آمادگی سریع در آزمون آیلتس
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

9 روش برای 🔸 آمادگی سریع در آزمون آیلتس 🔸

آمادگی سریع در آزمون آیلتس از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد. بعضی وفت ها تایم شما زبان آموزان عزیزبرای گذراندن دوره آیلتس محدود می باشد ما در این مقاله 9 روش برای آمادگی سریع در آزمون آیلتس را مطرح می کنیم که به جرات می توان گفت خیلی به شما کمک می کند. با ما همراه باشید و هرگونه مشاوره یا سوالی که برایتان پیش آمد با شماره 09123341513 تماس حاصل فرمایید. ما می دانیم که آزمون آیلتس برای آینده شما بسیار مهم و حیاتی می باشد ، لذا بهترین خود را به کار می بریم تا در این آزمون موفق شوید.

آمادگی سریع در آزمون آیلتس

آماده شدن برای آزمون شما می تواند دلهره آور باشد و شما را در مورد اینکه از کجا شروع کنید به شدت غرق می کند، به همین دلیل است که ما مجموعه ای از مراحل مفید را برای شروع شما جمع آوری کرده ایم.

  • در یک آزمون تمرینی شرکت کنید

آمادگی خود را با انجام یک آزمون تمرینی برای شروع و شناسایی نقاط ضعف خود امتحان کنید. این بخش مهمی در آماده سازی اولیه شماست که به تعیین نقاط قوت و ضعف شما کمک می کند. نه تنها لازم است نقاط ضعف خود را بهبود بخشید، بلکه به همان اندازه ضروری است که نقاط قوت خود را برای ایجاد یک پایه محکم برای شرکت در آزمون تقویت کنید.

با این حال، اگر برای خودداری از این اشتباهات تلاش می کنید یا نمی توانید آنها را به وضوح شناسایی کنید، قطعاً به یک متخصص در کنار خود نیاز دارید. اکثر متقاضیان آزمون IELTS، گذراندن دوره آمادگی آیلتس را یکی از ساده ترین راه ها برای نزدیک شدن به آزمون می دانند، زیرا تمرکز آن تنها بر آماده سازی شما برای آزمون آیلتس است. مرکز تخصصی زبان هیراد همواره آماده ارائه خدمات در زمینه کلاس های گروهی و خصوصی آیلتس با هدف آمادگی داوطلبین می باشد. 

  • فرمت آزمون را درک کنید

قبل از شروع تمرین، بسیار مهم است که بدانید از فرمت آزمون چه انتظاری دارید. با مرور محتوای آزمون و همچنین انواع سوالات و تکالیف هر بخش با آن آشنا شوید. به یاد داشته باشید که رمز موفقیت در هر امتحانی و نه فقط آیلتس، آشنایی کامل با الگو و قالب آزمون است.

اهمیت زمان و زبان انگلیسی برای آمادگی سریع در آزمون آیلتس

  • از محدودیت های زمانی امتحان آگاه باشید

هرچه درک واضح تری در مورد ساختار آزمون ایجاد کنید، شانس شما برای تکمیل موفقیت آمیز آن در بازه زمانی اختصاص داده شده بیشتر است. آماده سازی خود را تحت شرایط زمان بندی شده انجام دهید تا به سرعت آزمون عادت کنید. به یاد داشته باشید که آزمون آیلتس دارای محدودیت زمانی است و شما فقط برای هر بخش زمان در اختیار خواهید داشت. اگر نمی توانید بخش ها را در زمان اختصاص داده شده تکمیل کنید یا اگر به دلیل فشار زمان نمی توانید بر این اساس تمرکز کنید؛ لازم است تمرین بیشتری داشته باشید. تمام آمادگی‌هایی که در کلاس‌های یک دوره آمادگی انجام می‌شود، تحت شرایط زمان‌بندی شده یکسان امتحان انجام می‌شود، بنابراین شما برای سرعت آزمون آیلتس آماده هستید.

