توضیحات کامل دوره آفلاین زبان هیراد ( آموزش آفلاین زبان )

دوره آفلاین زبان

آموزشگاه زبان هیراد دارای دوره آفلاین زبان می باشد. آموزش آفلاین زبان نیازمند پک کامل و جامع می باشد که ما این پکیج حرفه ای را برای شما آماده کرده ایم. با مشاهده این پکیج ضبط شده به راحتی می توانید زبان انگلیسی خود را ارتقا ببخشید.

 آموزش آفلاین زبان

جزئیات کامل آموزش مجازی انگلیسی (E-learning) (offline) مرکز تخصصی زبان هیراد

درباره هیراد و دوره های انگلیسی مجازی (آفلاین)(ضبط شده)تولید شده توسط آن:

مرکز تخصصی زبان هیراد با قدمتی طولانی در امر آموزش زبان انگلیسی در دوره های گوناگون تخصصی و غیر تخصصی و برگزاری کلاس در شعبات خود اقدام به ارائه خدمات مجازی و الکترونیکی آموزشی زبان انگلیسی در سایت هیراد در تمامی سطوح از مکالمه زبان انگلیسی ،دوره های آیلتس (IELTS)، پیش نیاز آیلتس (Pre_IELTS)، تافل آی بی تی ,OET,PTE,(TOEFL iBT) و … کرده است. این دوره های آموزشی به افرادی که توانایی شرکت در دوره های حضوری آموزش زبان انگلیسی را ندارند، این امکان را می دهد که از طریق آموزش مجازی در کمترین زمان ممکن، به مهارت قابل توجهی در زبان انگلیسی دست یابند. این دوره ها بسیار مختصر و مفید طراحی شده اند و در طراحی این دوره ها از هرگونه نکات حاشیه ای پرهیز گردیده است.

علاقه مندان به شرکت در این دوره ها می توانند ابتدا در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و پس از تعیین رتبه شان در یکی از سطوح پیشنهادی توسط سامانه، شرکت نمایند و قدم به قدم به تقویت همه مهارت های آموزش زبان انگلیسی اعم از Speaking ,Writing, Listening, Reading, Vocabulary, Idiom & Expression بپردازند. دانش پژوهان می توانند طبق چارت آموزشی که در بخش راهنمای وبسایت موجود است, فرآیند آموزشی را دنبال کرده و به اهداف آموزشی خود دست یابند. این دوره ها با شکل و فرمی بسیار ساده و خوانا فرایند آموزش را برای هر سنی تسهیل نموده است، انتقال مطلب و خوانایی بالای این سامانه نکته بارز در طراحی آن است. علاوه بر دانش پژوهان تمامی پرسنل سازمان ها و شرکت های خصوصی و غیرخصوصی می توانند از این دوره ها در هر ساعتی از شبانه روز و هفت روز هفته بهره مند شوند.

معرفی سایت و اهداف دوره ها(www.hiradenglish.com)

هدف اصلی این سایت ، آموزش دوره های گوناگون زبان انگلیسی به صورت الکترونیکی مجازی می باشد.
همه دوره ها طبق سیلابسهای آموزشی از قبل طراحی  شده از طریق اسلایدهای پاور پوینت قدم به قدم تدریس می شوند.
دوره های آموزشی تقویت زبان عمومی و مکالمه به بطور ترمیک ارائه می شوند اما دوره های تخصصی به بطور غیر ترمیک ارائه می گردند و دانش پژوهان هنگامی که به بخش آموزش listening می رسند باید به فایل های بار گذاری شده گوش کرده و به سئوالات مربوطه پاسخ دهند.
در ابتدای هر دوره توضیحات  مختصری پیرامون سیلابسهای آموزشی ارائه شده و اهداف اصلی هر دوره و میزان پیشرفت دانش پژوه بعد از گذراندن هر دوره ارائه میگردد دانش پژوه با مطالعه این توضیحات به راحتی با فرایند آموزش آشنا شده و میتواند چشم انداز کافی از مسیر آموزشی خود داشته باشد.
یکی از عوامل اصلی یادگیری ایجاد انگیزه و میل و رغبت به آموختن و یادگیری ، در دانش پژوهان است . این دوره های آموزش مجازی انگلیسی به راحتی با فرایند آموزش حرفه ای و طبقه بندی مطالب ارائه شده انگیزه را در هر دانش پژوه به اوج میرساند و چشم انداز شفافی از روند یادگیری و پیشرفت علمی برای او فراهم میکند.

فرایند آموزشی در هر دوره  آموزش مجازی انگلیسی

آموزش از طریق اسلاید و تدریس اساتید با کیفیت صدای عالی صورت می گیرد. دانش پژوهان بعد از شرکت در آزمون تعیین سطح و شروع هر دوره بر اساس سطح تعیین شده تعداد اسلاید های مشخصی را مطالعه کرده و به تدریس استاد مربوطه  در هر دوره گوش می کنند و بعد از اتمام  تعداد اسلاید ها در هر دوره در آزمون سنجش پایان دوره شرکت کرده و بعد از کسب نمره ی مورد نیاز مجوز ورود به دوره بعد را دریافت می کنند.

سنجش در هر دوره  آموزش مجازی زبان انگلیسی

بعد از اتمام مطالعه اسلاید ها در هر دوره آموزشی، دانش پژوهان باید در امتحان پایان دوره شرکت کرده و دانش و میزان یادگیری خود را از طریق سوالات استاندارد طبقه بندی شده مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند حتی بعد از آموزش آزمونهای بین المللی IEITS-TOFEI- -OET-PTE-SAT-GMAT-GRE- وغیره  سئوالات استانداردی برای سنجش میزان یادگیری دانش پژوه در پایان هر دوره آموزشی  بار گذاری شده اند.

