آیلتس چند دوره دارد
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

گرفتن آیلتس چقدر طول میکشد؟

آیلتس چند دوره دارد؟

آیلتس چند دوره دارد ؟ ما در این مقاله سعی کردیم به این سوال پر تکرار شما زبان آموزان گرامی پاسخ دهیم. در مرکز تخصصی زبان هیراد خود دوره آیلتس چهار دوره می باشد.  دوره های رایتینگ، اسپیکینگ، لیسنینگ و ریدینگ دوره آیلتس هیراد را تشکیل می دهند.

لازم به ذکر است که در هیراد هر مهارت آیلتس جداگانه تدریس می شود. هر مهارت آیلتس به جز مهارت لیسنینگ 12 جلسه می باشد ولی مهارت لیسنینگ 10 جلسه می باشد. از آنجاییکه مهارت رایتینگ جزئیات زیادی دارد گاهی اوقات بسته به نظر استاد به کلاس رایتینگ آیلتس دو جلسه اضافه می شود تا تمام مباحث توسط استاد آیلتس مهارت رایتینگ در کلاس تدریس شوند و در نتیجه دانشجویان بتوانند در این مهارت نمره مطلوب  مورد نیاز خود را کسب کنند و به هدف تعیین شده خود برسند.

مدت زمان کل دوره آیلتس :

در مرکز تخصصی زبان هیراد کل دوره آیلتس 48 یا نهایتا 50 جلسه می باشد. بعد از گذراندن دوره آیلتس دانشجویان می توانند در دوره پست آیلتس (POST-IELTS)  که فقط یک ماه طول می کشد شرکت کنند و مهارت های خود را با تمرین کافی بالا ببرند در نتیجه نمره خیلی بالاتری دریافت کنند. در دوره POST-IELTS) ) تمام مهارت ها با هم تدریس می شوند و تاکید دوره روی نکته و تست می باشد. در این دوره استاد تاکید زیادی روی مهارت ها و اسکیل ها دارد به علاوه استاد مقالات دانش جویان را به دقت تصحیح می کند و تمام ایرادهای آنها را جلوی چشم خود دانشجویان بر طرف می کند.

دوره بحث آزاد ( جنرال اسپیکینگ) در آموزشگاه زبان هیراد

نکات تکمیلی دوره آیلتس:

در این دوره استاد چند امتحان کامل اسپیکینگ آیلتس را از دانشجویان می گیرد و تمام مشکلات اسپیکینگ آنها را برطرف می کند. دردوره پست آیلتس دانشجویان در چهار مهارت تحت نظارت استاد تمارین زیادی حل می کنند و به قابلیت های بالای در آیلتس دست می یابند. این دوره سعی دارد تمام جزئیات کامل آیلتس را به شما تدریس کند و شما را کاملا  برای امتحان اصلی آیلتس آماده سازد. در مجموع در دوره های آیلتس هیراد کل زبان عمومی علاوه برمهارت ها و اسکیل های آیلتس تدریس می شوند.

 

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30