فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

چرا باید مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیریم ؟

افراد بزرگسال در مقایسه با زبان‌آموزان جوان، نیازها، علایق و تجربیات متفاوتی در زمینه مکالمه زبان انگلیسی دارند. بزرگسالان تمایل دارند در رابطه با موضوعات متفاوت صحبت کنند.

به‌طور معمول افراد بالغ در آموزش زبان می‌آموزند که اصطلاحات متفاوت و جمله‌های پیچیده‌تری را یاد بگیرند. مجله هیراد در این مقاله به تحلیل اهمیت آموزش مکالمه زبان می‌پردازد.

بحث و گفتگو در رابطه با موضوعات روز

هر‌کدام از مباحث زیر شامل دیدگاه‌ها و پرسش‌هایی هستند که در مکالمه زبان انگلیسی مطرح می‌شوند. آموزش آنلاین زبان یکی از بهترین و منطقی‌ترین روش‌ها برای یادگیری در این روزهای قرنطینه می‌باشد.

سلامتی فردی

همه افراد نگران پیرشدن و مریض‌شدن هستند، وقتی جوانیم خیلی نگران بعضی از موارد مثل رژیم، ورزش، کلسترول و … نیستیم. روند روبه جلوی زندگی امری اجتناب‌ناپذیره و همه انسان‌ها با آن مواجه می‌شوند.

این‌روزهای سخت بزرگ‌ترین چالش افراد حفظ سلامتی خود و عزیزانشان هست. با اینحال گذراندن تعطیلی در این وضعیت بسیار کسالت‌آور و خسته‌کننده می باشد، مجموعه هیراد آموزش آنلاین زبان را به کاربران خود معرفی می‌کند که یاد بگیرند چگونه بهتر انگلیسی صحبت کنند.

آموزش به فرزندان

یکی از دغدغه‌های افراد بزرگسال متخص به آموزش فرزندانشان است، اصولا همه از پدر و مادرها نگران آینده بچه‌هاشون هستند از این رو سعی می‌کنند که خودشان را درکنار فرزندانشان رشد بدهند و در بیشتر موارد بخاطر مهاجرت در آزمون آیلتس و آزمون OET شرکت می‌کنند.

تمایل به تغییر

تغییر بخشی از زندگیه و انسانها مدام در حال تغییرند، بسیار از افراد از تغییر می‌ترسند و این یک امر طبیعیست، اما وقتی که تغییری باعث پیشرفت باشد ارزش ریسک‌کردن را دارد.

یکی از تغییراتی که امروز در کشور ما به وضوح دیده می‌شود، پدیده مهاجرت است و این امر نیازمند یادگیری زبان می‌باشد، چرا که پس از مهاجرت امکان یادگیری زبان در کشور دیگر برای فرد سخت و ناهموار می‌شود.

یکی از مهم‌ترین جنبه های مهاجرت پیدا‌کردن شغل و زندگی در کشور مورد نظر است، امروزه با آزمون آیلتس و آزمون OET ( مختص کادر درمان و بهداشت) دیگر جای نگرانی باقی نمی‌ماند.

یکی از مزیت‌های آموزش آنلاین زبان اینست که شما در هر کشوری و هر شهری با هر موقعیتی می‌توانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید. به نوعی دیگر نیاز نیست نگران مهاجرت باشید شما حتی بعد از مهاجرت هم می‌توانید در کلاس آنلاین زبان هیراد ثبت‌نام نمایید.

چند نمونه سوال در مورد تغییر در مکالمه انگلیسی:

  • دوست دارید چه تغییرات اجتماعی در کشور خود مشاهده کنید؟
  • اگر می‌توانستید یک چیز در مورد زندگی خود تغییر دهید، چه چیز را تغییر می‌دادید؟

مکالمه زبان انگلیسی

تفاوت فرهنگی

یکی از مهم‌ترین ابعاد مهاجرت اختلافات فرهنگی می‌باشد. از این‌رو با حضور در کلاس آنلاین زبان هیراد جنبه‌های منحصر به‌فرد فرهنگ‌ها مورد بحث قرار می‌گیرد. اساتید خبره مجموعه شما را با فرهنگ‌های مختلف و متداول آشنا می‌کنند و به‌راحتی بعد از مدتی می‌توانید مردمان کشور مورد‌نظر ارتباط برقرار کنید.

در اینجا چند سوال برای شروع یک مکالمه مفید آورده‌ایم:

  • آیا به خارج از کشور خود سفر کرده‌اید؟
  • آیا در فرهنگ خود تعطیلات خاص را جشن می‌گیرید؟
  • خانواده در کشور شما چه نقشی دارد؟
  • چه جنبه‌هایی از فرهنگ خود را دوست دارید؟ چه جنبه‌هایی را دوست ندارید؟

کار و فعالیت اجتماعی

برای اینکه هر فرد بتواند زندگی خوبی داشته باشد باید صاحب شغل باشد و این امر برای افرادی که مهاجر هستند خیلی کاربردی‌تر می‌باشد، چرا که در کشورهای دیگر هر فرد زندگی مستقل به خود را دارد.

برای پیداکردن کار باید حتما مکالمه زبان انگلیسی را بلد باشید و در خیلی مشاغل مثل مشاغل پزشکی و کادر درمان برای داشتن شغل باید آزمون OET را پشت سرگذارید و در مشاغل دیگر نیاز به‌گذراندن آزمون آیلتس می‌باشد.

در هیراد به‌راحتی با حضور در کلاس آنلاین زبان با مکالمه ارتباط برقرار می‌کنید و ما همیشه با سوالات متنوع و کاربردی آموزش آنلاین زبان را شروع می‌کنیم، مواردی همچون مثال‌های ذیل:

  • اولین شغل شما چه بود؟
  • آیا ترجیح می‌دهید به تنهایی کار کنید یا به عنوان عضوی از یک تیم باشید؟
  • آیا از کار خود لذت می‌برید؟
  • آیا تا به حال در محل کار خود مربی داشته‌اید؟ اگر چنین است، از آنها چه آموخته‌اید؟

از مزیت‌های مجموعه زبان هیراد برقراری ارتباط کلامی بین افراد است، تمام نگرانی‌های شما با حضور در کلاس آنلاین زبان هیراد مرتفع م‌ شود. جهت هر‌گونه پرسش با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30