مخاطبین دوره های آموزشی زبان انگلیسی

• دانش آموزان، دانشجویان، دانشجویان رشته زبان انگلیسی و دانش جویان لیسانس،فوق لیسانس و دکترای تمامی رشته ها
• خانمهای خانه دار (تقویت زبان انگلیسی زبان عمومی و مکالمه)
• مدیران ادارات، اعضای هئیت علمی، کارمندان و کارشناسان ادارات
• کارمندان و مدیران شرکتهای تجاری (دوره های مکاتبات و مکالمه زبان تجاری و دنیای کارBEC )
• متقاضیان مهاجرت و ادامه تحصیل در دانشگاههای معتبر داخلی و خارجی  دوره های(IELTS-TOFEL iBT-GRE-GMAT-MHLE-MSRT-TOLIMO-EPT)امتحان زمان دانشگاه آزاد
• کارمندان ساده و خدماتی  ادارات دولتی و غیر دولتی (دوره های مقدماتی آموزشی مکالمه زبان انگلیسی )
• متقاضیان تقویت مکالمه و مهارت Speaking

تعداد جلسات در هر دوره

لازم به ذکر است که در هر دوره تعداد اسلایدهای آموزشی مشخصی توسط اساتید مربوطه  تدریس می گردند وطول دوره بر اساس زمان تمرین و مطالعه  روی اسلاید های آموزشی می باشد . بعضی از دانش پژوهان به علت تمرین و ممارست هر روزه روی مفاهیم آموزشی هر دوره را خیلی سریع به اتمام رسانده  و وارد دوره بعدی می شوند و طبق چارت آموزشی ارائه شده در پایین صفحه گام به گام پیش می روند ، بنا بر این خود دانش پژوه طول دوره را تعیین می کند.

اهداف کلی سایت آموزش دوره های مختلف زبان انگلیسی

1.تقویت مکالمه
2.تقویت زبان عمومی
3.تقویت هر چهار مهارت در انگلیسی
4.تقویت مهارت vocabulary
5.تقویت ایده پردازی (Idea Development)
6.تقویت درک ComprehensionReding
7.تقویت زبان آکادمیک (Academic Language)
8.تقویت مهارت نوشتاری علمی (Academic Writing)
9.تقویت مکالمه و مکاتبات تجاری(Commercial correspondences)
10.تقویت نامه نگاری (Letter Writing )
11.آمادگی برای آزمون های بین المللی IELTS/TOEFL iBT/GRE/GMAT…….
12.تقویت زبان تجاری با تاکید روی مواردMarketing/Socializing/Presentation/Meeting
13.تقویت جمله سازی (Sentence Construction) در دوره های آموزشی ترمیک مکالمه
14.تقویت گرامر به طور کاملا کاربردی
15.آموزشIdioms and Expressions

گواهینامه پایان هر دوره

بعد از گذراندن هر دوره آموزش مجازی انگلیسی و کسب امتیاز مورد نیاز هر دانش پژوه می تواند گواهینامه معتبر آموزشی با لگوی مرکز نخصصی زبان هیراد و دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران که توسط هر دو سازمان ممهور شده اخذ کند این گواهینامه معتبر قابل ارائه به هر سازمانی می باشد و نمونه آن در سایت بارگذاری شده است.

 دوره های آموزش مجازی انگلیسی (E-learning) (offline) در هیراد

آموزش از راه دور ریشه در زمان های قدیم داشته و به عقیده بعضی از صاحب نظران به زمان افلاطون و شاگردش دیونسیس می رسد!

اما بر اساس شواهدی که در دست می باشد، اولین آموزش از راه دور به شیوه پستی و مبادله مواد آموزشی و پرسش و پاسخ از طریق پست در سال های 1728 میلادی انجام گرفته است )یعنی حدود 280 سال قبل( از آن زمان تا به حال  شکل های مختلفی از آموزش به صورت های ترویجی، ارشادی و آکادمیک از طریق مکاتبه، ضبط صوت، برنامه های تلوزیونی، ویدیویی و اخیرا ماهواره ای و… انجام پذیرفته است.

اما آموزش از راه دور به شیوهای جدید یعنی با بهره گیری از تکنولوژی نوین کامپیوتری واز همه مهمتر اینترنت پدیده ای نو است.

در دوره های آفلاین، شما به فیلم های کاملا ضبط شده با تدریس اساتید حرفه ای عمدتا حمید و مجید سیدیان دسترسی دارید.

به سوی مجازی شدن

عصر حاضر را باید تلفیقی از ارتباطات و اطلاعات دانست. عصری كه در آن بشر نسبت به زمان های گذشته نیاز به اطلاعات و برقراری ارتباط برای كسب اطلاعات مورد نیاز دارد.

با پیشرفت فناوری و توانایی دسترسی به اینترنت، افراد در هرجا که قرار داشته باشند می توانند به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

بدون تردید می توان گفت بیشترین تاثیر ورود فناوری اطلاعات وارتباطات، در محیط های آموزشی بوده است. چرا که منجر به سوق محیط های آموزشی به سمت مجازی شدن، شده است. البته این امر مستلزم استفاده از امكانات پیشرفته ای نظیر كامپیوتر، اینترنت پر سرعت و منابع اطلاعاتی جامع و … می باشد.

تاسیس آموزش مجازی

اندیشه تاسیس آموزش مجازی از سال 1996 میلادی در جهان مطرح شد ولی اولین دانشگاه مجازی در سال 2000 شكل گرفت . اولین آموزش مجازی، نخست در انگلستان مطرح گردید اما به صورت عملی آمریكا، برای اولین بار  آموزش مجازی را تجربه کرد.

توسعه آموزش مجازی

در بسیاری از كشور های جهان سال هاست كه آموزش مجازی شكل گرفته و اجرا شده اما توسعه واقعی این آموزش در ایرا ن به زمانی برمی گردد كه اینترنت جهانی شد!

فناوری اطلاعات و ارتباطات ، نقش آن در یادگیری

فناوری اطلاعات و ارتباطات در طی مدت زمان كوتاهی، توانسته زندگی انسان را در سطح بسیار  زیادی دگرگون سازد. یادگیری و امور آموزشی  نیز از این روند مستثنا نیست. نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در چرخه یادگیری بسیار پررنگ می باشد .

فناوری اطلاعات وارتباطات توانسته است به مرور با شناخت نیازها، كمبود و نواقص موجود مشکلات، آموزش های سنتی را از بین ببرد. علت به کارگیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری، آموزش بهتر وسریع تر می باشد.

فناوری اطلاعات و ارتباطات شیوه  جدیدی از یادگیری را برای افراد ایجاد می کند و نکته مهم  عدم نیاز به حضور فیزیكی استاد در كلاس درس و یادگیری در محیط های غیر از كلاس امكان پذیر می باشد. بدبن ترتیب، افراد اطلاعات خود را با سایرین به اشتراک می گدارند و از اطلاعات دیگران نیز بهره مند می شوند.

