خرید دوره آیلتس 
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

خرید دوره آیلتس چگونه است؟

خرید دوره آیلتس 

خرید دوره آیلتس و اینکه کدام منابع معتبر و پاسخگوی نیاز شما می باشد ، یکی از مهمترین چالش های زبان آموزان است.در مرکز تخصصی زبان هیراد به جهت خرید دوره آموزشی آیلتس می توانید به این مرکز مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین با مراجعه به سایت  www.hiradenglish.com  و سپس فروشگاه اینترنتی پکیج آموزشی آیلتس را خریداری کنید.

به جهت خرید و ثبت نام امتحان واقعی آیلتس باید به سایت www.sanjesh.org  بخش امتحانات بین الملل مراجعه کنید و با توجه به توضیحات ارائه داده شده در آنجا مرکز مورد نظر خود را انتخاب و سپس ثبت نام کنید. لازم به ذکر است که در حال حاضر هزینه ثبت نام امتحان واقعی آیلتس حدودا نزدیک هفت میلیون می باشد.

در حال حاضر  می توانید هم در آیلتس جنرال و هم در آیلتس آکادمیک ثبت نام کنید.همچنین شما می توانید هم در آیلتس paper-based  و هم در آیلتس online  بسته به علاقه و نیاز خود شرکت کنید. شایان ذکر است که در آیلتس paper-based  بعد از دو هفته کارنامه آیلتس شما صادر می شود. البته از طریق اس ام اس نتیجه آیلتس شما زودتر اعلام می شود. در آیلتس کامپیوتری جواب شما خیلی سریعتر در عرض فقط پنج روز اعلام می شود. از این رو بسته به اینکه چه قدر زمان دارید تا نتیجه آیلتس تان به دست شما برسد می توانید تصمیم گیری کنید که در امتحان کاغذی شرکت کنید یا کامپیوتری.

تجربه آزمون PTE

مراکز آزمون IELTS:

این روزها در تمامی مراکز اصلی برگزاری آزمون آیلتس امتحان آیلتس در حد استاندارد بین المللی برگزار می شود پس اصلا نگران این قضیه نباشید.

ضمنا می توانید جهت شرکت در امتحان اصلی آیلتس به کشورهای دیگره به ویژه کشورهای همسایه مثل دبی و ترکیه سفر کنید و تحت استاندارد خیلی بالایی امتحان آیلتس خود را بدهید و نهایتا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

مسلما سفر به کشورهای دیگر به جهت ثبت نام در امتحان آیلتس خیلی پر هزینه تر می باشد. مهمترازهمه این است که شما از لحاظ علمی کاملا برای امتحان آیلتس آماده باشید.

اگر کاملا برای امتحان آیلتس آماده باشید مهم نیست که کجا در امتحان آیلتس واقعی شرکت کنید. بعضی افراد از آنجاییکه اصلا برای امتحان آیلتس آماده نیستند فقط دنبال بهانه می گردند.

با ثبت نام در دوره های آیلتس مرکز تخصصی زبان هیراد می توانید در عرض چند ماه کاملا برای این امتحان آماده شوید و تحت آموزش اساتید مجرب نمره دلخواه خود را در آیلتس کسب کنید و در نتیجه به اهداف بزرگتری در زندگی دست یابید.  

                      خوشحال خواهیم  در صورتی که این مقاله را دوست داشتید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30