فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

چالش هایی در آموزش آنلاین به زبان آموزان جوان

آموزش آنلاین زبان به کودکان و نوجوانان می‌تواند چالش برانگیز باشد. مجله هیراد در اینجا چند نکته مفید را برای جذب دانش‌آموزان در دوره های آنلاین را آموزش می‌دهد.

چالش های آموزش آنلاین

چالش اول: ارائه یک دستورالعمل در کلاس آنلاین زبان

یقینا در کلاس آنلاین نمی‌توانید واکنش زبان‌آموز را به وضوح مشاهده کنید و این مورد می‌تواند به مشکل تبدیل شود، پس باید یک دستورالعمل منطقی پیاده‌سازی کنید و فضایی را برای کودک و نوجوان پدید آورید که احساس کند در محیط حضوری قرار دارد.

راه‌حل‌ها:

با فعالیت‌های شروع کنید که دانش‌آموزان قبلا آنرا تجربه کرده‌اند، این امر کمک می‌کند که کودک یا نوجوان را برای یادگیری آموزش زبان انگلیسی آماده شود.

به نحوه دستورالعمل‌های خود فکر کنید:

برای بررسی اینکه دانش‌آموزان شما متوجه شوند که چه کاری باید انجام دهند، همیشه با مثال شروع کنید. دستورالعمل‌هایی ارائه دهید که دانش‌آموزان بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.

بررسی کنید که زبان‌‌آموز مطالب را بفهمد، به‌ویژه زمانیکه در سطح پایین‌تری قرار دارد، در این راستا می‌توانید از وبینار نیز استفاده کنید. موسسه معتبر هیراد با استفاده از متد روز آموزش آنلاین را در بستر آزمون آیلتس و OET نیز برگزار می‌کند.

زمان آماده‌سازی فعالیت‌ها را گسترش دهید!

در هنگام آموزش آنلاین زبان به تمام مشکلات فنی آموزشی رسیدگی کنید و توجه داشته باشید که مطلب را تمامی زبان‌آموزان هم ببینند و هم بشنوند.

راه‌حل‌ها:

سعی نکنید بیش از حد درس بدهید. یک هدف را مشخص سازید و به ساده‌ترین شکل آن را آموزش دهید. توضیح مطلب را در کلاس آنلاین برای زبان آموز سهل و همواره سازید. به جای سوال کردن از شاگرد که موجب اضطراب وی می‌شود پاسخ‌ها را در صفحه نمایش قرار دهید، تا دانش‌آموز به بررسی آن بپردازد.

 آموزش آنلاین

آموزش آنلاین

در کلاس آنلاین حواس زبان‌آموز به راحتی پرت می‌شود!

برخلاف کلاس حضوری شما در آموزش آنلاین هیچ کنترلی روی محیط ندارید و دلایل زیادی وجود دارد که ذهن دانش‌آموز پرت شود.

راه‌حل‌ها:

تا جایی که امکان دارد دانش‌آموزان را در درس شرکت دهید و با همه اعضا صحبت کنید و در مسیر آموزش از زبان آموزان مشارکت بگیرید. به اندازه یک فعالیت بدنی سرعت درس دادن را تغییر دهید تا توجه جلب شود.

یک روش ساده مثلا اینست که کف بزنید در اینجا بدون اینکه نیاز به صحبت‌کردن داشته باشید می‌توانید توجه فرد را متمرکز سازید و یا اینکه دانش‌آموز را مشغول نگه دارید حتی با گذاشتن یک آهنگ جذاب ذهن دانش‌آموز کودک و نوجوان مدیریت می‌شود.

معلمان بیش از حد در کلاس صحبت نکنند!

در یک فرآیند گروهی مخصوصا در کلاس آنلاین زبان باید به‌اندازه کافی افراد حق حضور داشته باشند. روی محیط کلاس تمرکز داشته باشید و به‌صورت گروهی دانش‌آموزان را مدیریت کنید تا تمامی آنها بتوانند کلاس شرکت داشته باشند.

راه‌حل‌ها:

با خیال راحت کلاس آنلاین زبان را کنترل کنید و افراد را در فعالیت‌های گفتاری با یکدیگر محک بزنید. دانش‌آموزان برای ارتقا اعتماد به نفس باید درگیر مکالمه شوند. به مرور با یک برنامه‌ریزی درست همه آنچه را که از تدریس می‌ خواهید به‌دست می‌آورید.

تشویق زبان‌آموزان نقش موثری در پروش آنها دارد، شاید بتوان گفت آموزش آنلاین در هر زمینه بهتر از تدریس در محیط حضوری است. به مرور با آموزش آنلاین بهتر و بیشتر ارتباط برقرار خواهیم کرد.

موسسه زبان معتبر هیراد با توجه به تجربه‌ای ارزشمند در زمینه آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان ها امکان شرکت در آزمون OET و آیلتس را نیز برای شاگردان خود فراهم ساخته است. جهت مشاوره رایگان با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30