این آزمون در 4 مهارت اسپیکینگ ، رایتینگ ، ریدینگ و لیسنینگ برگزار می شود و  هر 4 مهارت را مورد سنجش قرار می دهد و عمدتا کادر درمانی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند نیاز به گرید B دارند که نمره ای بین 350 الی 420 میباشد.

خرید دوره :

5.300.000 تومان

آنچه که در این ویدیو آموزشی قراره است ببینید

جلسه لیسنینگ

 جلسه رایتینگ

جلسه‌ اسپیکینگ

جلسه ریدینگ

ماک تست آنلاین

این دوره مناسب چه کسانی میباشد؟

این دوره ها مناسب چه کسانی نمی‎‌باشد؟

مدرک معتبر و رسمی هیراد

با گذراندن و تماشای ویدیو OET میتوانید در آزمون پایانی دوره شرکت کنید و باکسب نمره قبولی در آزمون از ما گواهینامه معتبر و رسمی دریافت کنید.

حتی این مدرک قابل ارائه به سفارت می‌باشد.

web

ویدیوها چگونه به دست شما میرسند؟

پس از خرید برای هرکاربر یک شناسه اختصاصی ایجاد می‌شود که با وارد کردن شناسه ویدیو ها از طریق نرم افزار اسپات پلیر قابل تماشا می باشد.

شما هیچ محدودیت زمانی در مشاهده ویدیوهای ما ندارید و هر زمانی که دوست دارید میتونید باز هم ویدیوها رو مشاهده کنید.

مدرسین دوره آیلتس

نام و نام خانوادگی : سید حمید سیدیان

سن : ۴۳ سال

تحصیلات:  لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس آموزش زبان از دانشگاه تهران

برای مشاهده رزومه کامل استاد کیلک کنید

  • تدریس انگلیسی به طور حرفه ای  به مدت 24 سال (شروع تدریس از سن 17 سالگی)
  • مدیریت آموزشگاه زبان تهران هیراد به مدت ۱۵ سال(رئیس هیئت مدیره)
  • تدریس در موسسات  آموزشی  زبان  انگلیسی  متعدد  به  مدت 11 سال
  • تدریس دوره های متعدد زبان انگلیسی
  • تدریس دوره های مکالمه از سطح مبتدی تا پیشرفته
  • تدریس کتاب های متعدد زبان انگلیسی
  • تدریس دوره IELTS به طور حرفه ای به مدت 17 سال
  • تدریس دوره TOEFL به طور حرفه ای به مدت 17 سال
  • تدریس دوره GRE به طور حرفه ای به مدت 12 سال
  • تدریس دوره GMAT به طور حرفه ای به مدت 12 سال
  • تدریس دوره OET بصورت حرفه‌ای به مدت ۵ سال
  • تدریس مقاله نویسی علمی بطور حرفه‌ای به مدت ۱۰ سال
  • تدریس انگلیسی به طور حرفه ای  به مدت 23 سال (شروع تدریس از سن 18 سالگی)
  • مدیریت مرکز تخصصی هیراد به مدت ۱۵ سال (مدیرعامل مجموعه)
  • تدریس در موسسات  آموزشی  زبان انگلیسی  متعدد  به  مدت 12 سال
  • تدریس دوره های متعدد زبان انگلیسی
  • تدریس دوره های مکالمه از سطح مبتدی تا پیشرفته
  • تدریس کتاب های متعدد زبان انگلیسی
  • تدریس دوره آیلتس تضمینی به طور حرفه ای به مدت 16 سال
  • تدریس دوره TOEFL به طور حرفه ای به مدت 18 سال
  • تدریس دوره GRE به طور حرفه ای به مدت10 سال
  • تدریس دوره GMAT به طور حرفه ای به مدت 10 سال
  • تدریس دوره OET بصورت حرفه‌ای به مدت ۵ سال
  • تدریس مقاله نویسی علمی بطور حرفه‌ای به مدت ۱۰ سال
  • تدریس مکالمه و مکاتبات تجاری BEC به مدت ۱۲ سال

مدرسین دوره آیلتس

نام و نام خانوادگی : سید مجید سیدیان

سن : ۴۳ سال

تحصیلات: فوق لیسانس ادبیات زبان انگلیسی از دانشگاه تهران

برای مشاهده رزومه کامل استاد کیلک کنید

نمونه تدریس آموزش توسط اساتید موسسه هیراد

نمونه تدریس آموزش اسپیکینگ

نمونه تدریس آموزش وکب

نمونه تدریس آموزش لیسنینگ

نمونه تدریس آموزش ریدینگ

نظرات دانشجویان دوره

Learning languages-cuate

نیاز به مشاوره اختصاصی دارید؟

اگر نمیتوانید بصورت آنلاین دوره را خریداری کنید، مشاوران ما از ۹ صبح تا ۹ شب آماده پاسخگویی و پشتیبانی لازم شما می‌باشند که به روش دیگری پرداخت کنید.

