فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

چطور در خانه آیلتس بخوانیم؟

در صورت تعلیق کلاس های آیلتس نمی توانید روی زبان انگلیسی خود کار کنید؟ آیا دوست دارید در خانه تمرین کنید تا بهتر برای آیلتس آماده شوید؟ اما چگونه آیلتس را در خانه مطالعه کنیم؟ در این مقاله قصد داریم اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه مطالعه آیلتس در خانه ارائه کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. برای حفظ سطح کلی انگلیسی خود می توانید این تمرینات را در خانه انجام دهید.

روش های آمادگی برای تحصیل آیلتس در منزل

برای داوطلبانی که نمی دانند چگونه برای آیلتس در خانه آماده شوند دوره آیلتس را پیشنهاد می دهیم و برخی توصیه های کلی تضمین می کنیم که آنها در مسیر درست قرار گیرند:

1. خود را با سوالات تمرینی محک بزنید

همانطور که تمرین می کنید، زمان خود را صرف کنید تا زمانی که واقعاً سؤالات و متن را متوجه شوید. اگر در آزمون آزمایشی معتبر آیلتس شرکت کرده باشید، معمولاً می توانید پاسخ سؤالات خود را دریافت کنید. اگر نمی توانید به سری آزمون های تمرینی آیلتس کمبریج دسترسی پیدا کنید، نگران نباشید. نمونه سوالات رسمی آیلتس را می توانید در سایت آیلتس بیابید. یا از آزمون آزمایشی آیلتس استفاده کنید.

2. برای مطالعه موفقیت آمیز آیلتس در منزل در آزمون اسپیکینگ شرکت کنید

اگر دوستی دارید که می تواند با شما در خانه یا آنلاین تمرین کند، چرا آزمایش کننده و داوطلب نمی شوید؟ گوش کنید و عملکرد خود را ارزیابی کنید. شما همچنین می توانید سعی کنید هر چیزی را که می گویید به عنوان رونوشت یادداشت کنید، که به شما کمک می کند هر اشتباهی را که مرتکب می شوید تشخیص دهید. اگر به دنبال سوالات اسپیکینگ آیلتس هستید، از مقاله ما در این زمینه دیدن کنید.

3. آزمون کامپیوتری دهید

حتی اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس کامپیوتری را ندارید، مطالب تمرینی بسیار مفیدی در اینترنت وجود دارد. آزمون آیلتس روی کامپیوتر و کاغذ یکسان است، بنابراین این فعالیت ها برای شما مفید خواهد بود. ممکن است متوجه شوید که ترجیح می دهید در آزمون آیلتس با کامپیوتر شرکت کنید.

4. کتابخانه خود را برای مطالعه آیلتس در خانه بررسی کنید

به قفسه های کتاب خود نگاه کنید تا ببینید چه کتاب های درسی قدیمی دارید. اکنون ممکن است زمان مناسبی باشد تا کتاب دستور زبانی را که در ۱۶ سالگی خریده‌اید و هرگز آن را تمام نکرده‌اید، انتخاب کنید! اگر مواد آموزشی آیلتس در خانه دارید، چرا سوالات را تمرین نکنید. حتی اگر قبلاً یک تمرین درک مطلب را تکمیل کرده باشید، هر متنی منبع ارزشمندی پر از واژگان برای مطالعه است.

5. وقت بگذارید و همه چیز را در مورد آزمون آیلتس بخوانید

راهنمای رسمی نامزدها را دانلود کرده و با دقت بخوانید. به گروه‌های آنلاینی بپیوندید که متقاضیان آیلتس تا حد امکان در آن شرکت می‌کنند. نظرات خود را بنویسید، پاسخ دهید و سوال بپرسید، تکالیف را کامل کنید و بازخورد دریافت کنید یا فقط احساس کنید که بخشی از جامعه بزرگتر داوطلبان آیلتس هستید. حتی ممکن است در این راه دوستان جدیدی پیدا کنید!

6. سطح کلی انگلیسی خود را ارتقا دهید

لذت ببرید و فقط روی آیلتس تمرکز نکنید. اگر می‌خواهید درباره کارهایی که می‌توانید انجام دهید ایده‌هایی داشته باشید، مقاله نحوه کار با زبان انگلیسی در خانه را بخوانید.

