دوره آمادگی آزمون آیلتس
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

دوره آمادگی آزمون آیلتس

ما در این مقاله برای شما نحوه دوره آمادگی آزمون آیلتس را بصورت جامع و کامل توضیح می دهیم. اینکه برای موفقیت در آزمون آیلتس چه کارهایی را باید انجام دهید. در کلاس آمادگی آزمون آیلتس علاوه بر دانش انگلیسی، چهار مهارت ارتباطیReading, Writing, Listening  و  Speaking نیز مورد ارزیابی قرار میگیرند. 

از آنجایی که در سیستم آموزشی کشور ما بیشتر تمرکز بر حفظیات بوده و توانایی های عملی پرورش داده نمی شود، شرکت در آزمون IELTS  چالشی جدی برای شرکت کنندگان آن خواهد بود. داوطلبین این آزمون عموما در ابتدا سعی میکنند با حفظ کردن چهارچوب و جملات آزمون به یادگیری بپردازند یا به دنبال روش ها و تکنیک های میانبر در یادگیری هستند؛ اما باید توجه داشت که قدم در راه درستی نگذاشته اند.

برای آمادگی در آزمون آیلتس چه کارهایی باید انجام داد؟

بهترین راه آمادگی آزمون OET

تجربه نشان داده است که برای موفقیت در آزمون IELTS تقویت چهار بخش در دوره آمادگی آزمون آیلتس مورد نیاز است:

  • دانش عمومی زبان و چهار مهارت شان

لازم است دانش خود را در زمینه گرامر، معانی و تلفظ کلمات و چهار مهارت گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن افزایش دهید. میزان دانش و مهارت و شما معادل نمره آیلتس تان خواهد بود.

  • استراتژی ها و تکنیک های آیلتس

هر بخش آزمون IELTS تکنیک های خاص خود را که این تکنیک ها برای هر فرد عملکرد و کاربرد متفاوتی دارند. این تکنیک ها را با فرمول های میانبر کنکور اشتباه نگیرید. شما باید با تمرین و تکرار تکینیک ها، روش منحصر به فرد خود را برای دستیابی به بهترین نتیجه شناسایی کنید و استراتژی بچینید.

  • اطلاعات عمومی، بیشتر در فضای آکادمیک

همانطور که اشاره شد دانش عمومی انگلیسی نکته مهمی است اما تقویت اطلاعات عمومی نیز به همان اندازه با اهمیت است. در بخش های رایتینگ و اسپیکینگ نیاز است که با توجه به اطلاعات عمومی خود حول محور موضوع مطرح شده صحبت کنید و به جنبه های مختلف آن بپردازید.

  • هوش هیجانی (EQ)

توانایی شما در مدیریت استرس و عواطف خود در طول آزمون یک نکته کلیدی است. اگر شما به سرعت دچار استرس می شوید و توانایی کنترل آن را ندارید باید به دنبال راهکاری برای حل این مشکل باشید چرا که همین نکته به ظاهر ساده می تواند تمامی زحمات و دانش عمومی انگلیسی و اطلاعاتی شما و تکنیک هایی که بر آن ها مسلط شده بودید را از بین ببرد و نتیجه را شدیدا تحت تاثیر قرار بدهد.

دوره آمادگی آزمون آیلتس چه مدت زمانی طول می‌کشد؟

دوره آمادگی آزمون آیلتس معمولاً به مدت چند هفته یا چند ماه طول می کشد. مدت زمان دوره آموزشی به میزان آشنایی شما با زبان انگلیسی، مهارت های زبانی و هدف شما برای آزمون آیلتس بستگی دارد. به طور کلی، برای آمادگی کافی برای آزمون آیلتس، معمولاً بین ۲ تا ۶ ماه زمان لازم است تا در دوره آیلتس شرکت و خود را تقویت کنید. با این حال، اگر در سطح پایینی از زبان انگلیسی قرار دارید، ممکن است برای دستیابی به سطح مورد نیاز برای آزمون بیشتر از ۶ ماه نیاز داشته باشید.

برای آزمون آیلتس می‌توانید از منابع مختلفی نیز استفاده کنید. در ادامه چند منبع معتبر را برای شما لیست کرده‌ام:

  1. کتاب های آموزشی آیلتس: کتابهای آموزشی آیلتس، مثل کتابهای Cambridge IELTS و Barron’s IELTS، با توجه به نوع سطح زبانی شما، بسته به سطح مورد نیاز برای دستیابی به نمره مطلوب برای هر بخش تمرینات را فراهم می کنند.
  2. سایت آفیشیال آیلتس: سایت رسمی آیلتس، نمونه سوالات و تمریناتی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید.
  3. دوره های آموزشی آنلاین: دوره‌های آموزشی آنلاین، مانند دوره IELTS Preparation – Online Course از Kaplan، به شما کمک می کنند تا با استفاده از منابع متنوع، مهارت های مورد نیاز برای آزمون آیلتس را بهبود دهید.
  4. کلاس های حضوری: شما می‌توانید به کلاس های حضوری دوره آمادگی آزمون آیلتس در مراکز آموزشی معتبر مراجعه کنید.
  5. برنامه های آموزشی آنلاین: برنامه های آموزشی آنلاین مثل Magoosh IELTS، به شما امکان می دهند تا به صورت خودآموز مهارت های مورد نیاز برای آزمون آیلتس را بهبود دهید.

بهتر است قبل از استفاده از هر منبعی، با توجه به سطح زبانی و نیازهای شما، بهترین منابع را برای خود انتخاب کنید.