آموزش مجازی انگلیسی (E-learning) (offline)

اینترنت به دلیل کاهش هزینه، زمان و مكان و سرعت بخشی به کارها و … در تمام  زمینه های آموزشی، تجارت و سایر امور ارتباطاتی جایگاه ویژه ای دارد. این روند رو به رشدی که سبب تغییرات زیادی در  زندگی شده است جامعه جهانی را نیز به سمت  آموزش از راه دور، سوق می دهد و این امر را ضروری ساخته است. همچنین با توجه به استقبال، روز  به روز  وسایل كمك آموزشی پیشرفته تری برای ایجاد شرایط مناسب جهت بهره مندی از یادگیری به صورت مجازی ارائه  می گردد.

تعریف آموزش مجازی

عبارت است از ارائه محتوای آموزشی و تجربیات مدرس به فراگیران كه این افراد می توانند در هر نقطه از جهان از این نوع آموزش ها بهره بگیرند.

تعاریف آموزش مجازی از دیدگاه كارشناسان مختلف

Howard Block : آموزش مجازی توجه به یادگیری از طریق اینترنت می باشد.

: Elit Trondsen آموزش مجازی ) الكترونیكی(  نیروی شبكه را به كار می گیرد برای كسانی كه به تكنولوژی های  اینترنتی تكیه دارند كه در ضمن كار با شبكه آن ها را نیز قادر به یادگیری می كند.

دست اندركاران سیستم های Cisco براین باورند :

آموزش مجازی، یادگیری اینترنتی است كه در غالب رساندن مطالب بصورتی است که دارای خصوصیات زیر باشد:

  • کیفیت متفاوت
  • به همراه مدریت آموزشی
  • قابل ارائه برای مجموعه ای مانند شبكه ای از دانش پژوهان و تعدادی توسعه دهندگان و كارشناسان خبره
  • تسریع یادگیری
  • کاهش هزینه
  • دستیابی به شرایط آموزشی برای همه

نحوه آموزش در محیط های مجازی

برای استفاده از محیط  آموزشی در محیط های مجازی، افراد به سواد شنیداری، دیداری، آشنا بودن با فناوری و رایانه نیاز دارند. طراحی آموزشی در محیط الکترونیکی، به صورت فعالیت تیمی می باشد  كه در این تیم افراد متخصص شامل استاد طرح درس (سابقه تألیف منبع درسی خود آموز ) متخصص علوم تربیتی، متخصص یادگیری الكترونیكی، متخصص  فناوری اطلاعات و پیاده كننده طرح درس شركت دارند.

چارت جامع آموزشی دوره های مکالمه کاربردی انگلیسی به طور مجازی (offline)(E-Learning) به سوی IELTS/OET/PTE/SAT/ENGLISH BUSINESS(BCE)/GMAT/GRE /TOEFL

THE EDUCATIONAL CHART OF PRACTICAL ENGLISH  CONVERSATION COURSES (PET) TOWARD IELTS/TOEFL OR PERHAPS GRE/GMAT

دوره های مجازیPET (PRACTICAL ENGLISH TRAINING)   دوره آموزش زبان انگلیسی جهت تقویت دانش زبان عمومی داوطلبان عزیز در هر چهار مهارت به صورت کاربردی و عملی  می باشد. بعد از گذراندن این دوره ها افراد می توانند در صورت نیاز وارد دوره PRE-IELTS  یا PRE-TOEFL  و سپس IELTS  یا TOEFL شوند. بعد از اتمام دوره های PET  دانش پژوه به طور قابل توجهی در انگلیسی عمومی پیشرفت می کند و دیگر در دانشگاه و محیط کار خود مشکلی نخواهد داشت.از طرف دیگر  دانش پژوه می تواند دوره های  BUSINESS ENGLISH COURSE (BEC)  و  یا دوره های  General را طبق چارت اموزشی به راحتی بگذراند و انگلیسی مرتبط با کار خود را تا حد قابل قبولی ارتقا داده و با گذراندن دوره های عمومی انگلیسی خود را تقویت کند  و وارد دوره های آیلتس، تافل، پی تی ایی، او ای تی، جی آر جی، جی مت و  غیره شوند.

دوره های مجازی مکالمه انگلیسی با سیستم PET بر اساس جدول ذیل طبقه بندی شده اند.

سطح دورهعنوان دوره

Pre-Elementary

PET Basic
ElementaryPET Zero
Upper-ElementaryPET1
IntermediatePET2
Upper-IntermediatePET3
AdvancedPET4

ویژگی های دوره های مجازی مکالمه انگلیسی با سیستم PET

  • ارائه مطالب به صورت علمی و کاربردی و متناسب با روش ورویکرد آموزشی هیراد
  • انتخاب سرفصل های آموزشی با توجه به معیار های علمی مدرن در حوزه آموزش زبان و ملاحظات عینی و واقعی اجتماعی- فرهنگی کشور عزیزمان، ایران
  • تأکید ویژه بر تقویت مهارت Speaking به عنوان اصلی ترین نقطه ضعف زبان آموزان ایران با تاکید روی جمله سازی کاربردی در محاورات
  • ارائه مثال های واقعی، حقیقی و کارآمد برای درک صحیح مفاهیم زبان انگلیسی
  • تقویت بنیادین جمله سازی انگلیسی به صورت کاربردی
  • دوره های PET Basic تا  PET4 به عنوان دوره های آموزشی پایه ای پیش نیاز آمادگی دوره های Academic English  نظیر IELTS، TOEFL (iBT)، GRE،GMAT، EPT, MCHE, MSRT, TOLIMO ,PTE, OET, BEC و …می باشند.

محتویات دوره های مجازی مکالمه انگلیسی با سیستم PET 

این دوره ها دربرگیرنده موارد ذیل می باشند:

  • Speaking
  • Writing
  • جمله سازی Sentence Construction
  • گرامر Grammar
  • درک مطلب Reading Comprehension
  • مهارت شنیداری Listening
  • آموزش از طریق فیلم Movie Learning
  • لغات کاربردی Vocabulary
  • مترادف ها Synonyms
  • متضادها Antonyms
  • تعاریف Definitions
  • اصطلاحات Idioms & Expressions
  • ضرب المثل ها و اصطلاحات روزمره Slangs & Proverbs
  • افعال چند قسمتی Phrasal Verbs
  • اصطلاحات فیلم های انگلیسی زبان Film Expressions
  • تلفظ Pronunciation
  • مثال های کاربردی Practical Examples
  • Cinematic expressions

دوره مجازی PRE-IELTS  / PRE-TOEFL

داوطلبین آزمون IELTS و TOEFL که در آزمون تعیین سطح هیراد سطح دانش عمومی انگلیسی ایشان متوسط ضعیف (Pre Intermediate) و یا متوسط (Intermediate) ارزیابی می گردد، می بایست قبل از شروه دوره های آماده سازی آزمون IELTS و یا آزمون TOEFL iBT  و غیره دوره مجازی پیش نیاز PRE IELTS & TOEFL را بگذرانند.

