سطوح مختلف زبان آلمانی
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

سطوح مختلف زبان آلمانی همراه با مدرک زبان آلمانی معتبر

سطوح مختلف زبان آلمانی

سطوح مختلف زبان آلمانی طبق استاندارد بین المللی علمی زبان آلمانی (CEFR) تعیین می شود. در واقع هر فردی می تواند به راحتی متوجه شود که در زبان آلمانی در چه سطحی قرار دارد سطوح مقدماتی شامل دو سطح A1 و A2 می باشد .

توضیح سطوح زبان آلمانی

در سطح A1 فرد متقاضی باید بتواند از کلمات روزمره و جملات ابتدایی پیرامون نیازهای عمومی و اولیه خود استفاده کند و حتی بتواند خود را کامل معرفی کند و در روابط اجتماعی روزانه با دیگران قابلیت طرح یک سری سوالات را داشته باشند .

در سطح A2 متقاضی باید بتواند موضوعات مربوط به خود ، خانواده ، خرید ، کار و محیط اطراف خود را بخوبی درک کند و در موقعیت های نسبتا ساده منظور خود را تاحد امکان بیان کند .

در سطح B1  از متقاضی انتظار می رود که بتواند در یک زبان استاندارد و محاوره روزمره پیرامون مسائل آشنا درک کاملی داشته باشد به ویژه در اکثر موضوعاتی که در سفر به کشور آلمان با آن مواجه می شود یعنی بتواند بدون نیاز به کسی از پس مشکلات خود بربیاید .

در سطح B2 چون سطح بالاتری است نسبت به سطح B1 انتظار می رود متقاضی متون سخت تر در مورد موضوعات اجتماعی را درک کند و در رشته تحصیلی خود بتواند از سایت های متفاوت آلمانی اطلاعات کسب کند . به عنوان مثال در یک کشور آلمانی زبان در کلاس زبان شرکت کرده و با مشکل خاصی مواجه نشود و بتواند به راحتی با دانش آموزان دیگر که حتی زبان مادریشان آلمانی است گفت و گو کند .

در سطح C1  از متقاضی انتظار می رود که متون طولانی تری را که شامل لغات و واژگان سطح بالاتری هستند را خوب درک نموده و بتوانند لپ کلام آن متن را خیلی سریع تر دریافت کند و خیلی روان و با اعتماد به نفس خوبی و بدون وقفه در جست و جوی لغت صحبت کند .

در سطح C2 از فرد متقاضی انتظار می رود بدون هیچ مشکلی آن چیزی را که می خواند و یا گوش می دهد را به راحتی متوجه شود حتی بتواند اطلاعات کاملی را چه به صورت کتبی و یا شفاهی از منابع گوناگون جمع آوری کند و حتی در کلاس های دانشگاه بتواند به ارائه سخنرانی بپردازد .

دفترچه سوالات و نحوه پاسخگویی به آزمون تولیمو

مدرک زبان آلمانی

بیشتر دانشگاه های آلمان مدرک زبان آلمانی B2 را می خواهند زیرا این آزمون در آن کشور بسیار پر متقاضی است . این آزمون هرماه در کشور ایران و موسسات معتبر آموزشی برگزار می شود و نمرات آن مورد تائید دانشگاه های آلمانی معتبر است . متقاضیان مدرک B2 در ایران بیشترین جمعیت متقاضیان زبان آلمانی را تشکیل می دهند زیرا مدرک B2 زبان آلمانی برای کسب ویزای آلمان اجباری است .

مرکز تخصصی زبان هیراد دوره های زبان آلمانی را هم بصورت گروهی و هم بصورت خصوصی برگزار می کند این مرکز متقاضیان را می تواند برای همه سطوح از سطح A1 تا سطح C2 و حتی آمادگی آزمون های آلمانی معتبر دیگر آماده کند .

                      خوشحال خواهیم  در صورتی که این مقاله را دوست داشتید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30