آیلتس یا OET
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

آیلتس آسان تر است یا OET؟ ( آیلتس یا OET)

بسیاری از متخصصان پرشکی آزمون OET را فرصتی می‌دانند برای مهاجرت کردند و فکر می‌کنند که آسانتر از آزمون آیلتس می‌باشد. اما این تفکر به دلایل زیادی دارای نقص و اشکال است در مجله هیراد علت‌های این تفکر را مورد بررسی قرار می‌دهیم. ما در این مقاله به شما می گوییم آیلتس یا OET

آیلتس یا OET

در ابتدا درباره اهمیت آزمون OET صحبت می کنیم

اول از همه، اگر فکر می‌کنید که مقامات انگلیسی زبان خود را محدود می‌کنند، سخت در اشتباهید. این الزامات برای محافظت از مردم در برابر پزشکان و پرستارانی لحاظ شده که بتوانند با بیماران به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنند. شاید خیلی از مواقع افراد از این امتحان ناامید شوند اما برای حفظ استاندارد این امر ضروری و حائز اهمیت است.

ثانیا، تمام موارد آزمون به زبان انگلیسی انجام می‌پذیرد و اگر سطح زبان شما در حد استاندارد نباشد، یقینا به موفقیت دست نخواهید یافت. بسیاری از زبان آموزان آزمون آیلتس را ناعادلانه می‌دانند، اما اگر درست بررسی کنند، مشخص می‌شود که دستور زبان و واژگان آیلتس عمومی و متنوع‌تر است.

با شرکت در کلاس زبان آنلاین هیراد می‌توانید به سطح انگلیسی خوب دست یابید و از شرکت در هیچ آزمونی ناامید نشوید. بسیاری از زبان آموزان قبل از شرکت در آموزش آنلاین زبان عملکرد ضعیفی داشتند و با برنامه‌ریزی و تدریس درست مدرسین موسسه معتبر هیراد به آماده‌سازی لازم رسیدند.

با تحقیق مدارک موجود نشانگر اینست که خروجی‌های آموزش آنلاین زبان در مجموعه هیراد بسیار قابل توجه و مقبول بوده است. با حضور در کلاس آنلاین زبان می‌توانید مانند یک حرفه‌ای زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

آیلتس آسان تر است یا OET

آیلتس آسان تر است یا OET

آیلتس یا OET، کدام مناسبتر است؟

همانطور که مجله هیراد در مقاله قبل بیان نمود، آزمون OET از نظر هزینه بسیار گرانتر از آزمون آیلتس می‌باشد و این آزمون منحصرا مختص تیم درمان و پزشکی در نظر گرفته شده است.

و اگر عضو تیم درمان و پزشکی هستید برای آماده‌سازی این آزمون علاوه بر هزینه باید زمان و انرژی صرف نمایید. آموزش زبان انگلیسی نقش موثری در موفقیت شما در هر دو آزمون دارد. موسسه معتبر هیراد اصلی‌ترین منابع را در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد و حتی با حضور در آیلتس تضمینی می‌توانید امکان موفقیت خود را به صد برسانید.

باید چه کاری انجام دهید؟

این قسمت را با یک نقل قول آغاز می کنیم، Charlie Massey مدیر اجرایی GMC، گفت: ” پزشکان در خارج از کشور سهم بسزایی در مراقبت‌های بهداشتی دارند و مهم‌تر از هر زمان دیگر باید به مهارت و تسلط زبان آنها واقف باشیم، ارتباط کادر درمان با بیماران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و موفقیت در آزمون تاثیر بسزایی در مهاجرت کاری فرد دارد.”

اعتقاد بر آزمون OET اینست که برای مسابقات حرفه‌ای باید مهارت کافی داشت. با تمرکز روی آموزش زبان انگلیسی می توانید سطح خود را ارتقا دهید و به موفقیت مورد نظر دست یابید. موسسه معتبر هیراد با در‌نظر گرفتن شرایط فعلی امکان آموزش آنلاین را برای کاربران خود مهیا ساخته، جهت مشاوره رایگان با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

                                            خوشحال خواهیم شد این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30