ضمنا، گذراندن این دوره برای افرادیکه می خواهند در امتحانات بین المللی دیگر هم شرکت کنند کاملا مفید می باشد و قویا توصیه می شود.

در خصوص این دوره ذکر 2 نکته ضروری است:

  • دوره PRE- IELTS & TOEFL هیراد برای داوطلبین آزمون های IELTS و TOEFL مشترک می باشد.
  • دوره پیش نیاز آیلتس و تافل  PRE- IELTS & TOEFL را افرادیکه زمان کوتاهی برای شرکت در آزمون اصلی خود دارند، می توانند همزمان با دوره های آماده سازی آزمون اصلی بگذرانند.

دپارتمان آموزش IELTS هیراد با گردآوری، تدوین و تأمین منابع تخصصی انحصاری دوره پیش نیاز آیلتس و تافل را طراحی و با ارائه طرح درس ویژه بر اساس آگاهی و شناخت کامل از نیازهای آموزشی مورد نیاز آزمون های  IELTS & TOEFL  و همچنین آموزش و تربیت اساتید نخبه و دانشمند، اقدام به طراحی دوره مجازی پیش نیاز آزمون آیلتس و تافل  PRE- IELTS & TOEFL کرده است.

ویژگی های ممتاز دوره مجازی پیش نیاز آزمون آیلتس و تافل

PRE IELTS & TOEFL

بهره مندی از اساتید نخبه و متخصص و آموزش دیده

ارائه منابع ویژه و انحصاری به همراه طرح درس دقیق جهت دوره پیش نیاز آزمون آیلتس و تافل

ارائه برنامه مطالعه در منزل اختصاصی برای هر داوطلب متناسب با نیازها و ضعف ها

Household Study Plan

آموزش عمومی زبان انگلیسی جهت ارتقا سطح دانش انگلیسی داوطلبین

تا آمادگی ایشان برای شرکت در دوره های آماده سازی آزمون  IELTS and TOEFL

لازم به ذکر است که در همه دوره های مجازی اساتید طرح درس دوره  Pre-TOEFL & Pre-IELTS ارائه شده توسط دپارتمان آموزشی هیراد را گام به کام تدریس می کنند.لازم به ذکر است همه دوره ها طرح درس (Lesson Plan) مشخصی دارند.

شرایط ویژه دوره پیش نیازمجازی آزمون آیلتس و تافل  PRE IELTS & TOEFL 

مشاوره اختصاصی آموزشی و راهنمایی جهت شرکت در آزمون اصلی 

همواره در هیراد مفتخریم که مشاوره و راهنمایی های لازم را به زبان آموزان جهت رفع مشکلات آموزشی و راهنمایی جهت شرکت در آزمون اصلی ارائه دهیم. این هم از دیگر مزایای شرکت در دوره پیش نیاز مجازی آزمون آیلتس و تافل PRE  IELTS & TOEFL   برای زبان آموزانی است که با وسواس بیشتری به امور آموزشی می نگرند!

صرفه جویی در زمان آماده سازی

همواره یکی از دغدغه های زبان آموزان دوره های آماده سازی آزمون های  IELTS & TOEFL،‌ زمان محدود ایشان برای آماده سازی میباشد. دوره پیش نیاز مجازی آزمون آیلتس و تافل PRE IELTS & TOEFL  مرکز تخصصی زبان هیراد این امکان را مهیا کرده است. بدین ترتیب که زبان آموزان محترم میتوانند با در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت بهینه خود را برای ورود به دوره های آماده سازی آزمون های IELTS & TOEFL برسانند.

تقویت دانش عمومی زبان انگلیسی

با توجه به سرفصل دروس ارائه شده در دوره مجازی پیش نیاز آزمون آیلتس و تافل PRE IELTS & TOEFL مؤسسه زبان انگلیسی هیراد، این دوره می تواند به ارتقا هرچه بیشتر دانش عمومی زبان انگلیسی داوطلبین کمک شایانی نماید. این موضوع به گونه ای است که حتی افرادیکه قصد شرکت در آزمون های IELTS & TOEFL را ندارند نیز می توانند در صورتیکه نیاز به تقویت 30 ال 40 درصدی سطح انگلیسی خود در مدت زمان بسیار کوتاه دارند، در این دوره شرکت نمایند.

دورههای مجازی آماده سازی آزمون بین المللی

 IELTS در چهار مهارت

دپارتمان آموزش IELTS هیراد با گردآوری منابع اصلی آماده سازی آزمون IELTS و تدوین و تأمین منابع تخصصی و انحصاری ویژه این دوره و طراحی طرح درس ویژه بر اساس آگاهی و شناخت کامل از نیازهای آموزشی مورد نیاز آزمون IELTS و همچنین آموزش و تربیت اساتید نخبه و دانشمند، اقدام به برگزاری دوره های مجازی آماده سازی آزمون IELTS می نماید.

مرکز تخصصی زبان هیراد، با توجه به روش آموزشی سیستماتیک در حوزه آموزش تخصصی IELTS به دلایل ممتاز ذیل در صف مقدم آموزش این دوره قرار دارد:

  •     بهره مندی از اساتید نخبه و متخصص در زمینه آزمون IELTS
  •     ارائه منابع ویژه و انحصاری و طرح درس دقیق جهت این دوره
  •     ارائه برنامه مطالعه در منزل اختصاصی برای هر داوطلب متناسب با نیازها، ضعف های فردی و نمره مورد نظر
  •     مطالعه و تحقیق علمی مستمر به منظور به روز رسانی منابع، شیوه ها و رویکرد های آموزش در زمینه IELTS
  •     تنوع در نحوه گذراندن دوره بر اساس چشم اندازهای مورد نیاز داوطلبین
  •     اتخاذ رویکرد آزمونی در دوره های آماده سازی IELTS با توجه به نیاز داوطلبین به مهارت های فرازبانی در کنار دانش زبان انگلیسی
  •     برگزاری دورههای مجازی هر مهارت به صورت مجزا جهت بالابردن هرچه بیشتر راندمان آموزش و تقویت حداکثری داوطلبین در هر مهارت
  •  در انتهای دوره های مجازیIELTS داوطلبین می بایست بین 4 تا 6 آزمون کامل آزمایشی IELTS منطبق با شرایط آزمون اصلی را شرکت نمایند تا آمادگی کامل جهت کسب موفقیت در آزمون را بدست آورند.

