فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

گرفتن مدرک آیلتس در کوتاهترین زمان 2024

بسیاری از افراد مایل به شرکت در آیلتس هستند که در سطح بین المللی و جهانی شناخته شده است. بنابراین، بسیاری از مراکز غیر معتبر سعی در افزایش زمان تحصیل آیلتس دارند. علاوه بر این، افراد در تحصیلات ضعیف و ناقص درآمد بیشتری کسب می کنند، جایی که نمرات مطلوب را کسب نمی کنند. اما اکثر داوطلبان آیلتس که قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، فرصت بسیار کمی برای شرکت در آزمون دارند و می خواهند در اسرع وقت به هدف خود برسند.

این افراد حاضرند برای گذراندن دوره های فشرده برای قبولی در آزمون آیلتس و گرفتن دیپلم در اسرع وقت هزینه های زیادی بپردازند. بنابراین، یافتن یک کلاس زبان آنلاین معتبر همیشه یکی از چالش های زبان آموزان و داوطلبان آیلتس است. در این مقاله سریع ترین راه برای گرفتن مدرک آیلتس را بیان می کنیم تا بتوانید در کمترین زمان به نتیجه دلخواه برسید.

خرید دوره آیلتس هیراد را به شما علاقه مندان و زبان آموزان پیشنهاد می کنیم.

مقدمه ای کوتاه بر آیلتس

آیلتس یک آزمون بین المللی است که سالانه بیش از 1.4 میلیون دانش آموز در آن شرکت می کنند. افرادی که تصمیم به مهاجرت یا ادامه تحصیل در خارج از کشور دارند در این دسته قرار می گیرند. این آزمون توانایی ها و مهارت های فرد را مورد آزمایش قرار می دهد. مهارت هایی مانند خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن مورد آزمایش قرار می گیرند. برای حضور در این آزمون باید جنبه های مربوط به آزمون و قالب آن را برای موفقیت بدانید.

زمان مورد نیاز برای مطالعه آیلتس

در زمانی که باید برای آزمون آماده شوید، باید مهارت های خود را در چهار زبان تقویت کنید که کاری زمان بر است. مهارت های عمومی زبان باید تقویت شود و همچنین تعدادی از تکنیک های مربوط به خود آیلتس را یاد بگیرید. نکته دیگری که باید یاد بگیرید سیستم نمره دهی آیلتس است. برای بهبود نمره هر آزمون، متقاضیان باید یک ماه را در کلاس های خصوصی بگذرانند و همچنین باید زبان انگلیسی را خارج از کلاس تمرین کنند. اگر فردی با سطح دانش پایه زبان بخواهد این مدرک را در کمترین زمان کسب کند، حداقل باید شش ماه طول بکشد تا سطح 6.5 و حداقل هفت ماه طول بکشد تا سطح 7 را کسب کند. بنابراین، این زمان ارتباط مستقیم با سطح زبان شما دارد. توانایی افراد برای یادگیری زبان نیز متفاوت است و سطح زبان نیز متفاوت است. یکی دیگر از راه های رسیدن به نتیجه سریع، آموزش آیلتس جنرال و آکادمیک است. اگر این تست ها را به اشتباه و بدون در نظر گرفتن نیاز خود انجام دهید، تقریبا 6 ماه عقب خواهید بود.

یک کلاس آموزشی آیلتس چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از ویژگی های یک کلاس آموزشی خوب آیلتس، آموزش زبان حرفه ای با استفاده از روش های نوین تدریس است. حضور در دوره های تخصصی با اساتید و کارشناسان ممتاز می تواند کیفیت آموزش را ارتقا دهد. در کلاس های آیلتس، چهار روش توسعه مهارت به داوطلبان آموزش داده می شود و با ابزارهای مطالعه مربوطه آشنا می شوند.

