امتیاز قابل قبول در آزمون آیلتس
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

امتیاز قابل قبول در آزمون آیلتس

آیا بدون تمرین و مطالعه امکان کسب امتیاز قابل قبول در آزمون آیلتس وجود دارد ؟

از آنجائیکه آزمون آیلتس ، یک آزمون بسیار علمی و اکادمیک است ، بنابراین کسب نمره قابل قبول در این آزمون بدون مطالعه ، تمرین و برنامه ریزی امکان پذیر است .

 این مقاله توسط استادی به رشته تحریر درآمده است که 20 سال سابقه آموزشی و تحقیق پیرامون این آزمون را دارد . در این آزمون اگر دانش پژوه از استاد باتجربه و حرفه ای استفاد ه کند و از طرفی با برنامه ریزی و طرح درس مطالعه در منزل حرکت کند ، کسب امتیاز بالای 7 اصلاٌ کار سختی نیست. بعضی از دانش پژوهان اشتباهاٌ بر این باور هستند که برای کسب امتیاز عالی در آزمون آیلتس باید کل نکات انگلیسی را یاد بگیرند . باور کنید که این دیدگاه کاملاٌ نادرست است در سطح زبان عمومی و پایه یادگیری یک سری از نکات در راستای آزمون آیلتس منطقی است و مطالعه بخش های دیگر دانش پژوه را فقط خسته می کند و اطلاعات یادگیر شده در نتیجه آزمون تأثیری ایجاد نمی کند . بنابراین آمادگی برای آزمون آیلتس خیلی دشوار نیست به شرط اینکه دانش پژوه استاد حرفه ای داشته و از طرفی با برنامه ریزی حرکت کند . آزمون آیلتس  از نظر متخصصان یک تجربه است . دانش پژوهان ابتدا باید تکنیک هارا یاد بگیرند و دانش عمومی خود در راستای آزمون آیلتس را تقویت کرده و سپس شروع به تست زنی کنند .

دانش پژوهان در حین انجام تست های استاندارد گوناگون به تجربه بالایی در این آزمون دست      می یابند و با تسلط بالایی در این آزمون شرکت می کنند . این آزمون علاوه بر نیاز به دانش عمومی ، فوت و فن هایی دارد که دانش پژوه باید روی آنها تسلط پیدا کند و به زبان دیگر این آزمون را لمس کند .

در رابطه با تقویت دامنه لغات ، این باور کاملاٌ اشتباه است که دانش پژوه باید کتب لغت متعددی را بخواند . تقویت دامنه لغت در این آزمون نقش بسیار پررنگی را بازی می کند به شرط اینکه افراد فقط لغاتی را یاد بگیرند که در این آزمون کاربرد بالایی دارند . اساتید حرفه ای آیلتس بدون شک روی این لغات تسلط کاملی دارند و می توانند این لغات را به راحتی به دانش پژوهان انتقال دهند .          در کلاسهای vocab مرکز آیلتس زبان هیراد این لغات از طریق power point تدریس می شوند روی کاربرد لغت و تلفظ آنها دقیق کار می شوند . در نتیجه ، آمادگی برای آزمون آیلتس با برنامه ریزی ، هدف ، طرح درس ، مطالعه در منزل و به کار گیری از اساتید حرفه ای کاملاٌ امکان پذیر است اما بدون آمادگی کسب امتیاز مورد نیاز در این آزمون غیر ممکن است و امتیاز زیر 5 ارزش بالایی ندارد .

( دپارتمان آیلتس مرکز زبان هیراد )

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30