دوره های مجازی آمادگی آزمون IELTS دوره آموزش زبان انگلیسی جهت کسب آمادگی شرکت در آزمون IELTS (International English Language Testing System) در یکی از مراکز رسمی برگزار کننده آزمون می باشد.

آزمون  IELTS به دو شکل  Academic برای افرادیکه قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های بین المللی را دارند و یا افرادی که قصد استخدام در شرکت های بین المللی را دارند و General Training برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور های انگلیسی زبان را دارند برگزار می گردد.

آزمون IELTS هر چهار مهارت زبانی داوطلبین آزمون را مورد سنجش قرار داده و در پایان، نمره سطح دانش انگلیسی ایشان را از صفر تا 9 ارزیابی و اعلام مینماید.

دورههای مجازی آمادگی این آزمون در مرکز تخصصی زبان هیراد به صورت مجزا و اختصاصی برای هر مهارت برگزار می گردد.

  • هر داوطلب آزمون IELTS به ازای شرکت در هر دوره مجازی،‌ 1 آزمون آزمایشی رایگان را به صورت هدیه از هیراد دریافت می نماید.
  • داوطلبینی که تمامی چهار دوره مجازی IELTS را شرکت نمایند در مجموع 4 آزمون آزمایشی رایگان را از هیراد به صورت هدیه  دریافت می نمایند و می توانند در آنها شرکت نمایند.

شرایط ویژه دوره های مجازی آمادگی آزمون IELTS

دوره های مجازی آمادگی آزمون IELTS هیراد با سیستم آموزش تفکیکی مهارت ها به همراه منابع انحصاری هیراد،‌ امکان مناسبی است برای داوطلبین آزمون IELTS تا خود را برای کسب نتایج درخشان در این آزمون آماده کنند. کسب رکوردهای بی نظیر زبان آموزان هیراد طی سالیان ارائه خدمات آموزشی،‌خود بهترین گواه این ادعا است.

توجه کنید!!!! اکنون هیراد برای راحتی داوطلبین آزمون IELTS و متقاضیان شرکت در دوره های آماده سازی این آزمون شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است. امیدواریم این امکانات بتواند در راه موفقیت داوطلبین کمک رسان تک تک عزیزان باشد.

لازم به ذکر است که در همه دوره های مجازی اساتید طرح درس دوره IELTS ارائه شده توسط دپارتمان آموزشی هیراد را گام به کام تدریس می کنند. همه دوره ها طرح درس (Lesson Plan) مشخصی دارند.

شعار هیراد نظارت مستمر بر روی فرآیند آموزش در هر دوره می باشد.

Writing  Reading    Speaking    listening

ویژگیهای دوره های مجازی طراحی شده فوق عبارتند از:

  • تدریس تمام مفاهیم به طور ساده و طبقه بندی شده
  • تدریس تمام مفاهیم به زبان استاد گونه
  • تدریس تمام مفاهیم با استفاده از اسلایدهای POWERPOINT
  • توضیح تمام مفاهیم روی اسلایدهای کم حجم POWERPOINT
  • تدریس با صدای کاملا رسا و شیوا (ضبط شده در اتاق ACOUSTIC)
  • تکرار مطالب توسط استاد تا حد لازم
  • توجه به تمام جزئیات توسط استاد
  • تدریس تمام مباحث به طور کامل
  • تدریس توسط اساتید کاملا با تجربه
  • تدریس هر اسلاید POWERPOINT در زمان کوتاه
  • کیفیت بسیار بالای اسلایدهای POWERPOINT به جهت خوانایی بیشتر
  • دانشجو می تواند دوره مجازی مد نظر خود را چندین دفعه تما شا کند.

آیین نامه آموزشی دوره های آموزش زبان انگلیسی الکترونیکی (مجازی)(آفلاین) :

قوانین و مقررات مربوطه به دوره های آموزشی :

1.پذیرش زبان آموز در چارچوب دوره های آموزش انگلیسی الکترونیکی (مجازی) فقط به صورت آموزش محور انجام می پذیرد یا به عبارت دیگر در آموزش این دوره ها از پرداختن به هرگونه نکات حاشیه ای پرهیز شده است.

2.به زبان آموزان توصیه می گردد که پس از شرکت در آزمون تعیین سطح دوره ها را به ترتیب دنبال نمایند تا به هدف نهایی دست یابند.

3.ترتیب گذراندن دوره های آموزشی مکالمه به جهت تقویت زبان عمومی و سپس ورود به دوره های تخصصی بر اساس هدف مورد نظر هر زبان آموز می باشد.

4.کسب توفیق در این دوره ها به مطالعه منسجم زبان آموز بستگی دارد. سیلابس های آموزشی ارائه شده در این دوره ها کاملاً مورد تایید است و پشت کار و گذراندن دوره ها به طور مرتب به ارتقاء کمی و کیفی مهارت  های زبان  انگلیسی زبان آموز کمی قابل توجهی خواهد کرد.

5.دوره مجازی عبارت است از مجموعه کامل دروس تعیین شده در یک رشته که به صورت الکترونیکی بر اساس استاندارد های رایج و با رعایت ضوابط و شاخص های مرکز تخصصی زبان انگلیسی هیراد تولید و تدوین گردیده اند و از طریق این سامانه ارائه می گردد.

6.پس از گذراندن هر دوره و کسب رتبه مورد نیاز در آزمون پایان دوره، گواهی نامه پایان دوره مربوطه با امضای مرکز تخصصی زبان هیراد به دانش پژوهان اهداء خواهد شد.

ارزشیابی و سنجش آموزشی :

1.به جهت ارزشیابی و سنجش دقیق تر آموزشی در پایان هر دوره ی آموزشی سوالاتی به طور طبقه بندی شده طراحی گردیده و زبان آموزان  پس از کسب حداقل رتبه قبولی در هر دوره می توانند در دوره بعدی وارد شوند.

2.در ابتدای هر دوره ی آموزشی سر فصل های آموزشی وتوضیحات مختصری برای وضوح هرچه بیشتر دوره و همچنین استدلال مناسب زبان آموز از میزان دانش وی برای انتخاب  دوره مناسب ارائه می گردد.