  • توانایی های انگلیسی و استراتژی های آیلتس خود را توسعه دهید

یکی از بزرگترین اشتباهات دانش آموزان این است که فقط روی آیلتس تمرکز می کنند. آنها تست های تمرینی آیلتس زیادی را انجام می دهند اما فراموش می کنند زبان انگلیسی خود را تقویت کنند. به این ترتیب، انتظار می رود زبان انگلیسی شما در سطح بالایی باشد. به خاطر داشته باشید که یادگیری آیلتس یک فرآیند است. مرکز تخصصی زبان هیراد با کادری مجرب و کارآزموده با سابقه موفقیت در آموزش هزاران داوطلب آزمون IELTS به شما در توسعه زبان انگلیسی و استراتژی های آیلتس کمک کند.

دوره های آمادگی آزمون آیلتسبرگزاری دوره های آمادگی آزمون آیلتس در کمترین زمان

مهم ترین موارد برای آمادگی سریع در آزمون آیلتس

  • گوش دادن به زبان انگلیسی در آزمون IELTS

چند کار هنگام گوش دادن به زبان انگلیسی بر کسی پوشیده نیست که آزمون آیلتس سخت است و بخش شنیداری تفاوتی ندارد. شما باید به 40 سوال در طول 4 صوت ضبط شده پاسخ دهید. ضبط ها فقط یک بار پخش می شوند. سوالات معمولا عبارتند از تکمیل جمله، تکمیل خلاصه، تکمیل فرم و چند گزینه ای. گم شدن در حین مکالمه تعجب برانگیز نیست، اما باید سریع بهبود پیدا کنید وگرنه تمام سوالات آن تکلیف را پس از آن از دست خواهید داد. این یک فاجعه خواهد بود. به این ترتیب، درک نحوه پیگیری یک مکالمه، حتی اگر چیزی را از دست دادید، و اینکه چگونه می توانید برای ادامه پاسخ دادن به سؤالات بعدی، بازیابی کنید، ضروری است. همچنین از شما انتظار می رود بسته به نوع سوال، نوع اطلاعاتی را که باید ارائه دهید، درک کنید. آیا این یک شماره، یک نام یا یک آدرس است؟

  • طیف گسترده ای از مهارت های خواندن را توسعه دهید

تنها هدف بخش خواندن، آزمایش طیف گسترده ای از مهارت های خواندن است. خواندن برای اصل، خواندن برای ایده های اصلی، خواندن برای جزئیات، سرسری، درک استدلال منطقی، و شناخت نظرات، نگرش ها و هدف نویسندگان. شرکت کنندگان در آزمون باید پاسخ های کوتاه، اطلاعات مطابقت، جملات کامل، سرفصل های مطابقت یا برچسب های کامل نمودار را ارائه دهند. اطمینان حاصل کنید که تمرین شامل طیف گسترده ای از سوالات است تا به هر یک از آنها عادت کنید. زمان بندی در بخش خواندن ضروری است و شما به سادگی وقت نخواهید داشت چندین بار متون را مرور کنید. استراتژی هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا از این وضعیت اجتناب کنید. به عنوان مثال، نحوه بررسی متن و نوع اطلاعاتی که باید روی آن تمرکز کنید.

اهمیت صحبت کردن و بکار بردن اصطلاحات انگلیسی در آماده سازی آزمون IELTS

  • هنگام نوشتن از اصطلاحات انگلیسی مناسب و قاطع استفاده کنید

بخش نوشتن شاید همان چیزی است که اکثر مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند. هر دو تکلیف در آموزش آکادمیک باید به سبک رسمی نوشته شوند.

تکلیف 1) مستلزم این است که داده ها را توصیف و توضیح دهید، که ممکن است در آن متخصص باشید، این به تمرین قابل توجهی در زبان انگلیسی نیاز دارد.

تکلیف 2) تعدادی چالش را ارائه می دهد. اغلب، اگر با آن آشنا نباشید، توسعه موضوع داده شده دشوار است. علاوه بر این، مقاله باید ساختار مناسبی داشته باشد.

