آیلتس یا OET برای کادر درمان
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

آزمون IELTS یا آزمون OET برای کادر درمان ( آیلتس یا OET برای کادر درمان )

با بحران‌ها، تقاضای متخصصان مراقبت‌های بهداشتی در سراسر جهان با بسته‌های جذاب و ارتقاء مبتنی بر مهارت به طور تصاعدی افزایش یافته است. کشورهای انگلیسی زبان بر روی استراتژی متفاوتی برای غربالگری داوطلبان غیر بومی انگلیسی زبان بر اساس مهارت زبان انگلیسی کار کرده اند و با آزمون هایی در سطح جهانی، آزمون های کمی مانند آیلتس، OET، CCRNR (برای کانادا)، تافل ارائه شده اند. در این میان، دو آزمون گسترده ای که متخصصان مراقبت های بهداشتی انتخاب می کنند آیلتس و OET هستند.ما به شما تفاوت های آزمون آیلتس یا آزمون OET برای کادر درمان را می گوییم.

آیلتس یا OET برای کادر درمان

«سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی» (IELTS) و «تست انگلیسی شغلی» (OET) آزمون های مهارت زبان انگلیسی هستند. هر دو آزمون دارای الگوهای امتحانی مشابه با چهار بخش، از جمله reading, listening, writing  و  speaking هستند و سطح شایستگی یکسانی دارند، اما هر دو آزمون پیشنهادات متفاوتی برای متخصصان مراقبت های بهداشتی دارند.

تفاوت آیلتس و OET برای کادر درمان

آیلتس دو نسخه برای دانشگاهیان و آموزش های عمومی ارائه می دهد، در حالی که OET دارای 12 نسخه برای یک رشته مراقبت های بهداشتی دیگر (همه بر اساس حرفه) است. این واقعیت است که OET یک برتری بالاتر از آیلتس برای داوطلبان آزمون OET برای ارزیابی توانایی های پزشکی انگلیسی است. در مقابل، آیلتس به موضوعاتی فراتر از محدوده پزشکی می رود و آن را برای داوطلبان چالش برانگیز می کند. داده ها نشان می دهد که درصد متخصصان مراقبت های بهداشتی واجد شرایط OET در اولین تلاش بسیار موفق تر از آیلتس است. این یکی از دلایلی است که داوطلبان بیشتری OET را به آیلتس ترجیح می دهند. با افزایش داوطلبان و آزمون مبتنی بر حرفه، OET روزانه توسط کشورهای بیشتری شناخته می شود.

بسیاری از متخصصان سلامت معتقدند که OET بسیار ساده تر از هر آزمون زبان دیگری است، زیرا کاملاً به حرفه آنها مرتبط است و می تواند با زندگی واقعی آنها ارتباط برقرار کند. هیچ کاری نمی توان انجام داد، زیرا آنها در معرض عملی بسیار زیادی با سؤال مرتبط هستند، که همیشه یک مشتاق OET را مطمئن می کند. در OET نیز دانش بالینی را تجزیه و تحلیل می کنند که برای آنها یک مزیت اضافی است.

 در این مرحله، واضح است که آیلتس یک زمین بازی برای داوطلبان حرفه های مختلف است و OET زمینی برای متخصصان مراقبت های بهداشتی است. با این حال، داستان به اینجا ختم نمی شود، هر دو سیستم نمره دهی را ارائه می دهند که در آن نمره آیلتس از 9 است که در آن داوطلب باید نمره 7 را کسب کند. سیستم درجه بندی OET از A تا E است، جایی که فرد باید حداقل به B برسد، که بسیار ساده تر از آیلتس است. به دلیل حجم کار، بسیاری ممکن است به طور کلی وقت نکنند مطالعه کنند و آیلتس ممکن است چالش برانگیز باشد.

آیلتس آسان تر است یا OET؟ ( آیلتس یا OET)

انتخاب آیلتس یا OET برای کادر درمان

در نتیجه، متخصصان بهداشت و درمان در کشورهای توسعه یافته خارجی فرصت بسیار خوبی دارند. انتخاب یک امتحان بخش مهمی است. هم OET و هم آیلتس می توانند داوطلبان را به سرنوشت خود برسانند. با این حال، OET بسیار ارجح است زیرا این آزمون بر اساس انگلیسی پزشکی است. داوطلبان بیشتر با موقعیت‌هایی آشنا می‌شوند تا دانش بالینی خود را به امتحان متصل کنند و این آزمون را در مقایسه با آیلتس بسیار آسان‌تر می‌کند. برعکس، داوطلبان برای موفقیت در آیلتس باید دانش عمیقی در مورد موضوعات جهان داشته باشند. به جای سوال کردن، بهتر است همیشه نقاط قوت و ضعف آنها را تجزیه و تحلیل کنید و امتحان را انتخاب کنید.

اگرچه برای هر دو این آزمون شک و تردید وجود دارد، اما باید قدرت آنها را درک کرد و آزمون را امتحان کرد زیرا OET و IELTS آزمون های نمونه رایگان را ارائه می دهند. برای دانش آموزان سودمند است که به جای پرداخت هزینه برای هر کلاس یا شرکت در آزمون OET و IELTS، نقاط قوت خود را ارزیابی کنند. در مجموع، داوطلبان می توانند تصمیم بگیرند که در کدام آزمون باید شرکت کنند. هر فردی منحصر به فرد است، بنابراین نمی تواند به همان روشی که دیگران انجام می دهد به آنها تکیه کنند و کارها را انجام دهند.

                           خوشحال خواهیم شد این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.​​

 

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Comment (1)

  1. علی

    برای مشاوره چطور اقدام کنم

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30