یادگیری انگلیسی با مطالعه
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

چگونه از طریق مطالعه انگلیسی یاد بگیریم؟

در رابطه با آخر هفته خود و اتفاقاتی که در آن می افتد، صحبت کنید. قبل از مشاهده درباره سوالات و تصمیماتتان فکر کنید. مجله هیراد یکسری از فاکتورهایی که به شما در آموزش زبان انگلیسی کمک می‌کند را ارائه می‌دهد.

سوالاتی که در ذهن تجسم می‌شوند، عبارتند از:

  • چگونه در محیط‌های رسمی مانند محل کار با همکاران ارتباط داشته باشم؟
  • تفاوت مکالمه رسمی و غیر رسمی در چیست؟

به لحن فکر کنید و انواع مختلف مکالمات که در روز به وفور با آن سرکار دارید. چرا لحن در آموزش زبان انگلیسی اهمیت دارد؟ یکی از محاسن آموزش آنلاین زبان اینست که توانایی شما در چت‌کردن افزایش می‌یابد.

مواردی که به زبان‌آموز کمک می‌کند تا پیشرفت بهتری داشته باشد:

  • فیلم تماشا کنید و کلمات درست و غلط را تشخیص دهید.
  • در رابطه با فعالیت‌های خود صحبت کنید.
  • تغییراتی که در سیستم زندگی شما شکل می‌گیرد را بنویسید.
  • نگارش کارهای جدید را شروع کنید!
  • تغییر و تحولات عظیم زندگی خود را یادداشت نمایید.
  • احساسات و دلتنگی را به زبان نوشتار بیان کنید.

یک نمونه رونوشت:

سلام، آخر هفته خوبی داشتی؟ بله، واقعا آخر هفته خوبی بود، کمی شلوغ بودم، اما بسیار سرگرم‌کننده، سپری شد، در مورد شما چطور؟ بله مال ما هم خوب بود و بسیار آرامش‌بخش گذشت.

هفته خوبی داشتید؟ بله، اول هفته کار جدیدی گرفتم و توانستم همه چیز را حل و فصل کنم. این یک منحنی شیب‌دار یادگیری زبان انگلیسی بود. به همین سادگی می‌توانید در کلاس آنلاین زبان حرف‌های خود را بیان نمایید.

در کلاس آنلاین زبان موسسه معتبر هیراد تمامی نکات کاربردی آموزش زبان انگلیسی به زبان‌آموزان انتقال می‌یابد. تنوع در مکالمات موجب رشد سریع فرد در یادگیری زبان انگلیسی می‌شود.

پیشرفت در خواندن زبان انگلیسی

با توجه به اینکه در حال حاضر به یادگیری زبان انگلیسی می‌پردازید، باید مغز خود را برای روش‌های فعال کلاس آنلاین زبان آماده سازید. در آزمون آیلتس و آزمون OET باید هر 4 مهارت زبان را امتحان دهید.

خواندن یک فرآیند پیشرو در آموزش  می‌باشد. با توجه به اینکه نویسنده محتوای اصلی را تولید می‌کند، خواننده نیز باید توانایی فهم نوشته را داشته باشد. زبان‌آموزان باید بتوانند به‌راحتی متن را مطالعه کنند.

مطالعه انگلیسی

مطالعه انگلیسی

مزیت‌های خواندن

وقتی یک زبان را یاد می‌گیرید، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن هم حائز اهمیت می‌باشد، خواندن بسیار مفید است و مزیت‌های زیادی در خواند متن وجود دارد. از جمله:

  • یادگیری واژگان در متن

در زمان مطالعه با کلمات جدیدی آشنا می‌شوید، یادگیری این کلمات جدید باعث بالارفتن سطح زبان‌آموز می‌شود، بهتر است از مقالات یا مطالبی استفاده شود که حداقل در هر صفحه 5 کلمه جدید داشته باشند.

با یادگیری کلمات جدید به مرور وابستگی شما به فرهنگ لغت کاهش می‌یابد و می‌توانید معنی کلمه را با توجه به محتوای داستان حدس بزنید. این امر نقش موثری در موفقیت شما در آزمون OET و آزمون آیلتس دارد.

  • الگو برای نوشتن در نظر می‌گیرید!

وقتی می‌خوانید، درست نوشتن را یاد می‌گیرید، متن‌ها ساختارها و عبارات‌ها را به شما نشان می‌دهند که براساس آن الگو برای نوشتن درست پیدا می‌کنید.

  • ساختار درست را مشاهده می‌کنید.

وقتی نوشته یک نویسنده را می‌خوانید با شیوه و ساختار درست نگارش آشنا می‌شوید. همیشه مکالمه موجب پیشرفت فرد نمی‌شود، برای آموزش زبان انگلیسی خواندن و دقت در گرامر نوشته به صورت طبیعی موجب افزایش یادگیری زبان‌آموز می گردد.

  • با سرعت متعادل جلو بروید!

به آرامی و به سرعت می‌توان متنی را خواند، بعضی اوقات ممکن است ده صفحه را در 30 دقیقه خواند و در نقطه مقابل این خواندن امکان دارد به یک ساعت هم برسد. در هنگام مکالمه یا گوش دادن نمی‌توانید به راحتی و بادقت به این نکات توجه کنید. شاید به جرات بگوییم که این یک مزیت بزرگ مطالعه محسوب می‌شود.

مطالعه کردن به شدت تاثیرگذار در آموزش آنلاین زبان انگلیسی می‌باشد و با خواندن مطالب درست امکان موفقیت فرد در آزمون‌های بین‌المللی آیلتس و OET بالا می‌رود. ثبت‌نام در موسسه معتبر هیراد امکان موفقیت زبان‌آموز را دوچندان می‌کند.

موسسه زبان هیراد با توجه به شرایط بحرانی کرونا با راه‌اندازی آموزش آنلاین زبان انگلیسی امکان شرکت در کلاس آنلاین را برای زبان‌آموزان گرانقدر خود فراهم آورده است. جهت مشاوره رایگان با شماره‌های مندرج در سایت تماس به عمل آورید.​

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30