شما باید آماده پاسخگویی به هر دو تکلیف و درک الزامات هر کدام باشید. شما باید از زبان مناسب برای تکمیل سوالات Task 1 استفاده کنید و مطمئن شوید که تمرین شما شامل این سوالات و انواع مختلف نمودارها (نمودار خطی، نمودار میله ای، نمودار دایره ای، جداول، منابع داده های متعدد، فرآیندها، نمودارها) برای اطمینان از آمادگی شما در آزمون است. برای آماده سازی سوال  Task 2خود را با ساختار یک مقاله، نحوه توسعه آن، نحوه نوشتن مقدمه و نتیجه گیری آشنا کنید. شما باید بتوانید ایده های خود را با استفاده از انگلیسی مناسب به هم متصل کنید. علاوه بر این، نوشتن در مورد موضوعات رایج در آیلتس را تمرین کنید تا با آنها آشنا شوید. انواع مختلفی از مقاله هایی را که معمولاً در مورد آیلتس ارائه می شوند مانند: موافق یا مخالف، بحث در مورد دو نظر مخالف، مزایا و معایب، مشکلات و راه حل ها، علل و راه حل ها، علل و پیامدها بررسی کنید.

  • در ارتباط مستقیم روان و با انسجام صحبت کنید

بخش گفتاری کمتر از 15 دقیقه طول می کشد و به سه قسمت تقسیم می شود. 5 دقیقه اول برای مقدمه و مباحث عمومی بین داوطلب و ممتحن در نظر گرفته شده است. بخش دوم توانایی داوطلب را برای صحبت در مورد موضوعی تصادفی که در کارت وظیفه داده شده است ارزیابی می کند. قسمت آخر صرفاً به قسمت دوم پیچیدگی می بخشد. در این مرحله ممتحن به تلفظ، منبع واژگانی و روان بودن نیز توجه خواهد داشت. تمرین هر بخش در شرایط امتحان برای آمادگی آزمون شما ضروری است و به فشاری که در طول آزمون خواهید داشت عادت خواهید کرد. شما باید بتوانید نکاتی را یادداشت کنید که به شما کمک می کند در قسمت دوم آزمون به مدت دو دقیقه صحبت کنید. وقتی واقعاً جواب را نمی دانید، باید پاسخ دادن به سؤالات را نیز تمرین کنید. به یاد داشته باشید که دانش شما ارزیابی نمی شود، اما مهارت زبان انگلیسی شما ارزیابی می شود. به یاد داشته باشید که پشتکار کلید موفقیت در مرحله مقدماتی امتحان است.

اهمیت زبان انگلیسی در آماده سازی برای آزمون آیلتس

  • در زبان انگلیسی غرق شوید

در کنار آمادگی آزمون، خود را تا جایی که می توانید در معرض زبان قرار دهید. مطالبی که شما را به زبان انگلیسی علاقه مند می کند بخوانید، مجلات آنلاین یا وبلاگ ها می تواند مکان خوبی برای شروع باشد. هر روز مقداری انگلیسی بنویسید، با نوشتن یک دفتر خاطرات، داشتن یک وبلاگ یا برقراری ارتباط با یک جامعه آنلاین مانند افرادی در یک گروه فیس بوک که علاقه مشترکی با شما دارند. به سخنرانان بومی که با یکدیگر صحبت می کنند گوش دهید و در صورت امکان به آن بپیوندید. تکنیک “سایه زدن” را امتحان کنید. این شامل تکرار آن چیزی است که کسی به زبان انگلیسی گفته است. این به تلفظ، لحن و استرس کمک می کند. به خاطر داشته باشید که خودآموزی تا زمانی امکان پذیر است که متعهد باشید و کسی را پیدا کنید که بتواند به شما بازخورد بدهد.

اگر نمی توانید متعهد شوید یا نمی توانید یک شریک مناسب پیدا کنید، موسسه تخصصی زبان هیراد در هر زمان آماده ارائه کلاس های گروهی و خصوصی متناسب با هدف و زمان داوطلبین می باشد.

مرکز هیراد سریع ترین و منطقی ترین فرآیند آموزشی جهت آماده سازی داوطلبین برای شرکت در آزمون اصلی IELTS را دارا می باشد. همچنین می توانید با مراجعه به سایت موسسه به آدرس www.hiradenglish.com و پیج اینستاگرام به آدرس @hiradenglish از جدید ترین دوره های آموزشی آنلاین و حضوری/ گروهی و خصوصی مطلع شوید.

                           خوشحال خواهیم شد این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.​​

 

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30