تماشای فیلم برای یادگیری زبان فرانسه
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

8 فیلم فوق العاده برای یادگیری زبان فرانسه ( تماشای فیلم برای یادگیری زبان فرانسه )

تماشای فیلم به زبانی که یاد می گیرید چیزی است که تقریباً احساس گناه می کند. چگونه ممکن است این مطالعه باشد؟ اما در واقع، این یکی از موثرترین و لذت بخش ترین راه ها برای یادگیری است. شما حس شخصیت، فرهنگ و زبان را در یک بسته به دست می آورید. برای شروع، در اینجا 8 تا از بهترین فیلم‌های فرانسوی برای یادگیری – از سطح مبتدی تا پیشرفته – گردآوری شده‌اند.تماشای فیلم برای یادگیری زبان فرانسه یکی از موثرترین روش های یادگیری این زبان می باشد.

تماشای فیلم برای یادگیری زبان فرانسه

  • Sorcière (کیریکو و جادوگر)

Kirikou et la Sorcière یک انیمیشن ماجرایی به کارگردانی میشل اوسلوت است. اگرچه این فیلم کودکان را هدف قرار داده است، اما یک داستان زیبا و ساده برای تمام سنین است. داستان این فیلم در غرب آفریقا اتفاق می‌افتد و داستان یک پسر تازه متولد شده به نام Kirikou را دنبال می‌کند که در سفر خود برای نجات دهکده‌اش از دست یک جادوگر شیطانی است. تصاویر غنی با زبان ساده و واضح و همچنین واژگان مفید در مورد احساسات، عواطف، خانواده، طبیعت و فرهنگ همراه است، که آن را به طور گسترده ای برای زبان آموزان مبتدی و متوسط ​​(به ویژه B1) مناسب می کند. هنگام تماشا، مراقب دستور زبان باشید: passé composé، تا با زمان کامل فرانسوی آشنا شوید.

  • Le fabuleux destin d’Amélie (زندگی شگفت انگیز آملی)

یکی از بزرگترین داستان های موفق فیلم فرانسوی Le fabuleux destin d’Amélie است. این فیلم شاعرانه توسط ژان پیر ژونه کارگردانی شده است و داستان آملی پولن، زن جوانی را روایت می کند که تصمیم می گیرد بی سر و صدا به مردم کمک کند تا در زندگی خود شادی پیدا کنند، در حالی که با ناامنی های خود دست و پنجه نرم می کند. این فیلم که در مونت‌مارتر پاریس می‌گذرد، نگاهی مثبت به زندگی معاصر فرانسوی‌ها دارد و تفاوت‌های ظریف رفتار انسانی را جشن می‌گیرد. این یک داستان زیبا برای زبان‌آموزان مبتدی تا متوسط ​​است که می‌خواهند در فضای بت‌های فرانسوی غرق شوند.

بهترین فیلم ها برای یادگیری زبان فرانسه

 

  • Les Intouchables (دست نیافتنی ها)

یکی دیگر از فیلم‌های موفق و با استقبال بین‌المللی فیلم Les Intouchables به کارگردانی Olivier Nakache و Eric Toledano است. داستان رابطه ی تاثیرگذار مرد جوانی را دنبال می کند که سرپرست یک اشراف چهار پلژیک می شود. ترکیبی از زبان عامیانه مستقیم و فرانسوی روشن فکرانه، فیلم را به یک تجربه نمایش غنی برای زبان آموزان مبتدی تا متوسط ​​تبدیل می کند. اشاره ویژه ای به صحنه های استخدام شغلی برای علاقه مندان به گفتگوهای مرتبط با کار می شود.

  • La grande vadrouille (پاک کن بزرگ)

La grande vadrouille یک کمدی تاریخی کلاسیک است که در فرانسه شناخته شده است. این فیلم توسط جرارد اوری کارگردانی شده است و دو تن از محبوب ترین بازیگران فرانسوی به نام های بورویل و لویی دی فاندز در آن حضور دارند. داستان درباره یک خدمه بمب افکن بریتانیایی است که پس از سرنگونی آنها بر فراز فرانسه در طول جنگ جهانی دوم و در ادامه نشان می دهد که چگونه گروهی از غیرنظامیان فرانسوی به سه خلبان کمک کردند تا از پاریس فرار کنند. این فیلم نه تنها یک خنده عالی است، بلکه یک عکس فوری از ویژگی های کلیشه ای مردم فرانسه است. این برای سخنرانان مبتدی تا متوسط ​​مناسب است که از جمع آوری بینش در مورد تاریخ جنگ فرانسه و طنز محلی به همان اندازه لذت می برند.

  • verte (زمین سبز)

این فیلم از کولین سرو یک کمدی علمی تخیلی برای کل خانواده است. همچنین خود سرو را به عنوان قهرمان داستان نشان می دهد. او در نقش یک بیگانه 150 ساله خوش نیت است که پس از یک ائتلاف بین کهکشانی که به دنبال ایجاد هماهنگی و خودآگاهی برای کسانی است که روی زمین زندگی می کنند، خود را در پاریس می یابد. شخصیت ها به آرامی از طبیعت، محیط زیست و اهمیت سرسبزی و آگاهی در زندگی روزمره ما صحبت می کنند. زبان آموزان فرانسوی در سطح متوسط، این فیلم را یکی از بهترین (و سرگرم کننده ترین) فیلم ها برای یادگیری زبان فرانسه خواهند یافت.

از مقاله اهمیت یادگیری زبان فرانسه دیدن نمایید

فیلم های موثر برای یادگیری زبان فرانسوی

  • Tanguy (تانگوی)

Tanguy یک کمدی سیاه مشهور فرانسوی به کارگردانی اتین شاتیلیز است. این فیلم مخصوصاً برای جوانانی که با والدین خود زندگی می کنند قابل ارتباط است، زیرا داستان در مورد مردی است که پس از قول سرنوشت ساز مادرش که می تواند برای همیشه با آنها زندگی کند هرگز خانه را ترک نمی کند. طبیعتاً پدر و مادرش از این قول پشیمان می شوند و تمام تلاش خود را می کنند تا او را ترک کنند. این فیلم برای زبان آموزان فرانسوی در سطح B1 یا B2 مناسب است و طنز کلاسیک آن را بسیار جذاب و سرگرم کننده می کند.

  • Le diner de cons (بازی شام)

بر اساس یک نمایشنامه، Le diner de Cons ساخته فرانسیس وبر، یک فیلم فرانسوی درباره گروهی از دوستان است که برای یافتن “احمق ترین فردی” که می توانند برای شام بیاورند با هم رقابت می کنند. برای یکی از دوستان، این شرط‌بندی به طرز شگفت‌انگیزی نتیجه معکوس می‌دهد و مهمانش بی‌گناه شروع به خراب کردن زندگی میزبانش می‌کند. کمدی عالی در فیلم خیلی پیچیده نیست، به این معنی که دنبال کردن آن برای زبان آموزان متوسط ​​و پیشرفته نسبتا آسان است. کسانی که در سطح B2 هستند، این فیلم را مفیدترین فیلم برای یادگیری می دانند، زیرا یکی از فیلم های چالش برانگیز در این لیست است. این فیلم همچنین دارای یک بازسازی آمریکایی به نام Dinner for Schmucks با بازی استیو کارل و پل راد است، اما آن کمکی به زبان فرانسه شما نمی کند.

  • Astérix et Obélix, mission Cléopâtre (آستریکس و اوبلیکس: ماموریت کلئوپاترا)

فیلم آستریکس و اوبلیکس: ماموریت کلئوپاتر، برگرفته از کمیک های بسیار محبوب (و بسیار ترجمه شده) است که به دنبال آستریکس و اوبیلیکس در سفرهایشان به مصر است تا به یک معمار کمک کنند تا قصری برای کلئوپاترا بسازد. کمدی آلن چابات مملو از جناس (و خنده) است که تماشا و بازخوانی آن را هنگام یادگیری زبان فرانسه محبوب می کند. به منظور دنبال کردن خط داستانی سریع و انتخاب دیالوگ های جدید هر بار، برای افرادی که در سطح متوسط ​​یا پیشرفته هستند، بهتر است.

                           خوشحال خواهیم شد این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.​​

 

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30