مکالمه در سفر ( آموزش زبان انگلیسی در سفر)

آموزش زبان انگلیسی در سفر

ما در آموزشگاه زبان هیراد به روشی کاملا نوین و حرفه ای به شما اصطلاحات ، واژه ها ، کلمات و گرامری که در سفر مورد نیازتان می باشد را آموزش می دهیم. آموزش زبان انگلیسی که در سفر نیازتان می باشد توسط حرفه ترین اساتید و کوتاهترین زمان ممکن تدریس می شود. 

کارگاه فشرده آموزش زبان انگلیسی در سفر

مکالمات انگلیسی در سفر

ویژه سفرهای نوروزی و تابستانی

ارائه ای متفاوت از هیراد با رویکرد برگزاری دوره %100 کاربردی

داشتن سفر های بین المللی بدون دانستن زبان انگلیسی بسیار دشوار است.

حتی اگر از یک کشور انگلیسی زبان هم دیدن نمی کنید ، خودتان در خواهید یافت که به مکالمات انگلیسی در سفر برای انجام کارهایی هم چون تاکسی گرفتن ، صحبت با مسئولین هتل ، صحبت با مسئولین مهاجرتی و یا در فرودگاه به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

پس قبل از اینکه وسایلتان را جمع کنید ، سعی کنید زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید و سعی کنید موقعیت هایی که در سفر خود نیاز به انگلیسی دارید تصور کنید و مکالمات انگلیسی در سفر خود را بهبود ببخشید.

هیراد در این کارگاه آموزشی فشرده سعی دارد با ارائه مکالمات و موضوعاتی که %100 افراد در سفرهای خود با آن مواجه هستند و تمرین مکالمات مرتبط با این موقعیت ها که شما در سفر به آن نیاز خواهید داشت تجربه لذت بینهایت در سفر نوروزی را برای شما به ارمغان بیاورد.

توجه!!!! قبل از هرچیز ذکر این نکته مهم است که به هیچ عنوان سعی نکنید از کتاب های دو زبانه بهره ببرید. این کار شما را به ترجمه کردن عادت می دهد و سرعت یادگیری انگلیسی شما کاهش می یابد.

نمونه سرفصل هایی که در این دوره مکالمه در سفر به آن پرداخته می شود:

  • پیداکردن آدرس به زبان انگلیسی
  • استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی
  • هتل و مکالمات متعدد در فضای هتل
  • احوالپرسی به انگلیسی
  • اصطلاحات مفید فرودگاه و موارد مرتبط با چک کردن مدارک و مکان های مختلف فرودگاه
  • مکالمات و اصطلاحات مرتبط با خرید