دوره های آمادگی آزمون آیلتس
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

برگزاری دوره های آمادگی آزمون آیلتس در کمترین زمان

مرکز تخصصی زبان هیراد با 17 سال تجربه در زمینه برگزاری دوره آیلتس توانسته است در کمترین مدت زمان و با بالاترین کیفیت دانش پژوهان را برای شرکت در این آزمون آماده کند. قدم اول برای شرکت در دوره های این دپارتمان آزمون تعیین سطح است. شما میتوانید از طریق تماس با شماره تلفن های 26709719 و 26709719 یا برقراری ارتباط در واتساپ با شماره 09123341513 و یا مراجعه حضوری به مرکز واقع در میرداماد، میدان مینا از مشاوره و تعیین سطح رایگان بهره مند شوید.

دوره های آمادگی آزمون آیلتس

پس از مشخص شدن سطح دانش زبان انگلیسی داوطلب، بصورت زیر عمل خواهد شد. در این مرحله مشخص میشود که دانش پژوه در کدام دوره ی Pre-IELTS ، IELTS یا Post-IELTS شرکت نماید. 

سطوح دوره های آمادگی آزمون آیلتس

سطح بالاتر از Intermediate: این سطح بدین معناست که دانش زبان عمومی دانش پژوه تا حد زیادی کامل بوده و می تواند از اصول و گرامر زبان انگلیسی به درستی استفاده کند.

در این حالت فرد باید ابتدا دوره Pre-IELTS  به مدت 18 جلسه را بگذراند و بعد از کسب موفقیت در این دوره، با آمادگی کامل وارد دوره های 4 مهارت خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن ویژه آزمون آیلتس بشود. در مرکز تخصصی زبان هیراد به عنوان بهترین مرکز آموزش آیلتس تهران، دوره های آموزشی IELTS به سریع ترین حالت ممکن انجام میشوند.

هر مهارت بطور جداگانه در قالب کلاس های 12 جلسه ای (هر جلسه 90 دقیقه می باشد) توسط کادر آموزشی بسیار مجرب تدریس می شود. بنابراین اگر دانش پژوه دوره های چهار مهارت IELTS را بصورت تک به تک شرکت کند، تقریبا 4 ماه زمان میبرد؛ اما اگر همزمان در دوره های 2 اسکیل، یا در روزهای زوج یا در روزهای فرد، شرکت کند می تواند 2 ماهه برای شرکت در آزمون آیلتس به آمادگی لازم دست یابد.

سطح پایین تر از Intermediate: در این حالت که دانش زبان عمومی داوطلب ناقص بوده و نیازمند تکمیل می باشد، معمولا گزینه پیش روی افراد گذراندن دوره های ترمیک است که هر ترم حدودا یک ماه و نیم زمان می برد و فرآیند بسیار زمان بری خواهد بود.

ما در این مرکز با گردآوری و تالیف کتاب های تقویت زبان عمومی تحت عنوان Intensive1,2 موفق شده ایم در مدت زمان حداکثر 3 ماه دانش پژوهان را به سطح Intermediate رسانده تا بتوانند برای شرکت در دوره های تخصصی آمادگی آزمون آیلتس اقدام کنند. پس اگر سطح زبان شما کمتر از Intermediate باشد می توانید در حداقل 6 ماه و نیم و حداکثر 8 ماه و نیم به آمادگی کامل جهت شرکت در آزمون اصلی IELTS دست یابید.

سطح خیلی ضعیف برای آمادگی آزمون آیلتس

سطح خیلی ضعیف: اگر دانش پژوهی سطح زبانش خیلی ضعیف باشد نیاز است که ابتدا به مدت یک ماه و نیم دوره PET basic را بگذراند و سپس کتاب های Intensive1,2 را شروع کند

آموزش آیلتس در تهرانبهترین مرکز آموزش آیلتس در تهران (IELTS Tehran )

Post-IELTS در آمادگی آزمون آیلتس

پس از گذراندن دوره های آمادگی آزمون آیلتس با توجه به سطح دانش پژوه، داوطلبینی که خواهان کسب نمره بالای 7.5 در آزمون IELTS هستند باید در دوره Post- IELTS (20 جلسه) که در برگیرنده هر چهارت مهارت بطور یکجا و همزمان میباشد شرکت کنند.

Mock IELTS در آمادگی آزمون آیلتس

این مرکز در حین و پایان فرآیند آموزش IELTS آزمون های Mock IELTS ( ماک آیلتس ) آموزشی را برگزار می کند بنابراین این مرکز در کمترین مدت زمان با روش علمی و کاملا منطقی قابلیت بالایی در آموزش آیلتس دارد.

لازم به ذکر است که تمامی زمان بندی های عنوان شده در این مقاله مربوط به کلاس های گروهی بوده و دانش پژوهان میتوانند در کلاس های خصوصی که متناسب با نیاز و زمان آن ها طراحی و برنامه ریزی میشوند شرکت کنند.

مرکز هیراد سریع ترین و منطقی ترین فرآیند آموزشی جهت آماده سازی آزمون آیلتس داوطلبین برای شرکت در آزمون اصلی IELTS را دارا می باشد. دانش پژوهان میتوانند از طریق واتساپ به شماره 09123341513 با مشاوران آموزشی این مرکز تماس حاصل کرده و از مشاوره رایگان بهره مند شوند.

همچنین می توانید با مراجعه به سایت موسسه به آدرس www.hiradenglish.com و پیج اینستاگرام به آدرس @hiradenglish از جدید ترین دوره های آموزشی آنلاین و حضوری/ گروهی و خصوصی مطلع شوید.

                     خوشحال خواهیم شد این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30