ماک تست آیلتس خصوصی (فردی) ، آزمون آزمایشی آیلتس (IELTS Mock)

کیفیت بالای تدریس توسط برترین اساتید آیلتس کشور - پاسخگویی به سوالات - پشتیبانی آنلاین 100%

نمونه تدریس فلش آموزشی صفر تا صد آیلتس

نمونه تدریس آموزش اسپیکینگ

نمونه تدریس آموزش رایتینگ

نمونه تدریس آموزش لیسنینگ

نمونه تدریس آموزش ریدینگ

ماک تست آیلتس خصوصی

ماک تست آیلتس خصوصی در مرکز زبان هیراد صورت می پذیرد. شایان ذکر است که در مرکز تخصصی زبان هیراد علاوه بر جلسات خصوصی ، ماک تست آیلتس گروهی نیز برگزار می شود و زبان جویان می توانند در آن شرکت کنند.

ثبت نام در ماک آیلتس خصوصی:

در این راستا فقط کافیست فرد متقاضی با همکاران هیراد با شماره 26709719-021 تماس بگیرد و برای این تست رزرو انجام دهد. سپس در زمان تعیین شده فرد به مؤسسه هیراد مراجعه می‌کند و تحت حمایت همه جانبه همکاران وپرسنل آموزش دیده هیراد در ماک آزمون خصوصی خود شرکت می‌کند و در عرض 24 ساعت نمرات چهار تا مهارت آیلتس و بند اسکور نهایی فرد شرکت کننده در ماک آزمون آیلتس خصوصی اعلام می شود و سپس کارنامه وی صادر می شود و در سایت هیراد به نشانی www.hiradenglish.com در قسمت نتایج  قرار داده می شود.

لازم به ذکر است که فرد متقاضی می‌تواند با توجه به زمان و شرایط کاری و زندگی خود با تعیین وقت قبلی از طریق تماس با مرکز تخصصی زبان هیراد در IELTS Mock Test شرکت کند. این گزینه به افرادیکه می‌خواهند در آینده خیلی نزدیک در امتحان آیلتس اصلی شرکت کنند این امکان را می‌دهد که در عرض زمان خیلی کوتاهی در چندین ماک تست آیلتس خصوصی شرکت کنند و به نقاط ضعف خود پی ببرند و سعی در رفع آن‌ها کنند. این ماک تست خصوصی به افراد این امکان را می‌دهد که تحت هر شرایطی بتوانند بر ترس خود غلبه و اعتماد به نفس کافی را به جهت شرکت در امتحان اصلی آیلتس به دست بیاورند.

هزینه ماک خصوصی آیلتس:

لازم به ذکر است هزینه شرکت در آزمون 200000 تومان می باشد.

ضمنا، ممتحنین آیلتس مرکز تخصصی زبان هیراد بعد از تصحیح تست به فرد شرکت کننده تا حد نیاز مشاوره و کامنت تخصصی به صورت شفایی و کتبی ارایه می‌دهند تا نمره مورد نیاز را به راحتی کسب کند و در نتیجه راه برای پیشرفت وی هموار شود.

به جهت ثبت نام، تعیین وقت و هماهنگی های لازم با مرکز تخصصی زبان هیراد به شماره 26709719- 021 تماس حاصل فرمایید.

دپارتمان آیلتس مرکز تخصصی زبان هیراد