نکات مهم دوره آمادگی آزمون آیلتس

نحوه آمادگی برای آزمون آیلتس

یکی از کارهایی که در پروسه آمادگی IELTS باید انجام بدهید، شرکت در چند مرحله آزمون آزمایشی آیلتس قبل از آزمون اصلی است. هرچقدر هم آماده باشید، فقط می توان از روی نتیجه ی آزمون ماک آیلتس شما گفت که آیا الان برای شرکت در آزمون اصلی آماده هستید یا خیر.

در مرکز تخصصی زبان هیراد دوره های چهارمهارت آیلتس با حصور اساتید مجرب و با تجربه بصورت گروهی و خصوصی، حضوری و آنلاین، متناسب با شرایط متقاضیان برگزار میشود. همچنین پکیج های متنوعی با توجه به زمان و نیاز افراد طراحی و اجرا می شوند. در انتهای دوره های چهار مهارت نیز می توانید از 2 آزمون ماک رایگان بهره مند شوید.

1- آمادگی برای آیلتس برای افراد مختلف متفاوت است!

در حالی‌که بسیاری از افراد برای آزمون آیلتس خود را آماده می کنند ولی شرایط مطالعه افراد با یکدیگر متفاوت می‌باشد. برخی از افراد باید شرایط سخت و تمرین شش ماهه را باید برای مطالعه در نظر گیرند.

تعدادی تسلط زبان بهتری دارند از این مدت زمان کمتری را صرف مطالعه می‌کنند. موسسه زبان معتبر هیراد با ارائه راهکارهایی حرفه‌ای و درست کسب موفقیت را برای زبان‌آموزان ایجاد می‌کند.

در آموزش آنلاین زبان دقیقا مطابق با مواردی که در سیستم حضوری وجود دارد، پیاده‌سازی می‌رود. مهم اینست که درک درستی از وضعیت زبان خود داشته باشید. در آموزش تضمینی آیلتس به صورت صد در صد امتیاز قبولی را خواهید آورد.

معیار شما برای انتخاب بهترین آموزشگاه آیلتس در تهران جهت شرکت در دوره آمادگی آزمون آیلتس چیست؟ کلاس زبان آنلاین هیراد تست‌های متنوع و مختلفی را به همراه منابع اصلی در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد. با امتحان اولیه از وضعیت زبان خود مطلع می‌شوید و براساس آن برنامه‌ریزی دقیقی برای شما لحاظ می‌گردد که هم به کارهای خود بپردازید و هم از طریق آموزش آنلاین به موفقیت دست یابید.

2- جهت‌گیری نقش اصلی را بازی می‌کند!

اطلاعات رایگان زیادی در دنیای اینترنت وجود دارد، ولی هیچ چیز ارزانی بی‌حکمت نیست. به مجله هیراد اعتماد کنید، موسسه زبان معتبر هیراد روزانه با ده‌ها نفر صحبت می‌کند، ما قادر به ارائه برنامه آموزشی مناسب با نکات و ترفندهای حرفه‌ای در زمینه بیشترین پیشرفت شما هستیم.

در خصوص آمادگی برای آیلتس باید اذعان کنیم که قبل از هر چیز زبان‌آموز باید برنامه‌ریزی درست برای مطالعه داشته باشد. آزمون آیلتس یک امتحان گران قیمت است و برای آمادگی آن باید جدی و اصولی پیش بروید. بدون شک با مدیریت و زمانبندی درست هیراد بیشترین خروجی را در کوتاهترین زبان کسب خواهید کرد.

توصیه‌های لازم قبل از آزمون آیلتس آنلاین

  • سطح خود را مشخص کنید!

اولین کاری که جهت آمادگی برای آیلتس باید هنگام تصمیم‌گیری در نظر گیرید، این است که بفهمید دقیقا سطح فعلی شما کجا قرار دارد. براساس آن مجموعه آموزش زبان انگلیسی هیراد جدول زمانی مناسب و واقع‌بینانه برای شما لحاظ می‌کند.

قبل از تعیین سطح هرگز تاریخ آزمون آیلتس را برای خود رزرو نکنید، مطمئنا از این عمل عجولانه پشیمان خواهید شد. کلاس زبان آنلاین هیراد قبل از هر چیز سطح زبان انگلیسی فرد را مورد ارزیابی قرار می دهد و متناسب با شرایط وی دوره آمادگی آزمون آیلتس را  تعیین می کند.

  • نقاط ضعف خود را بشناسید!

بعد از ارزیابی سطح زبان انگلیسی تمرینات در قالب آزمون به زبان‌آموز داده می‌شود. نقاط منفی و ضعیف مهارت‌ها شناسایی می‌گردد و تمرکز بیشتر روی از بین‌بردن نقاط ضعف قرار می‌گیرد. آموزش آنلاین زبان مهارت‌های گرامر، واژگان و … را برای شکستن آزمون آیلتس فراهم می‌کند.

  • شروع به تمرین کنید!

هنگامی که روی نقطه ضعف‌های خود کار می‌کنید، توانایی درک مطلب آزمون هموار می‌شود. آموزشگاه زبان هیراد با برگزاری آزمون آزمایشی مهارت شما را در موفقیت گسترش می‌دهد. پس در نتیجه شما دارای آمادگی برای آیلتس هستید.

هنگامی که احساس کردید برای آزمون IELTS آماده هستید، بازخورد عملکرد و پیشرفت زبان‌آموز به واسطه هیراد بررسی می‌شود. آموزش آنلاین زبان شریک آمادگی شما خواهد بود. راهنمایی توسط مدرسین مجرب مجموعه به صورت رایگان ارائه می‌شود جهت هر‌گونه پرسش با مشاورین مجرب ما تماس حاصل نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره آیلتس به کارشناسان هیراد با شماره تلفن های 26413563 و 26412912 تماس حاصل فرمایید.​​​​​

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30