3.به عموم زبان آموزان توصیه می گردد جهت سنجش سطح دانش زبان انگلیسی خود حتماً در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و با توجه به رتبه و دوره ای که سامانه توصیه می کند به انتخاب دوره آموزشی خود بپردازند. لازم به ذکر است که  زبان آموزان مجازند با مسئولیت خویشتن بدون شرکت در آزمون تعیین سطح  از پایه دوره ها را شروع کنند.

4.پس از ثبت نام، هر کدام از دوره های آموزشی به صورت نامحدود و بدون تاریخ انقضا در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد.

آیین نامه مالی :

1.هر کدام از دوره های آموزشی تنها پس از پرداخت کامل شهریه در دسترس دانش پژوهان قرار می گیرد و بدون تکمیل فرایند ثبت نام و پرداخت شهریه، دوره در دسترس نخواهد بود.

2.قیمت های مصوب هر دوره در سایت بارگزاری شده اند ودر صورت هر گونه افزایش تعرفه ها، قیمت های جدید متعاقباً اعلام می گردد.

3.تمامی توضیحات تکمیلی و اهداف آموزشی در بخش راهنمای سایت ارائه شده است و دانش پژوهان با اگاهی کامل نسبت به پرداخت شهریه و ثبت نام در دوره های آموزشی اقدام می کنند، از همین رو پس از ثبت نام و پرداخت شهریه، به هیچ عنوان شهریه پرداخت شده مسترد نخواهد شد.

اهداف آموزشی دوره ها:

1.تحول در آموزش زبان انگلیسی در کوتاه ترین مدت زمان و دوره های کاملاً کاربردی  به جهت تقویت زبان عمومی در 4 مهارت و دوره های تخصصی زبان انگلیسی.

2.انسجام و طبقه بندی دقیق در ارائه سیلابس های آموزشی مرتبط با هر دوره به گونه ای که وارد سیلابس های حاشیه ای نگردد.

3.افزایش کمی، کیفی و بنیانی مهارت های زبان انگلیسی.

4.استفاده از آخرین دستاورد های فناوری و یافته های پژوهشی در آموزش مجازی.

5.آموزش کاملاً کاربردی و منطبق با نیاز های آموزشی جهان امروز در حیطه های متفاوت

6.آموزش قدم به قدم زبان انگلیسی از سطوح ابتدایی تا پیشرفته و آمادگی برای شرکت در آزمون های بین المللی و حتی دوره های کسب و کار .

7.تنها هدف این سامانه، آموزش زبان انگلیسی و تقویت چهار مهارت می باشد. از این رو ابتدا فرایند آموزش از تقویت زبان عمومی شروع شده و به دوره های تخصصی منتهی می گردد.این سامانه با لطف و عنایت پروردگار متعال قصد دارد گامی بزرگ در زمینه آموزش الکترونیکی(مجازی) زبان انگلیسی بردارد و همه نکات ارائه شده از روی منابع معتبر گردآوری و طبقه بندی شده اند و قابل ارائه در این دوره ها می باشند.

قوانین مرتبط با حق امتیاز محتوای علمی این سامانه:

1.تمامی حقوق مالی و معنوی این سامانه متعلق به مرکز زبان تخصصی هیراد در تهران می باشد.

2.هر گونه تکثیر، نشر، استفاده غیر مجاز، و سوء استفاده از این سامانه پیگرد قانونی دارد و با فرد متخلف برابر قوانین جزایی حق تالیف آثار و از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

3.تمامی حق و حقوق محتوای علمی و آموزشی این سامانه محفوظ و متعلق به پدیدآورندگان و مدرسین آموزش دهنده این دوره ها یا به عبارت دیگر منحصراً متعلق به مرکز زبان تخصصی هیراد می باشد.

طرح برگزاری دوره های مجازی آموزش حرفه ای زبان انگلیسی

گروه جامعه آماری مرکز تخصصی زبان هیراد و همچنین سازمان های طرف قرارداد طرح برای مدت طولانی در کنار طرح خواهند بود که طی یک دوره زمانی چندین محتوای آموزشی را مورد مطالعه قرار خواهند داد .

نحوه ارائه خدمات آموزشی

ارائه خدمات آموزشی در این طرح صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق سامانه آموزش مجازی صورت میگیرد .

روند قیمت گذاری دوره

در خصوص قیمت گذاری دوره ها با توجه به اینکه بطور تقریبی در حال حاضر دوره و رقیب مشابهی وجود ندارد در سیاست قیمت گذاری میتوان بصورت آزادانه عمل کرد .

می بایست در قیمت گذاری دوره ها شرایط هزینه ای در کنار نقدینگی اندک آحاد افراد جامعه در شرایط اقتصادی امروز در کنار هم در نظر گرفته شده باشد .

قیمت ها به شرح ذیل می باشد :

عنوان دورههزینه ثبت نام ( ریال )عنوان دورههزینه ثبت نام ( ریال )
PET BASIC450،000BEC 2800،000
PET ZERO450،000PRE_IELTS800،000
PET 1500،000IELTS WRITING900،000
PET 2500،000IELTS SPEAKING900،000
PET 3600،000IELTS LISTENNING900،000
PET 4600،000IELTS READING900،000
BEC 1800،000IELTS VOCABULARY900،000

 سطح بندی دانشجویان بر اساس امتحان تعیین سطح انلاین

PET Basic ( اگر تعداد پاسخ صحیح کمتر از 5 سوال باشد )

PET Zero ( اگر به 5 سوال پاسخ صحیح داده شود )

PET 1 ( اگر به 15 سوال پاسخ صحیح داده شود )

PET 2 ( اگر به 20 سوال پاسخ صحیح داده شود )

PET 3 ( اگر به 25 سوال پاسخ صحیح داده شود )

PET 4 ( اگر به 28 سوال پاسخ صحیح داده شود )

Pre_IELTS ( اگر به 30 سوال پاسخ صحیح داده شود )

IELTS ( اگر تعداد پاسخ صحیح بیشتر از 40 سوال باشد )

چارت آموزشی دوره های انگلیسی مجازی (آفلاین) مرکز تخصصی زبان هیراد

سیلابس های هر دوره

سرفصل هایی که دردوره PET ZERO تدریس می شوند.

