آموزش آنلاین زبان انگلیسی
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

آیا یادگیری آنلاین زبان انگلیسی بهتر است؟ ( آموزش آنلاین زبان انگلیسی )

بسیاری از مردم می پرسند، “آیا می توانم انگلیسی را آنلاین یاد بگیرم؟” این روزها، پاسخ این است: «مطمئناً، بله!» به طور سنتی، مردم یک زبان را در کلاس درس یا با غوطه ور شدن در کشور یا منطقه ای که به آن زبان صحبت می شود، یاد می گیرند. اما اینترنت این را تغییر داده است. هزاران وب‌سایت، برنامه و ویدیو به صورت آنلاین در دسترس هستند که به شما کمک می‌کنند همه کارها را انجام دهید. ما به شما آموزش آنلاین زبان انگلیسی را فرا می دهیم.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

می توانید واژگان انگلیسی را حفظ کنید، تلفظ خود را ضبط کرده و به آن گوش دهید و حتی در کلاس های زنده با یک معلم شرکت کنید. اینترنت واقعاً دنیای جدیدی از یادگیری را باز کرده است، به ویژه برای کسانی که می خواهند انگلیسی مطالعه کنند. حتی مزایای زیادی را ارائه می دهد که یادگیری در کلاس درس نمی تواند ارائه دهد. ثبت نام در دوره آنلاین آیلتس را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم.

دلایل آموزش آنلاین زبان انگلیسی

  • شما می توانید برنامه زمانی خود را تنظیم کنید

یکی از بزرگترین مزیت های یادگیری آنلاین انگلیسی این است که می توانید آن را به راحتی انجام دهید. شاید شما عصرها کار می کنید، بنابراین نمی توانید در کلاس عصر شرکت کنید، یا شاید در طول روز به دانشگاه می روید و نمی توانید یک کلاس انگلیسی را در برنامه خود قرار دهید. با این حال، با اینترنت، می توانید طبق برنامه خود مطالعه کنید. نه تنها به وب‌سایت‌ها و سایر منابع 24 ساعته دسترسی دارید، بلکه می‌توانید با یک معلم خصوصی در اسکایپ کلاس داشته باشید یا حتی در یک دوره انگلیسی شرکت کنید.

  • استرس کمتری دارد

بسیاری از ما وقتی مجبوریم با دیگران انگلیسی صحبت کنیم عصبی می شویم. ممکن است از تلفظ یا دایره واژگان محدود خود خجالت بکشیم یا از اشتباه کردن می ترسیم. این طبیعی است. اگر انگلیسی را به صورت آنلاین یاد می گیرید، این ترس را ندارید. شما می توانید بدون ترس از احمقانه به نظر رسیدن، صحبت کردن و تلفظ را تمرین کنید. شما می توانید با یک معلم به صورت انفرادی کار کنید، که شما را از نگرانی در مورد خرابکاری در مقابل دانش آموزان دیگر رها می کند.

تقویت زبان انگلیسی در خانه10 نکته مهم برای تقویت زبان انگلیسی در خانه

تکنیک آموزش آنلاین زبان انگلیسی

  • دسترسی فوری به فرهنگ لغت و تصاویر دارید

وقتی در حال یادگیری آنلاین هستید، دسترسی بسیار آسانی به منابع مفیدی مانند فرهنگ لغت آنلاین یا عکس دارید. برای مثال، شاید در حال خواندن مقاله ای هستید و کلمه porch را می بینید. شما نمی دانید porch چیست، پس به آن نگاه می کنید و تصویری را می بینید و بلافاصله متوجه می شوید که چیست. این یک توانایی شگفت انگیز است. همچنین دیکشنری های آنلاین فوق العاده ای وجود دارد، از جمله دیکشنری هایی که برای افرادی که زبان انگلیسی را یاد می گیرند، مانند Merriam-Webster’s Learner’s Dictionary. اگر از قبل در حال مطالعه چیزی به صورت آنلاین هستید، مانند گوش دادن به یک مکالمه یا انجام یک تمرین گرامر، به راحتی می توانید پنجره دیگری را در مرورگر خود باز کنید و کلمه ای را که نمی دانید را تایپ کنید.

  • مطالب شنیداری معتبر را به شما می دهد

اینترنت معدن طلایی از مواد شنیداری معتبر انگلیسی است. از فیلم های آمریکایی گرفته تا هزاران آهنگ تا سخنرانی های دانشگاهی. واقعاً برای هر سطح مهارت و هر نوع علاقه ای چیزی وجود دارد. اگر در حال یادگیری زبان انگلیسی در کلاس درس هستید، اغلب از مطالبی مانند برگه‌های کار یا دیالوگ‌های متنی که توسط یک ناشر کتاب درسی ایجاد شده است استفاده می‌کنید. این‌ها می‌توانند مفید باشند، اما اینترنت به شما امکان دسترسی به مطالب واقعی را می‌دهد – افراد واقعی صحبت می‌کنند و افرادی که در مورد موضوعاتی صحبت می‌کنند که واقعاً به آنها اهمیت می‌دهید. و اگر در حال مطالعه در اینترنت هستید، ممکن است بتوانید فوراً به آن مطالب دسترسی پیدا کنید!​

                              خوشحال خواهیم شد این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30