نمرات مورد قبول آزمونها
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

نمرات مورد قبول آزمونها

نمرات مورد قبول آزمونهای آیلتس IELTS/ تافل TOEFL ibtو آزمون پی تی ای PTEبرای کسب پذیرش دانشجویی

بیشتر دانشگاه ها در سراسر دنیا دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد امتیاز 6 یا 7 آیلتس آکادمیک از امتیاز کل 9 را می خواهند و بعضی از دانشگاه ها امتیاز TOEFL ibt (تافل اینترنتی) 85 یا 90 از امتیاز کل 120 را طلب می کنند و کشور هایی که آزمون PTE را تایید می کنند امتیاز 60 به بالا از امتیاز کل 90 را درخواست می کنند.

البته کسب امتیاز قابل قبول در 3 آزمون فوق پذیرش را تضمین نمی کند و نیازمند موارد دیگری هم می باشد مانند سی وی خوب (cv) ، ترجمه رسمی مدارک دانشگاهی و تحصیل و توصیه نامه ها (Recommendation Letters). اگر فردی بخواهد از کشور آموریکا پذیرش دکتری بگیرد نیاز به شرکت  یکی از آزمون های GRE و GMAT هم بر اساس نوع دانشگاه و نوع رشته تحصیلی مورد نظر را دارد.

هر چقدر دانش پژوه بتواند امتیاز بهتری در این 3 آزمون کسب کند می تواند از دانشگاه های معتبرتری در سراسر دنیا پذیرش بگیرد . در مرکز زبان هیراد با ارائه سیستم آموزشی قوی و بهره مندی از اساتید نخبه و حرفه ای در این زمینه متقاضیان میتوانند در کمترین مدت زمان به امتیازهای مورد نیاز فوق به جهت کسب پذیرش از دانشگاه های معتبر سراسر دنیا دستیابند.

دپارتمان آیلتس مزکر زبان هیراد

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30