تقویت زبان انگلیسی در خانه
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

10 نکته مهم برای تقویت زبان انگلیسی در خانه

برای تسلط بر زبان انگلیسی نیازی به زندگی در یک کشور انگلیسی زبان ندارید. اگر در مورد نحوه یادگیری زبان انگلیسی زیرک هستید، حتی نیازی به ترک شهر خود ندارید. از این 10 نکته برتر استفاده کنید و ببینید که چگونه بدون ترک شهر خود انگلیسی یاد بگیرید. ما به شما مهم ترین روش های تقویت زبان انگلیسی در خانه را می گوییم.

تقویت زبان انگلیسی در خانه

  • اطراف خود را با زبان انگلیسی احاطه کنید

برای اینکه اطراف خود را با زبان انگلیسی احاطه کنید، لازم نیست در یک کشور انگلیسی زبان باشید. راه هایی بیابید که انگلیسی را بخشی از زندگی روزمره خود در خانه کنید، مانند نوشتن لیست خرید، خواندن روزنامه، گوش دادن به رادیو، نوشتن یک دفتر خاطرات به زبان انگلیسی، یا گوش دادن به انگلیسی با تلفن همراه خود در حین رفتن به محل کار.

  • دوستان انگلیسی زبان پیدا کنید

حتی اگر در یک کشور انگلیسی زبان زندگی نمی کنید، احتمالاً خارجی های زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا می کنند. حتی می توانید به عنوان یک راهنما در یک جاذبه توریستی محلی داوطلب شوید تا با انگلیسی زبانان از سراسر جهان ملاقات کنید.

  • شرکای مطالعه پیدا کنید

برای تمرین انگلیسی خود نیازی به زبان مادری ندارید. یک شریک تحصیلی پیدا کنید، یا یک باشگاه انگلیسی تشکیل دهید و به طور منظم برای صحبت به زبان انگلیسی ملاقات کنید. شما می توانید به یکدیگر انگیزه دهید و با کمک به دیگران در مشکلاتشان یاد خواهید گرفت.

شما می توانید با خرید دوره آیلتس هر چهار مهارت زبان خود را در خانه و در سریع ترین زمان ممکن تقویت کنید.

روش های تقویت زبان انگلیسی در خانه

  • از مواد معتبر استفاده کنید

فقط خواندن انگلیسی در کتاب های درسی می تواند خسته کننده شود. سعی کنید متون انگلیسی را که توسط افراد بومی نوشته شده است بخوانید. در ابتدا یک چالش خواهد بود اما زمانی که بتوانید آن را انجام دهید بسیار جالب تر خواهد بود. اگر نمی توانید کتاب یا مجلات انگلیسی پیدا کنید، از اینترنت برای خواندن اخبار به زبان انگلیسی هر روز استفاده کنید.

  • آنلاین شوید

آنلاین شوید و می توانید با افرادی از سراسر جهان در تماس باشید. به اتاق‌های گفتگو یا انجمن‌ها بپیوندید، در یک دوره آنلاین انگلیسی شرکت کنید، یا یک دوست همراه پیدا کنید تا زبان انگلیسی خود را همزمان با فرهنگ‌های مختلف تمرین کنید. با رسانه های اجتماعی، ارتباط با دوستان از سراسر جهان آسان تر از همیشه است.

در مرکز تخصصی زبان هیراد کلاس های مکالمه و چهارت مهارت زبان انگلیسی با تنوع بالا و برای تمامی سنین برگزار میشود. تمامی دوره ها علاوه بر اینکه بصورت حضوری برگزار می شوند، بصورت آنلاین نیز برگزار می گردند. شما می توانید بعد از تعیین سطح و مشاوره رایگان، با توجه به هدف تان، اقدام به شرکت در دوره ها کنید.

  • برای خود اهداف واقع بینانه تعیین کنید

برای خود دلیلی برای تحصیل ارائه دهید: آیا می خواهید ترفیع بگیرید، بتوانید با همکاران خارجی خود صحبت کنید، در خارج از کشور تحصیل کنید یا تعطیلات بعدی خود را در یک کشور انگلیسی زبان بگذرانید؟ اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعیین کنید و پیشرفت خود را پیگیری کنید.

نکات مهم تقویت زبان انگلیسی در خانه

  • به انگلیسی واقعی گوش دهید

گوش خود را با گوش دادن به زبان انگلیسی با سرعت عادی تمرین دهید، حتی اگر همه چیز را نمی فهمید. همچنین گوش دادن را بدون دیدن نوشته تمرین کنید و از شنیدن چندین باره عبارات نترسید تا واژگان جالب یا غیرعادی را در آنجا پیدا کنید. یافتن پادکست های رایگان انگلیسی به صورت آنلاین آسان است و آژانس های خبری اکثر کشورهای انگلیسی زبان اخبار صوتی و تصویری را آنلاین و به صورت رایگان در دسترس دارند.

  • راه های سرگرم کننده برای یادگیری کلمات جدید پیدا کنید

اگر به آواز خواندن علاقه دارید، کلمات مربوط به آهنگ های انگلیسی مورد علاقه خود را جستجو کنید. یا اگر آنچه را که می بینید به خاطر می آورید، کلمات جدیدی را روی یادداشت هایتان بنویسید و آنها را در اطراف خانه خود بچسبانید. جملات مثال خنده دار بسازید یا تصاویر کوچکی را در کنار واژگان جدید بکشید تا به شما کمک کند آن را به خاطر بسپارید.

  • در مورد فرهنگ بیاموزید

با مردم و فرهنگ کشورهای انگلیسی زبان آشنا شوید. یادگیری زبان فقط مربوط به گرامر و واژگان نیست، بلکه در مورد برقراری ارتباط با افرادی است که شیوه های متفاوتی برای تفکر و همچنین صحبت کردن دارند!

  • لذت ببرید

یادگیری یک زبان کار می‌برد، اما اگر از خودتان لذت ببرید، به احتمال زیاد به آن پایبند خواهید بود. بازی کنید، جدول کلمات متقاطع انجام دهید، آهنگ بخوانید، کمیک بخوانید و زیاد نگران اشتباه کردن نباشید – اشتباه کردن اغلب بهترین راه یادگیری است!

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت در دوره های مکالمه فشرده بصورت ترمیک یا فشرده و بهره مندی از مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل فرمایید یا از طریق واتساپ به شماره 09123341513 با مشاورین ما در تماس باشید.

                              خوشحال خواهیم شد این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30