پشتیبانی بسته‌ های خودآموز (مکالمه،آیلتس،Pre ielts،IELTS BEC)

فرآیند پشتیبانی بسته های خودآموز مکالمه ، Pre-IELTS) ، IELTS ، BEC(Business English Course

این مرکز بعد از خرید هر بسته خودآموز در مسیر مطالعه دانش پژوه را پشتیبانی و هدایت می کند تا دانش پژوه بتواند تحت نظارت آموزشی این مرکز به راحتی مطالعة بسته را به اتمام برساند و به قابلیت های لازم دست یابد.

پشتیبانی این مرکز در همه بسته های خودآموز شامل موارد زیر می باشد:

  • آزمون های online هوشمند هماهنگ میان دورهایی  OSIT (Online Smart Integrated Tests)
  • آزمون های جامع هدفمند پایانی  FTCT (Final Targetful Comprehensive Tests)
پشتیبانی بسته های خودآموز-2
  • این آزمون ها به صورت آزمون های آنلاین میان دوره ای و پایان دوره ای طبق سیلابس تدریس شده برای دانش پژوهان در پایگاه اینترنتی www.hiradenglish.com طراحی شده اند و دانش پژوه می تواند با شرکت در این آزمون ها به راحتی میزان یادگیریش را مورد سنجش قرار دهد.لازم به ذکر است که جزییات کامل امتحانات میان دوره ایی و پایان دوره ایی در کتاب راهنمای هر بسته ارایه شده اند.
  • ارائه username و password به دانش پژوه بعد از خرید هر بسته خودآموز به جهت ورود به سایت و شرکت در آزمون های طبقه بندی شده هربسته خودآموز و کسب اطلاعات به روز از سایت این مرکز.
  • دانش پژوهان می توانند در صورت داشتن هر نوع سوال در مورد بسته های خودآموز به آدرس support@hiradenglish.com ، ایمیل ارسال نمایند و بعد از نهایتاً 24 ساعت پاسخ خود را دریافت کنند یا به Panel های موجود در سایت مراجعه کرده و از طریق پرسش و پاسخ با کارشناسان آموزشی به پاسخ سوالات خود در مورد بسته های خودآموز دست یابند
  • یکسری از این نکات از طریق سایت این مرکز  به دانش پژوهان ارائه می شوند و یکسری به صورت Offline ارائه میگردند توضیحات دقیق زمان دریافت این نکات طلایی در دفترچه ی راهنما ی هربسته خودآموز ارائه شده اند.
  • ارائه فیلم های آموزشی کوتاه کلاسی پیرامون نکات تدریس شده در بسته های خودآموز و توضیحات جامع  پیرامون چهارچوب اصلی هربسته خودآموز توسط کارشناسان آموزشی این مرکز
  •  ارتباط تلفنی زبان آموزان با پشتیبان آموزشی به این صورت است که هر زبان آموز یک پشتیبان آموزشی دارد که در فواصل زمانی مشخص با زبان آموز تماس می گیرد، و روند خودآموزی را پیگیری می نماید. زبان آموز می تواند که سوالات احتمالی خود را  مطرح نماید و پاسخ سوال خود را دریافت نماید.پشتیبان مرکز با تماس دوره ایی و پیگیری روند مطالعه هر دانش پژوه را چک می کند و به دانش پژوه به جهت مطالعه هرچه سریعتر هر بسته طبق برنامه مطالعه روزانه در کتاب راهنما انگیزه می دهد
  • توجه: آزمون های هماهنگ میان دوره ای و پایان دوره ای برای هرکدام از بسته های خودآموز به طور مجزا طبقه بندی شده و درسایت این مرکز قابل دسترسی می باشند.
  • امکان دانلود فیلم های آموزشی کوتاه مربوط به هر بسته خودآموز به جهت درک بیشتر نکات تدریس شده. عنوان فیلم های آموزشی برای هر بسته خودآموز در دفترچه راهنما ارائه شده اند.        
  • مرکز تخصصی زبان هیراد کارگاههای آموزشی هفتگی یا ماهیانه با سازمانها، دانشگاهها و شرکت های محترم برگزار می کند.
  • به طور کلی همه اطلاعات به طور کامل مربوط به چگونگی مطالعه هر بسته ، برنامه مطالعه روزانه هر بسته ، اطلاعات تکمیلی هر بسته ، محتویات هر بسته ، جزییات مربوط به CD های آموزشی هر بسته در کتاب راهنمای مختص هر بسته ارایه شده اند.

روش های کار پشتیبانی دانشجویانی که بسته های خود آموز زبان انگلیسی هیراد را تهییه می کنند از لحاظ Speaking و   Writing

چگونگی پشتیبانی بسته های خود آموز زبان انگلیسی از لحاظ مهارت  Speaking

لازم به ذکر است که دانشجویانی که بسته های خود آموز زبان انگلیسی  مرکز تخصصی هیراد را تهیه می کنند با توجه به سطحی که برای آن بسته خریه اند از لحاظ مهارت speaking به روش زیر مورد حمایت همه جانبه قرار می گیرند.

به عنوان مثال دانشجویی که بسته مکالمه سطح مبتدی را خریده است برای کتاب های PET Basic و   PET Zero

جمعاٌ 10 بار مورد حمایت speaking قرار میگیرد. روش حمایت speaking به این شکل است که هر هفته یکی از متخصصان زبان مرکز تخصصی هیراد با دانشجو از طریق نرم افزار  Skype(آموزش نصب و راه اندازی)  تماس گرفته و با وی حدود 10 دقیقه به مکالمه انگلیسی می پردازد و در انتهای مکالمه متخصصین زبان هیراد تمام اشتباهات گرامری، لغوی و تلفظی دانشجو را به وی یاد آوری می کنند.

لازم به ذکر است که تمامی سوالات speaking که هر بار قرار است از دانشجو پرسیده شود روی سایت هیراد به آدرس www.hiradenglish.com قرار دارد و دانشجو از قبل سوالات را دیده و درباره آنها فکر کرده و بدین ترتیب یکسری نظرات جمع آوری می کند تا بتواند خیلی بهتر به سوالات پرسیده شده پاسخ دهند. در ذیل تعداد دفعاتی که هر دانشجو برای هر بسته مورد حمایت speaking قرار می گیرد ذکر شده است:

روش چگونگی پشتیبانی مهارت Writing (مقاله نویسی)

هر دانشجو می تواند هر هفته یک مقاله درباره موضوعاتی که روی سایت هیراد برای هر بسته خودآموز تعریف شده است بنویسد و سپس آن را به آدرس ایمیل support@hiradenglish.com بفرستد و پس از 72 ساعت (سه روز) مقاله خود را تصحیح شده از طریق ایمیل دریافت کند.

زبان آموزان گرامی برای ارتباط با بخش پشتیبانی با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

شعبه مینا (میرداماد) : میدان مادر(محسنی)، خیابان سنجابی( بهروز)، میدان مینا، پلاک 2

021-2642022
021-2222836

———————————————————————————–

شعبه دو : 
شعبه مینا (میرداماد): تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر (محسنی)، خیابان سنجابی (بهروز)، میدان مینا، شماره 2 

۲۲۲۲۸۳۶۲ – ۲۶۴۲۰۲۲۵

برای دریافت مشاوره و خرید ویدئوهای آموزشی تلفن خود را در باکس زیر وارد نمایید.