تقویت زبان فرانسه
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

مهارت های زبان فرانسوی خود را در 10 مرحله بهبود بخشید ( تقویت زبان فرانسه )

آیا به دنبال یادگیری زبان فرانسه هستید اما از اینکه نتوانید به آن مسلط شوید می ترسید؟ این مقاله 10 ایده موثر برای بهبود مهارت های مکالمه فرانسوی شما ارائه می دهد. تقویت زبان فرانسه و آموزش فرانسوی صحبت کردن با رعایت این نکات به سادگی امکان پذیر می باشد.

تقویت زبان فرانسه

مهارت های فرانسوی صحبت کردن خود را توسعه دهید

در درجه اول، ثبت نام در کلاس زبان فرانسه با معلمان ماهر و طیف گسترده ای از دوره های زبان فرانسه بسیار مهم است. همچنین تسلط به زبان بسیار ساده تر از صحبت کردن به زبان فرانسوی است که شامل کار یادگیری، خواندن، صحبت کردن و تمرین به زبان فرانسوی است.

نگاهی به برخی از بهترین روش‌ها برای بهبود مهارت‌های مکالمه فرانسوی خود بیاندازید، نکات زیر را برای صحبت روان فرانسوی تمرین و اجرا کنید.

روش های تقویت زبان فرانسه

  • زبان فرانسه را به طور مداوم مطالعه نکنید.ادامه تحصیل در فرانسه برای مدت طولانی می تواند در ابتدا باعث سردردهای شدید شود. آن را برای مدت کوتاهی با استراحتی شاداب در بین جلسات مطالعه بخوانید تا آنچه را که مطالعه می کنید درک کنید و از مطالعه با کیفیت لذت ببرید.
  • خود را در اتاق حبس کنید و جلوی آینه با خود به زبان فرانسوی صحبت کنید. ممکن است بزرگان شما قبلاً نیز به شما پیشنهاد داده باشند، اما این روش به طور جدی کاربردی است. جلوی آینه با خودتان صحبت کنید؛ در صورت امکان یک نقش را بازی کنید، مثلا معلم، دانش آموز، آشپز، هنرپیشه فرانسوی که سخنرانی می کند و غیره. این کار باعث می شود تا در موقعیت های مختلف پاسخ به زبان فرانسه بهبود یابد. این کار همچنین تردید را در غلبه بر مکث هایی که معمولاً هنگام صحبت کردن به یک زبان جدید رخ می دهد، از بین می برد.
  • در هر زمان و هر مکان به صدای فرانسوی گوش دهید. چیزهایی که بارها و بارها می شنویم به راحتی در جعبه حافظه ما ذخیره می شوند. سعی کنید تا حد امکان به صدای فرانسوی گوش دهید تا بتوانید روان صحبت کنید. این کار موجب بهبود مهارت های شنیداری و آشنایی با زبان نیز می شود. بهترین راه برای دستیابی به زبان فرانسه، تمرین فرآیند شنیدن، درک و در نهایت صحبت کردن است. سعی کنید آنچه را که هنگام تماشای یک فیلم فرانسوی یا یک برنامه تلویزیونی مانند اخبار شنیده اید به خاطر بسپارید یا می توانید یک لیست کلمات کلیدی ایجاد کنید که می توانید مرتباً آن ها را مرور کنید.
  • تلویزیون خود را برای تماشای مسابقات فرانسوی روشن کنید. همه ما عاشق تماشای مسابقات هستیم و بیشتر می‌دانیم مجریان بعدی قرار است چه چیزی را بیان کنند و به این ترتیب می‌توانید به راحتی زبان فرانسه را یاد بگیرید.

7 نکته موثر برای تقویت زبان آلمانی7 نکته موثر برای تقویت زبان آلمانی

صحبت کردن برای تقویت زبان فرانسه

تا حد امکان تکرار یا تجدید نظر کنید. تکرار و تجدید نظر کلید یادگیری زبان است. فقط به تکرار ادامه دهید تا به راحتی آن را فراموش نکنید.

فرانسوی را با صدای بلند بخوانید.این می تواند کمی مشکل ساز باشد، اما خواندن فرانسوی با صدای بلند مطمئنا کارساز خواهد بود. خواندن بهترین حالت برای مقابله با پیچیدگی های موجود در زبان فرانسه است. این به خواننده در ترکیب جملات و گفتگوهای فرانسوی کمک می کند.

باهمکلاسی های خود به زبان فرانسوی صحبت کنیداین کار باعث می شود حین مکالمه با دوست خود، کلمات جدید و قدیمی را بشنوید که در صحبت کردن و همچنین حفظ کردن کمک کننده خواهد بود.

متدهای جدید برای تقویت زبان فرانسه

ترجمه نکنید، کاملاً بدیهی است که در ابتدا در حین یادگیری، ممکن است کمی زبان فرانسه را به فارسی ترجمه کنید، اما سعی کنید تا حد امکان از آن اجتناب کنید. این کاملاً ممکن است که بتوانید متن یک عبارت یا جمله یا حتی پاراگراف را درک کنید حتی اگر معنای مستقیم / ترجمه هر کلمه را ندانید. سعی کن ترجمه نکنی!

سبک مطالعه جدیدی را در پیش نگیرید، به سبک قدیمی و موثر مطالعه خود که نتایج شما را زودتر ارائه کرده است، پایبند باشید. اگر هنگام خواندن با صدای بلند یا با تمرین نوشتاری به راحتی یاد می گیرید، به سادگی آن را تمرین کنید تا به سرعت فرانسوی را یاد بگیرید و صحبت کنید.

در کلاس زبان فرانسه جدی باشید ، فقط به آن نخندید. با جدیت در کلاس زبان و پیروی از دستورات معلم خود می توانید به راحتی زبان فرانسه را یاد بگیرید. دوره زبان فرانسه خود را به طور عمیق مطالعه کنید زیرا مشابه یادگیری زبان فرانسه در فرانسه است.

در موسسه تخصصی زبان هیراد برای تمامی سطوح زبان فرانسه دوره های گروهی و خصوصی با مجرب ترین اساتید برگزار می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با موسسه تماس حاصل فرموده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت موسسه به آدرس www.hiradenglish.com و پیج اینستاگرام به آدرس @hiradenglish از جدید ترین دوره های آموزشی مطلع شوید.

 

                           خوشحال خواهیم شد این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.​​

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30