کتب تالیفی هیراد

دپارتمان آموزشی مرکز تخصصی زبان هیراد از زمان شروع فعالیت این مرکز از سال 1385 اقدام به تالیف و گردآوری کتب آموزشی متعددی نموده است. هدف از تالیف و گردآوری این کتب این است که دانش پژوهان محترم خیلی سریع تر همراه با انسجام بیشتری به فرآیند یادگیری بپردازند.

خیلی از دانش پژوهان اشتباها بر این باورند که به عنوان مثال برای کسب نمره قابل قبول در آزمون آیلتس باید کتب متعددی را مطالعه کنند اما این مرکز با گردآوری و تالیف این کتب روند یادگیری را برای دانش پژوهان محترم محترم تسهیل کرده است.

به عنوان مثال در کتاب ریدینگ آیلتس این مرکز متن های استاندارد آزمون آیلتس از آسان به سخت طبقه بندی شده اند و اصلا لازم نیست که دانش پژوه چندین کتاب را بدون انسجام و برنامه ریزی مطالعه کند و چندین بخش از هر کتاب را مطالعه کند و چندین بخش از هر کتاب را مطالعه کرده و بقیه آن را رها کند.

انسجام در یادگیری رمز اول موفقیت در هر آزمون بین المللی است. بنابراین کتب تالیفی و گردآوری مرکز زبان هیراد به دانش پژوهان این آرامش را می دهد که با مطالعه کمترین مواد آموزشی به بالاترین میزان یادگیری دست می یابند.تقریبا این مرکز برای همه دوره های خود کتاب تالیفی و گردآوری شده انحصاری خود را دارد. البته اساتید در کلاس طبق طرح درس آموزشی کتبی را برای تمرین و تست زنی به دانش پژوهان معرفی می کنند اما این کتب تعداد زیادی نیستند بلکه تاکید کلاس عمدتاً روی کتب انحصاری این مرکز می باشد.

شایان ذکر است علاوه بر کتاب های تالیفی هیراد برای دوره های مختلف از منابع آموزشی اوریجینال تا حد لازم بهره گرفته می شود.

هر ساله این کتب توسط دپارتمان آموزشی این مرکز بر اساس آخرین تغیرات اصلاح می شوند.

کتب آموزشی این مرکز به شرح زیر می باشد: