تقویت رایتینگ در یادگیری زبان جدید
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

چگونه می توانیم مهارت نوشتاری خود را در یک زبان جدید ارتقا دهیم ؟

برای اینکه بخواهید مهارت های نوشتاری خود را در زبانی که در حال مطالعه آن هستید، بهبود ببخشید، لازم نیست رمان نویس نوپایی باشید. نوشتن بخش بزرگی از نحوه برقراری ارتباط ما در زندگی روزمره است، از ارسال پیامک به یک دوست، ایمیل زدن به یک همکار و ارسال پیام در رسانه‌های اجتماعی. اما نوشتن به زبان جدید می تواند ترسناک باشد! ما در این مقاله چند نکته کاربردی را به شما آموزش می دهیم تا به شما کمک کند هنگام نوشتن به زبانی که در حال یادگیری هستید، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و مهارت های نوشتاری خود را بهبود ببخشید.ما به شما روش های تقویت رایتینگ در یادگیری زبان جدید را می آموزیم.

تقویت رایتینگ در یادگیری زبان جدید

شاید آن لحظه آشنا را تجربه کرده باشید که قلم را روی کاغذ می‌گذارید و متوجه می‌شوید که کلمه‌ای که به آن نیاز دارید به ذهنتان نمی‌رسد. این یک نکته است: اگر نمی دانید چگونه چیزی بگویید، سعی کنید آن را به روش دیگری بیان کنید. به جای «شادی بیش از حد»، فقط «خیلی خوشحال» بنویسید. به جای “جذاب”، “جالب” را امتحان کنید. احتمالاً نمی‌توانید منظور خود را با دقت یا شفافیت کلمه اول بیان ‌کنید ، ولی این اشکالی ندارد! احتمالا هنوز هم می توانید راهی برای انتقال پیام خود پیدا کنید. هسته چیزی که می خواهید با هم ارتباط برقرار کنید چیست؟ روی آن تمرکز کنید.

اگر به تازگی شروع به نوشتن به زبان جدید خود کرده اید، این ممکن است به معنای شروع با جملات بسیار کوتاه و ساده باشد. در نهایت، شما قادر خواهید بود تا نوشته های خود را ظریف تر و پیچیده تر کنید!

تکنیک های تقویت رایتینگ در یادگیری زبان جدید

در نهایت، اگر در حال یادگیری زبانی با شباهت هایی به زبان خود هستید، از آن ها استفاده کنید! برای مثال، اگر انگلیسی زبانی هستید که اسپانیایی را یاد می‌گیرید، می‌توانید از دانش خود در واژگان انگلیسی برای حدس زدن در مورد اسپانیایی استفاده کنید. وقتی فهمیدید که conversación اسپانیایی به معنای «مکالمه» و condición به معنای «شرط» است، ممکن است بتوانید حدس بزنید که کلمه «استثنا» excepción است! (اگرچه مراقب همزادهای دروغین مزاحم باشید!)

 

از درخواست کمک نترسید

گاهی اوقات شما فقط گیر می کنید و به کمک کمی نیاز دارید! هیچ مشکلی وجود ندارد که در صورت نیاز، یک کلمه یا عبارت را جستجو کنید. یکی از خوبی‌های ارتباط از طریق نوشتن این است که شما معمولا زمان بیشتری برای سازماندهی افکارتان، انجام برخی ویرایش‌های ساده پیامتان، مشورت با یک متخصص (مثل دوست یا خویشاوندی که به زبانی که یاد می‌گیرید صحبت می‌کند) دارید، یا در صورت نیاز از مترجمان آنلاین و فرهنگ لغت استفاده کنید!

روش موثر برای تقویت رایتینگ زبان جدید

گاهی اوقات ممکن است احساس شود، چون پیام خود را به صورت مکتوب می‌نویسید، باید کامل باشد. اما اشتباهات کوچک در املا، دستور زبان، علائم تاکیدی و نقطه گذاری به ندرت درک نوشتار شما را سخت می کند. شما هنوز هم می توانید پیام خود را به دیگران برسانید و آنچه را که نیاز دارید در میان بگذارید. البته، باید مخاطبان خود را در نظر بگیرید: آیا در واتس اپ پیامی سریع برای یک دوست می نویسید؟ تایپ کنید و نگران اشتباهات نباشید! آیا برای یک همکار ایمیل می نویسید؟ پیام خود را دوباره بخوانید و برای وضوح و رسمی بودن آن را ویرایش کنید. آیا مقاله ای برای یک مجله آنلاین به زبان جدید خود منتشر می کنید؟ اول از همه، برای شما خوب است! در این مورد، احتمالاً می خواهید چندین پیش نویس بنویسید و بازخورد چند نفر را در مورد نوشته خود قبل از انتشار بدانید. درست مانند زبان اول شما، نوشتن به زبان جدید شما اشکال زیادی دارد و بسته به مخاطبان و هدف شما از نوشتن، سبک‌ها و سطوح رسمی متفاوتی برخوردار است.

مهارت رایتینگ آیلتس IELTS Writing

خواندن زیاد مهم ترین فاکتور یادگیری رایتینگ زبان جدید

یکی از راه‌های عالی برای بهبود مهارت‌های نوشتاری، خواندن زیاد است. در حین مطالعه، شما در معرض واژگان، ساختارهای دستور زبان و سایر قراردادهای نوشتاری قرار می گیرید که در نهایت می توانید در کار خود از آنها استفاده کنید. Duolingo Stories یک راه سرگرم کننده و آسان برای تمرین خواندن به زبان جدید شما است! یک استراتژی عالی برای شروع نوشتن به زبان جدید این است که نوشته خود را بر اساس چیزهایی که می خوانید الگو برداری کنید. در حین نوشتن، برای یادآوری واژگانی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، در داستان به عقب برگردید.

یادگیری آسان نوشتاری زبان جدید در هیراد انگلیش

ما در کلاس های آمادگی آزمون آیلتس ، OET ، دولینگو و ماک آیلتس …. در بخش رایتینگ تمام این موارد را به زبان آموزان بصورت عمل آموزش می دهیم و به روزترین متریال هارا در اختیارشان قرار می دهیم .

با کلاس های راتینگ هیراد با خیال راحت هرچه که در تصورتان هست را برروی کاغذ پیاده کنید حتی اگر مشکل کمبود دامنه لغات دارید می توانید در کلاس های Vocab ما شرکت کنید و دامنه لغات مورد نیاز خود را بصورت حرفه ای و اصولی گسترش دهید .

برای مشاوره رایگان به واتساپ 09123341513 پیام دهید.

به سایت آکادمی زبان هیراد به آدرس www.hiradenglish.com و همچنین اینستاگرام این مجموعه @hiradenglish بپیوندید.

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30