  • ضمایر فاعلی (SUBJECT PRONOUNS)
  • ضمایر مفعولی (OBJECT PRONOUNS)
  • مصدر (TO INFINITIVE)
  • افعال مهم و پرکاربرد  (USEFUL VERBS)
  • اس سوم شخص مفرد (THIRD-PERSON SINGULAR S)
  • تمرین SPEAKING
  • فعل TO BE
  • ارائه مثال های متعدد
  • محاوره (CONVERSATION)
  • تمرین جمله سازی (SENTENCE CONSTRUCTION)
  • حال ساده و تمرین آن (SIMPLE PRESENT)
  • تدریس اصطلاحات ساده و پرکاربرد برای محاوره(IDIOMS AND EXPRESSIONS)
  • تمرین LISTENING
  • تدریس واژگان(WORDS)
  • تدریس جملات مثبت و منفی  (NEGATIVE AND AFFIRMATIVE SENTENCES)
  • تدریس جملات سوالی(INTERROGATIVE SENTENCES)
  • تدریس پاسخ کوتاه(SHORT ANSWERS)
  • تدریس فرم کوتاه (CONTRACTION)
  • تدریس قیود تکرار(FREQUENCY ADVERBS)
  • تمرین READING
  • کارروی DIALOGUE
  • تدریس صفات ملکی (POSSESIVE ADHECTIVES)
  • تدریس شمارنده ها (QUANTIFIERS)
  • تدریس اسم قابل شمارش و غیر قابل شمارش(COUNT AND NON-COUNT NOUNS)
  • تدریس ضمایر تاکیدی و انعکاسی (EMPHATIC AND REFLEXIVE PRONOUNS)
  • تدریس کلمات و اصطلاحات SHOPPING
  • تدریس حروف تعریف A AND AN
  • تدریس حروف اضافی مکانی (PREPOSITIONS OF LOCATION)
  • سرفصل هایی که دردوره PET 1   تدریس می شوند.
  • تدریس  معرفی ((INTRODUCTION
  • تدریس زمان حال ساده در سطح بالاتر
  • تدریس عناصر اصلی جمله
  • تدریس ارتباط بین دو تا فعل
  • تدریس  موضوعی واژگان
  • تدریس افعال دو قسمتی
  • تمرین SPEAKING
  • تمرین READING
  • کارروی DIALOGUE
  • محاوره (CONVERSATION)
  • تمرین جمله سازی (SENTENCE CONSTRUCTION)
  • تدریس اصطلاحات ساده و پرکاربرد برای محاوره(IDIOMS AND EXPRESSIONS)
  • تمرین LISTENING
  • تدریس افعال ناقص به طور کامل (MODAL VERBS)
  • تدریس حال استمراری (PRESENT CONTINUOUS)
  • تدریس گذشته ساده (SIMPLE  PAST)
  • تدریس قیود زمانهای مختلف
  • تدریس گذشته استمراری (PAST CONTINUOUS)
  • تدریس حال کامل به طور کامل همراه با قیود آن (PRESENT PERFECT)
  • تدریس حال کامل استمراری (PRESENT PERFECT CONTINUOUS)
  • تدریس افعال خاص
  • تدریس گذشته کامل(PAST PERFECT)
  • تدریس آینده ساده (SIMPLE FUTURE)
  • تدریس روشهای مختلف بیان هدف در انگلیسی
  • ارائه مثالهای متعدد
  • ارائه جملات متعدد
  • تدریس اصطلاحات کاربردی مربوط به فرودگاه
  • پاسخ به سوالات SPEAKING
  • حل تمارین متعدد
  • تمرین درک مطلب (COMPREHENSION)
  • تدریس واژگان(WORDS)
  • سرفصل هایی که دردوره PET 2 تدریس می شوند.
  • تدریس جملات مجهول به طور کامل  (PASSIVE VOICE)
  • تمرین SPEAKING
  • تمرین READING
  • کارروی DIALOGUE
  • محاوره (CONVERSATION)
  • تمرین جمله سازی (SENTENCE CONSTRUCTION)
  • تدریس اصطلاحات پرکاربرد برای محاوره (IDIOMS AND EXPRESSIONS)
  • تمرین LISTENING
  • تدریس صفات و قیود به طور کامل(ADJECTIVES AND ADVERBS)
  • تدریس ترتیب صفات (ORDER OF ADJECTIVES)
  • تدریس صفات فاعلی و مفعولی (SUBJECT AND OBJECT ADJECTIVES)
  • تدریس دم سوالی (QUESTION TAG)
  • تدریس  موافقت مثبت و منفی (POSITIVE AND NEGATIVE AGREEMENT)
  • تدریس ضمایر موصولی (شبه جمله وصفی)(RELATIVE PRONOUNS)(ADJECTIVE CLAUSE)
  • تدریس قیود موصولی (RELATIVE ADVERBS)
  • تدریس RELATIVE CLAUSE OF REASON
  • تدریس تعدادی SLANGS
  • کارروی تمرین های متعدد
  • تدریس واژگان جدید (VOCABULARY)
  • تدریس افعال دو قسمتی و سه قسمتی پر کاربرد(PHRASAL VERBS)
  • تمرین WRITING
  • تدریس تعدادی ضرب المثل پر کاربرد(PROVERBS)
  • پاسخ به سوالات SPEAKING
  • تمرین درک مطلب (COMPREHENSION)
  • ارائه مثال های متعدد
  • سرفصل هایی که دردوره PET 3 تدریس می شوند.
  • تدریس یکسری صفات پرکاربرد به همراه حروف اضافه شان(ADJECTIVES WITH THEIR PREPOSITIONS)
  • تدریس جملات شرطی یه طور کامل (CONDITIONAL SENTENCES)
  • تدریس جملات شرطی ترکیبی (MIXED CONDITIONAL SENTENCES)
  • تدریس وجه سببی (CAUSATIVE CASE)
  • تدریس افعال دو قسمتی و سه قسمتی پر کاربرد(PHRASAL VERBS)
  • تمرین SPEAKING
  • تمرین READING
  • کارروی DIALOGUE
  • محاوره (CONVERSATION)
  • تمرین جمله سازی (SENTENCE CONSTRUCTION)
  • تدریس اصطلاحات پرکاربرد برای محاوره (IDIOMS AND EXPRESSIONS)
  • تمرین LISTENING
  • تدریس تعدادی SLANGS
  • کارروی تمرین های متعدد
  • تدریس واژگان جدید (VOCABULARY)
  • تدریس افعال دو قسمتی و سه قسمتی پر کاربرد(PHRASAL VERBS)
  • تمرین WRITING
  • تدریس تعدادی ضرب المثل پر کاربرد(PROVERBS)
  • پاسخ به سوالات SPEAKING
  • تمرین درک مطلب (COMPREHENSION)
  • ارائه مثال های متعدد
  • سرفصل هایی که دردوره PET 4 تدریس می شوند.
  • تدریس مصدر کامل ((PERFECT INFINITIVE
  • تدریسSO,SUCH A,ENOUGH, TOO, VERY, SUCH, SUCH AN
  • تدریس افعال حسی (VERBS OF PERCEPTION)
  • تدریس شبه جمله اسمی (NOUN CLAUSE)
  • تدریس افعال دو قسمتی و سه قسمتی پر کاربرد(PHRASAL VERBS)
  • تمرین SPEAKING
  • تمرین READING
  • کارروی DIALOGUE
  • محاوره (CONVERSATION)
  • تمرین جمله سازی (SENTENCE CONSTRUCTION)
  • تدریس اصطلاحات پرکاربرد برای محاوره (IDIOMS AND EXPRESSIONS)
  • تمرین LISTENING
  • تدریس تعدادی SLANGS
  • کارروی تمرین های متعدد
  • تدریس واژگان جدید (VOCABULARY)
  • تدریس افعال دو قسمتی و سه قسمتی پر کاربرد(PHRASAL VERBS)
  • تمرین WRITING
  • تدریس تعدادی ضرب المثل پر کاربرد(PROVERBS)
  • پاسخ به سوالات SPEAKING
  • تمرین درک مطلب (COMPREHENSION)
  • ارائه مثال های متعدد