7. به فهرست کلمات آیلتس آکادمیک (AWL) مسلط شوید

این فهرست توسط Avril Coxhead در دانشکده زبان شناسی و مطالعات زبان نیوزیلند تهیه شده است. این فهرست شامل 570 کلمه است که با فرکانس بالا در طیف وسیعی از متون دانشگاهی ظاهر می شود. به یاد داشته باشید، به خاطر سپردن لیست های طولانی از لغات آیلتس که استفاده نمی کنید هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. کلمات مفید را یاد بگیرید و از تجربیات افراد مختلف استفاده کنید.

8. مدیریت زمان را یاد بگیرید

شرکت کنندگان 2 ساعت و 45 دقیقه برای تکمیل آزمون فرصت خواهند داشت. پس باید سوالات را در بازه زمانی مشخصی تمرین کرد. برای قبولی در آزمون با این سرعت به مهارت نیاز دارید. البته این کار نیاز به تجربه دارد و نمی توان فقط به ترفندها و تسلط بر زبان انگلیسی تکیه کرد. هرچه بیشتر تمرین کنید، در مدیریت زمان بهتر خواهید شد.

نکاتی برای تهیه بخش رایتینگ آیلتس در منزل

رایتینگ بخش بزرگ و مهم آزمون آیلتس است که دو بخش دارد. اولین کار تجزیه و تحلیل نمودار است. فعالیت 2 شامل نوشتن یک مقاله طولانی در مورد موضوع تعیین شده داوطلب است. نوشتن حوزه ای است که بسیاری از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند. متقاضیان باید توجه داشته باشند که در نوشتن خود از سبک رسمی استفاده کنند. آنها همچنین باید داده ها را به تفصیل توصیف کنند که به تمرین زیادی نیاز دارد.

داوطلبان در هنگام نگارش آزمون به کلمات و ساختار جمله توجه کنند. در اینجا بهترین نکات برای آمادگی برای آزمون کتبی آمده است:

یک نقشه ذهنی آماده کنید: یک آزمون کتبی مهارت های زبان انگلیسی متقاضی را نشان می دهد. داوطلبان باید پس از تهیه نقشه ذهنی شروع به تمرین رایتینگ آیلتس کنند. دانستن اینکه چقدر باید موضوعات را در نوشته خود گسترش دهید، برای کسب نمره بالا ضروری است.

پاسخ ها را در پاراگراف ها بنویسید: داوطلبان باید در چند پاراگراف در مورد موضوع بنویسند. این تمرین ساختار و خوانایی بهتری به نوشته می دهد.

تمرین رمزگشایی نمودار: داوطلبان باید تجزیه و تحلیل نمودارها و نوشتن در مورد آنها را تمرین کنند. برای تسلط بر رایتینگ آیلتس در خانه، باید به نمونه های آزمون مراجعه کنند و بررسی کنند که کدام نوع نمودارها را راحت تر و کدام ها را دشوارتر می دانند.

نکاتی برای آماده شدن برای بخش اسپیکینگ آیلتس در خانه

دانستن نحوه صحبت کردن به زبان انگلیسی بخش مهمی از آزمون آیلتس است. در بخش گفتگو، ممتحن ارزیابی می کند که داوطلب چگونه یک ایده را بیان می کند. از این گذشته، روان صحبت کردن به ممتحن این ایده را می دهد که آیا داوطلب می تواند به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کند یا خیر. گفتار روان و به طور کلی بدون وقفه با انتخاب صحیح کلمات و لهجه برای کسب نمره بالا بسیار مهم است. این بخش تقریباً طول می کشد. 15 دقیقه. هنگامی که برای بخشی از سخنرانی آماده می‌شوید، یادداشت‌های زیر ممکن است به شما کمک کند:

مکالمه انگلیسی در خانه: صحبت کردن به زبان انگلیسی به معنای تسلط و تسلط است. و برای کسب این تسلط، باید هر جا که ممکن است، حتی در خانه، انگلیسی صحبت کرد.

اجتناب از تکرار: نامزدها باید از تکرار مجموعه محدودی از کلمات یا اصطلاحات خودداری کنند. آنها باید مترادف های بیشتری را یاد بگیرند و سعی کنند از کلمات مناسب در جای مناسب استفاده کنند.

سریع پاسخ دهید: سرعت گفتار شما برای متقاعد کردن یک سخنران مهم است. دقت و سرعت در پاسخگویی به شما کمک می کند تا در قسمت اسپیکینگ امتیاز بهتری کسب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به کارشناسان هیراد با شماره تلفن های 26413563 و 26412912 تماس حاصل فرمایید.

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30