سئوالی دارید ؟ باما تماس بگیرید.

توضیحات ویدیو آموزشی خودآموز OET

مرکز تخصصی هیراد 6 سال است که در حال برگزاری دوره های OET به صورت خصوصی می باشد زیرا هماهنگی برای برگزاری کلاس های گروهی برای کادر درمان به راحتی امکان پذیر نمی باشد و از طرفی به دلیل این که کادر درمان در رشته های متفاوتی در این دوره شرکت می کنند این مرکز به جهت ارائه کیفیت بالا در آموزش ترجیحا کلاس ها را به صورت خصوصی برگزار می کند. اما برای کادر درمانی که حتی امکان شرکت در کلاس های خصوصی و آنلاین را ندارند پیشنهاد ویژه ای دارد.

این افراد می توانند ویدیوهای آموزشی OET را خریداری کرده و معلم را به خانه ببرند. در این ویدیو آموزشی روی نکات و تکنیک های هر چهار مهارت کار شده و زبان عمومی افراد تقویت شده و نکات گرامری، جمله سازی و وکب در راستای آزمون OET تقویت می شود. این ویدیوها توسط اساتید مجید و حمید سیدیان کامل و جزئی آموزش داده شده اند. این ویدیوها به گونه ای تهیه و گرداوری شده اند که برای همه کادر درمان و در هر رشته ای قابل استفاده می باشند چون به تمامی نکات پرداخته شده است. 

تمام متریال های آموزشی که در این دوره تدریس شده بعد از خرید این ویدیو های آموزشی در پنل اسپات پلیر شما قرار می گیرد. این ویدیو آموزشی OET برای تمام کادر درمان دکتر داخلی، متخصص قلب و کلیه و … متناسب می باشد. همه نکات در آزمون OET حین آموزش تایپ شده و این ویدیو ها با کیفیت بالا در اختیار دانش پژوهان قرار می گیرد.

اساتیدی که این دوره را تدریس کرده اند روی تکنیک های آموزش زبان انگلیسی و همچنین آزمون OET تسلط کاملی دارند و سعی کرده اند زبان عمومی و تلفظ کادر درمان را هم تقویت کنند.

مرکز تخصصی زبان هیراد علاوه بر برگذاری کلاس های حضوری و آنلاین آمادگی آزمون OET برای کادر درمان در تمامی سطح کشور ، موفق به گردآوری و تدوین ویدیوهای آموزشی OET در 4 مهارت شده است.و این خدمات را به افرادی توصیه میکند که امکان شرکت در کلاس های حضوری و انلاین را بخاطر مشغله کاری ندارند و شیفت های مختلف بیمارستانی مجبور هستند که از ویدیوهای آموزشی خودآموز OET استفاده کنند.

ویدیو اموزشی OET توسط اساتید حمید و مجید سیدیان تدریس و گرداوری شده و با برند هیراد ارائه می گردد و از طریق سیستم اسپات پلیر قابل اجرا میباشد. در این ویدیوهای آموزشی کامل همه نکات و استراتژی ها تدریس شده و حتی نکات وکب های لیسنینگ و ریدینگ کامل تدریس شده اند که همه کادر درمان از قبیل پرستارها و … میتوانند از آن استفاده کنند.

همانطور که میدانید ریدینگ و لیسنینگ این آزمون برای تمامی کادر درمان مشترک میباشند اما مهارت های اسپیکینگ و رایتینگ بر اساس رشته کادر درمان متفاوت میباشد اما چهارچوب نوشتن در این دو مهارت مشترک میباشد. عمدتا سوالات عمومی مثل فشارخون ، دیابت ، آرتروز ، چاقی مفرد ، افسردگی و … مورد بررسی قرار میگیرد.

این مرکز تضمین میکند که بعد از تماشای این ویدیو آموزشی افراد بتوانند برای آزمون آماده شده و در مسیر درست قرار بگیرند و فایل های تدریس شده هم در سیستم اسپات پلیر برای متقاضیانی که این دوره را خریداری کردند بارگزاری شده است.

این آزمون روز به روز در حال توسعه میباشد و پیش بینی میشود که در پایان سال 2023 همه ی سوالات و منابع آموزشی برای کادر درمان توسط سازمان OET کامل تدوین و گردآوری شود و این آزمون در تمام نقاط دنیا برای کادر درمان مورد قبول واقع گردد. به پزشکان به هیچ عنوان توصیه نمیشود که در آزمون آیلتس شرکت کنند زیرا در ازمون OET دو هدف را دنبال میکنند که اولین هدف گرفتن مدرک بین المللی و هدف دوم این است که با زبان پزشکی بصورت کاربردی آشنا میشوید و به محض کار در یک بیمارستان در خارج از کشور در چهار مهارت هیچ مشکلی ندارید.

برای دریافت مشاوره و خرید ویدئوهای آموزشی تلفن خود را در باکس زیر وارد نمایید.