طرح درس و مطالب آموزشی دوره مجازی  PRE-IELTS& PRE-TOEFL

       Pre-IELTS & TOEFL LESSON PLAN
      New  Version
Session No.Page Number
  
Session 1pages (1-2)
Session 2pages (6-8)+ Movie episode1
Session 3pages (12-13)+Movie episode2
Session 4pages (20-21-22)
Session 5page   (3-4) +Listening (units 1-2)
Session 6pages (9-11)+Listening (units 3-4)
Session 7page   (14-15) +Movie episode3
Session 8(page (23-25) +Writing Topics page( 57
(لطفاً موضوعات Writing را تک به تک هر چند جلسه یکبار assign کنید تا بچه ها بنویسند و استاد تصحیح کند و غلطهای مشترک را برای هم توضیح دهید.)
Session 9page   (5) +Listening (units 5-6)
Session 10pages (16-17) +Movie episode(4)
Session 11page   (26-30)+Movie episode(5)
Session 12page   (45-48)+Listening ( units 7-8)
Session13Mid Term Exam
Session 14pages (18-19)+Movie episode(6)
Session 15pages (31-36)+Listening (unit 9)
Session 16pages (49-53)+Listening (unit 10)
Session 17pages (37-44) +Movie episode(7)+Pages (54-56)
Session 18Book review

طرح درس و مطالب آموزشی دوره مجازی IELTS WRITING

 
       
IELTS writing lesson plan   
 New Version     
session 1lesson one + lesson two     
session 2lesson three + lesson four      
session 3lesson five + correcting students’ essays     
session 4lesson six +  correcting students’ essays     
session 5lesson eleven + twelve      
session 6lesson eight +  correcting students’ essays     
session 7lesson nine +  correcting students’ essays     
session 8lesson nine +  correcting students’ essays     
session 9lesson ten +  correcting students’ essays     
session 10lesson ten +  correcting students’ essays     
session 11lesson seven +  teaching different kinds of essays   
session 12supplementary book (pages 19-60)   
REVIEW     
    
 

طرح درس و مطالب آموزشی دوره مجازی IELTS READING

      IELTS Reading lesson plan  
  New Version  
session 1Reading sample 1 (fitness forum)+ the Australian Institute of Sport
+ reading sample 2 (food for thought)
 
session 2Reading sample3 (Mekong Magic)+ reading sample 4 (paper money)  
session 3reading sample 6 (instructions for international students)+
reading sample 7 (studying in the USA)+ Academic reading section 2
session 4reading sample 8 (ON THE MOVE) + READING SAMPLE 9 (BOLLY WOOD BASICS) + film
session 5READING SAMPLE 10 (ROBOTS WITH EMOTION) + film  
session 6PRACTICE TEST NUMBER 1 – GENERAL TRAINING (AT LEAST 2 SECTIONS)
(TWO PASSAGES) + film
session 7PRACTICE TEST NUMBER 10 – academic(at least 2 section
(TWO PASSAGES) + film
  
session 8PRACTICE TEST NUMBER 2 – GENERAL TRAINING
(AT LEAST 2 SECTIONS)(TWO PASSAGES) + film
  
session 9supplementary book (page 132-143)(academic reading)  
session 10supplementary book (page 151-163)(academic reading)  
session 11supplementary book (page 221-page 232)(general reading)  
session 12supplementary book (page 233-page 245)(general reading)  
NOTE: THE OTHER LEFT-UNDONE PASSAGES MUST BE ASSINGED TO STUDENTS TO DO AT HOME.
     

طرح درس و مطالب آموزشی دوره مجازی IELTS SPEAKING

ELTS speaking lesson plan
New Version
session 1 summary of pages 1-8  
session 2page 9 + movie   
session 3page 10 + movie   
session 4pages  11-15 + movie  
session 5pages 16-17 + movie  
session 6pages  18-19 + movie  
session 7pages 20-26 + movie  
session 8pages 27-31 + interview movie 
session 9page 32   
session 10supplementary book (pages 62-71) 
session 11supplementary book (pages 72-80) 
session 12supplementary book (pages 80-86) 
The teacher must want students to study pages 44-46 during the course. 
The teacher must want students to study pages 47-55 during the course to get ideas. 
The teacher must want students to study pages 56-128 during the course to get new
ideas and become familiar with new words.
Note: All students must speak English in class. 
     
       

طرح درس و مطالب آموزشی دوره مجازی IELTS LISTENING

 
       
IELTS listening lesson plan   
 New Version   
session 1practice test number one (section1 + section2)  
session 2practice test number one (section3 + section4) + film  
session 3practice test number two (section1 + section2)  
session 4practice test number two (section3 + section4)+film  
session 5practice test number three (section1 + section2)+ film  
session 6practice test number three (section3 + section4)+film  
session 7practice test number five + film  
session 8supplementary book (pages 124-131)  
session 9supplementary book (pages 144-150)  
session 10supplementary book (pages 164-171)  
Note: All of the new words and expressions must be taught to students.  
Note: All of the skills and expressions must be taught to students.  
        
        
           

امتحان تعیین سطح

لطفا بعد از مطالعه مطالب فوق برای امتحان تعیین سطح روی لینک کلیک کنید