اهمیت یادگیری زبان فرانسه
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

چرا زبان فرانسوی یاد بگیریم؟ ( اهمیت یادگیری زبان فرانسه )

زبان فرانسه یک زبان مهم می باشد که یادگیری آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ما به شما در این مقاله اهمیت یادگیری زبان فرانسه را می گوییم با ما همراه باشید.همچنین با کلیک بر روی مقاله مهارت های زبان فرانسوی خود را در 10 مرحله بهبود بخشید می توانید زبان فرانسوی خود را بهبود ببخشید.

اهمیت یادگیری زبان فرانسه

  • یک زبان جهانی

بیش از 300 میلیون نفر در پنج قاره به زبان فرانسوی صحبت می کنند OIF، یک سازمان بین المللی متشکل از کشورهای فرانسوی زبان، شامل 88 کشور و دولت است. زبان فرانسه بعد از انگلیسی دومین زبان خارجی و پنجمین زبان پرکاربرد در جهان است.

همچنین فرانسوی تنها زبانی است که در کنار انگلیسی در همه کشورهای جهان تدریس می شود. فرانسه بزرگترین شبکه بین المللی موسسات فرهنگی را اداره می کند که دوره های آموزشی زبان فرانسه را برای حدود یک میلیون دانش آموز برگزار می کنند.

  • زبانی برای بازار کار بین المللی

توانایی صحبت به زبان فرانسه و انگلیسی یک مزیت در بازار کار بین المللی است. دانش زبان فرانسه درب شرکت های فرانسوی را در فرانسه و سایر نقاط فرانسوی زبان جهان به روی شما باز می کند. فرانسه به عنوان یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان و مقصدی پیشرو برای سرمایه گذاری خارجی، یک شریک اقتصادی کلیدی است.​

  • زبان فرهنگ

فرانسوی زبان بین المللی آشپزی، مد، تئاتر، هنرهای تجسمی، رقص و معماری است. دانش زبان فرانسه امکان دسترسی به آثار ادبی بزرگان به زبان فرانسوی و همچنین فیلم ها و آهنگ ها را فراهم می کند. فرانسوی زبان ویکتور هوگو، مولیر، لئوپولد سندار سنقر، ادیت پیاف، ژان پل سارتر، آلن دلون و زین الدین زیدان است!

دلایل مهم یادگیری زبان فرانسه

  • زبانی برای سفر

فرانسه برترین مقصد گردشگری جهان است و سالانه بیش از 87 میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند. توانایی صحبت کردن حتی کمی فرانسوی، بازدید از پاریس و تمام مناطق فرانسه را بسیار لذت بخش تر می کند و بینش هایی را در مورد فرهنگ و شیوه زندگی فرانسه ارائه می دهد. هنگام سفر به مناطق فرانسوی زبان دنیا، زبان فرانسه نیز مفید است.

  • زبانی برای آموزش عالی

صحبت کردن به زبان فرانسه فرصت‌هایی را برای تحصیل در دانشگاه‌ها و مدارس تجاری معروف فرانسه، که در بین برترین موسسات آموزش عالی در اروپا و جهان قرار دارند، باز می‌کند.

  • زبان دیگر روابط بین الملل

فرانسه هم زبان کار و هم زبان رسمی سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا، یونسکو، ناتو، کمیته بین المللی المپیک، صلیب سرخ بین المللی و دادگاه های بین المللی است. فرانسه زبان سه شهر استراسبورگ، بروکسل و لوکزامبورگ است که مقر مؤسسات اتحادیه اروپا در آنجا قرار دارد.

برای آموزش>>> زبان فرانسه <<<کلیک کنید

مهارت یادگیری زبان فرانسه

  • زبانی که جهان را باز می کند

توانایی درک زبان فرانسه دسترسی به دیدگاهی جایگزین از جهان را فراهم می کند. می‌توانید متفکران و رهبران فرانسوی را از سراسر جهان و اخبار رسانه‌های بین‌المللی فرانسوی زبان را دنبال کنید.

  • زبانی که یادگیری آن سرگرم کننده است

یادگیری فرانسوی آسان است. روش های زیادی وجود دارد که یادگیری زبان فرانسه را برای کودکان و بزرگسالان لذت بخش می کند.

  • زبانی برای یادگیری زبان های دیگر

زبان فرانسه پایه خوبی برای یادگیری زبان های دیگر به ویژه زبان های رومی (اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی و رومانیایی) و همچنین انگلیسی است، زیرا درصد قابل توجهی از واژگان انگلیسی از زبان فرانسوی مشتق شده است.

  • زبان عشق و عقل

اول از همه، یادگیری زبان فرانسه لذت یادگیری یک زبان زیبا، غنی و خوش آهنگ است که اغلب به آن زبان عشق می گویند. فرانسوی همچنین یک زبان تحلیلی است که تفکر را ساختار می دهد و تفکر انتقادی را توسعه می دهد، که یک مهارت ارزشمند برای بحث و مذاکره است.

مرکز تخصصی زبان هیراد دوره های زبان فرانسه را با بهترین کادر آموزشی هم بصورت خصوصی و هم بصورت گروهی برگزار می کند و در این مرکز روی کتاب (( alter ago )) کار می گردد اما در کلاسهای خصوصی دانش پژوه می تواند روی کتاب مدنظر خود کار کند .

برای مشاوره رایگان می توانید با شماره واتس اپ 09123341513 که مشاورین آموزشی این مرکز هستند تماس حاصل فرمائید.

                           خوشحال خواهیم شد این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.​​

 

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30