تقویت دایره واژگان زبان انگلیسی
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

دایره واژگان خود را سریع بهبود بخشید (تقویت دایره واژگان زبان انگلیسی )

آیا اغلب هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی، هنگامی که می خواهید به کلمه مناسب فکر کنید، مکث می کنید؟ آیا وقتی نمی توانید یک کلمه انگلیسی را که قبلاً یاد گرفته اید به یاد بیاورید ناامید می شوید؟ ما به شما روش های تقویت دایره  واژگان زبان انگلیسی را می گوییم.

آیا احساس می کنید نمی توانید خود را به طور کامل به زبان انگلیسی بیان کنید زیرا کلمات کافی را نمی دانید؟ این مشکلات برای زبان آموزان انگلیسی بسیار رایج است و همه آنها از واژگان محدود ناشی می شوند. ما به شما دوره مکالمه فشرده هیراد را پیشنهاد می دهیم.

تقویت دایره واژگان زبان انگلیسی

اگر دایره لغات شما محدود است، شما فقط به استفاده از کلمات ساده محدود می شوید. با واژگان محدود، غیرممکن است که خود را دقیقاً آنطور که می خواهید در انگلیسی بیان کنید. دانش لغوی یکی از کلیدی ترین نکات برای برقراری ارتباط در هر زبانی است.

اگر از دایره لغات غنی ای برخوردار باشید این امکان وجود دارد که با وجود ضعف در گرامر باز هم بتوانید تا حد زیادی از مفهوم جملات را در گفت و گو ها درک کنید.

بدیهی است که تسلط کامل بر گرامر برای دستیابی به مکالمه موثر و مفید ضروری است اما اهمیت واژگان نیز کمتر از آن نیست. همچنین باید توجه داشت که برای شرکت در آزمون های مختلف زبان انگلیسی درصورتیکه با لغات پر تکرار آن ها آشنایی داشته باشید، درصد موفقیت شما در آزمون بطور چشمگیری بیشتر خواهد بود.

راه حل این است که کلمات بیشتری را یاد بگیرید … اما زبان انگلیسی بیش از 170000 کلمه دارد!

تقویت زبان انگلیسی در خانه

روش های تقویت دایره واژگان زبان انگلیسی

پس از کجا باید شروع کرد؟ و چگونه می توانید از فراموش کردن کلماتی که یاد می گیرید جلوگیری کنید؟

من سه نکته مهم برای شما دارم:

  • مفیدترین و کاربردی ترین کلمات را یاد بگیرید.
  • آنها را فعالانه به کار ببرید تا بهتر آنها را به خاطر بسپارید.
  • از یک متخصص کمک بگیرید تا بدانید چه کلماتی را باید یاد بگیرید.

در مرکز تخصصی زبان هیراد علاوه بر دوره های مکالمه عمومی و تخصصی آزمون های معتبر زبان انگلیسی؛ دوره های واژگان (Vocabulary) برگزار می شوند که با استفاده از کتب گردآوری شده براساس تجربه 15 ساله ما در تدریس زبان انگلیسی و به خصوص آزمون آیلتس دایره لغات شما را پس از چند ماه تا حد مطلوبی تقویت و تکمیل میکنند.

قدمت دوره Vocabulary یا همان دوره لغات ضروری زبان، در آموزشگاه زبان هیراد به بیش از یک دهه می رسد و این دوره توسط اساتیدی به معنا واقعی کلام با تجربه و بادانش تدریس و ارائه می گردد. مطمئن باشید که با شرکت در دوره لغات و واژگان ضروری زبان انگلیسی آموزشگاه هیراد گستره و دامنه لغات شما به نحوی بسیار چشم گیر بهبود خواهد یافت و عملاً به یک دیکشنری مبدل خواهید شد. (البته به همراه  ممارست خودتان!)

                              خوشحال خواهیم شد این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30