سریع ترین راه برای گرفتن مدرک آیلتس

استراتژی ها و روش هایی برای رسیدن سریع به هدف شما وجود دارد که در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

داشتن استاد و گذراندن دروس خصوصی و اگر فقط به آن تکیه کنید، زمان زیادی طول می کشد تا به نتیجه برسید. زمانی که صرف مطالعه فردی و دریافت مشاوره، راه حل ها و تکنیک ها می کنید را می توانید با اساتید مجرب و با تجربه ای صرف کنید که نکات و تکنیک هایی را که حاصل سال ها تجربه خود است با شما در میان بگذارند.
انحصاری کلاس های فشرده و با کیفیت برگزار می شود. شرکت در این دوره ها واقعاً مؤثر است زیرا آنها کاملاً بر آموزش و نکات آیلتس تمرکز دارند. با شرکت در دوره های خصوصی؛ استاد زمان بیشتری برای رسیدگی به مسائل خاص شما خواهد داشت. اما کلاس گروهی چنین حقی ندارد.

در نتیجه، شرکت در دوره های آموزشی سخت اما رسمی آیلتس یکی از سریع ترین راه ها برای رسیدن به این سطح است. از استرس دوری کنید یکی از کارهایی که باید انجام دهید دوری از استرس و فشار است. مطالعه زیاد بدون این دوره باعث استرس بیشتر فرد می شود. پس مراقب سلامت روحی و جسمی خود باشید. بهتر است به خودتان استراحت کافی بدهید و نگران نتیجه آزمایش نباشید. تمرکز بر نکات کلیدی مورد نیاز برای یک فرد موفق، فردی است که بتواند نقاط قوت خود را شناسایی کرده و روی نقاط ضعف آنها کار کند. شانس بسیار کم است و بهترین کار در این مدت این است که مهارت های ضعیف خود را تقویت کنید. به این ترتیب می توانید زمان کمتری را صرف کنید و روی چیزهایی که نیاز دارید تمرکز کنید.

مطالعه مداوم و اغلب یکی از سریع ترین راه ها برای رسیدن به نتایج مطلوب مطالعه منظم است. با مطالعه منظم، مشخص می شود که هدف دارید و برنامه مشخصی را دنبال می کنید. روی تمام بخش های آیلتس کار کنید اگر فکر می کنید با تقویت یک مهارت و یک بخش آیلتس می توانید موفق شوید، در اشتباه هستید. در آزمون آیلتس باید سعی کنید در هر قسمت قوی باشید. نادیده گرفتن یک قسمت از تست شما را از نتیجه مطلوب دور می کند.

تسلط به زبان انگلیسی، هر داوطلب باید سطح زبان خود را بداند. می توانید یک سری تست های تمرینی یا ورودی انجام دهید تا ببینید مهارت های شما کجاست. بنابراین پس از مطالعه و مقایسه متوجه خواهید شد که چقدر پیشرفت کرده اید و پیشرفت خود را درک خواهید کرد. تمرین شدید یکی از موثرترین راه ها برای بهبود سریع است. دوستی پیدا کنید که انگلیسی صحبت کند. چیزی به انگلیسی بخوانید و فیلم ببینید. تماشای اخبار به زبان انگلیسی نیز بسیار موثر است.

نکات روز امتحان آیلتس

در روز امتحان باید به یک سری نکات توجه کنید که در ادامه توضیح می دهیم. استراحت کنید و به اندازه کافی بخوابید. بهتر است شب قبل از آزمایش استراحت و خواب کافی داشته باشید. خواب کافی باعث می شود در روز امتحان هوشیارتر شوید و بیشتر روی سوالات تمرکز کنید. خوردن صبحانه را فراموش نکنید. در روز آزمون حتما صبحانه کامل بخورید. مغز هنگام گرسنگی خوب کار نمی کند. وسایل لازم را با خود حمل کنید برای جلسه امتحان یک بطری آب همراه داشته باشید. نوشیدن آب به جلوگیری از استرس کمک می کند. همچنین چیزهای شیرین قند خون شما را بالا می برند.​

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره آیلتس به کارشناسان هیراد با شماره تلفن های 26413563 و 26412912 تماس حاصل فرمایید.​

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30