آیلتس تک مهارتی/کلاسهای آیلتس تک مهارت

آیلتس تک مهارتی

02126412912 – 02126709719 – 02126413563

کیفیت بالای تدریس توسط برترین اساتید آیلتس کشور - پاسخگویی به سوالات - پشتیبانی آنلاین 100%

نمونه تدریس فلش آموزشی صفر تا صد آیلتس

نمونه تدریس آموزش اسپیکینگ

نمونه تدریس آموزش رایتینگ

نمونه تدریس آموزش لیسنینگ

نمونه تدریس آموزش ریدینگ

در کلاس آیلتس تک مهارتی شما تمامی مهارت های آیلتس را به صورت جداگانه و حرفه ای فرا می گیرید. در زیر لیست تمامی مهارت ها را بصورت جامع و کامل می توانید مشاهده نمایید.

در آیلتس تک مهارت اساتید ابتدا به تدریس تکنیک‌های لازم میپردازند. ابتدا آموزش را به صورت تئوری انجام داده و سپس به طور کاربردی از طریق حل تمرین به دانش پژوهان محترم نشان می دهند. تمارین عمدتا از آسان به سخت طبقه بندی شده اند.در حقیقت آزمون IELTS  یک  تجربه است و با حل تمرین متعدد دانش پژوهان به این تجربه به راحتی دست پیدا می کنند.‌

آیلتس تک مهارت در آکادمی هیراد

اساتید این مرکز از طریق حل تمرین متعدد در این دوره تکنیکهای غالب در این آزمون استاندارد را به تصویر میکشند. لازم به ذکر است که اساتید در این دوره علاوه بر آموزش و حل تمرین mentoring  هم انجام میدهند. به این معنی که دانش پژوهان را هدایت کرده تا در منزل تست های استاندارد و طبقه بندی شده حل کرده و در مدت زمان کمی به قابلیتهای لازم برای کسب نمره قابل قبولی در این آزمون دست یابند. اساتید بعد از تمرین روی متنهای گوناگون در این دوره به آموزش لغات مهم و پر کاربرد موجود در متن می پردازند. به دانش پژوهان طرح درس مطالعه در منزل داده میشود. (HOME STUDY PLAN)

دانش پژوهان به هیچ عنوان نباید بدون نظارت اساتید به حل تمرین در منزل بپردازند و روی کتاب ها کار کنند که اصلا مفید و استاندارد نیستند و با سوالات اصلی این آزمون کاملا متفاوت هستند. در پایان هر دوره آموزشی از دانش پژوهان یک تست کاملا استاندارد این آزمون توسط اساتید محترم گرفته میشود. علاوه بر این دانش پژوهان که در هر مهارت در این مرکز ثبت نام میکنند میتوانند در یک ماک مجانی طبق زمانبندی این مرکز شرکت کرده و توانمندیهای خود را مورد سنجش قرار دهند.

مهارت Writing آیلتس تک مهارت

در این دوره اساتید محترم هر جلسه به آموزش سیلاب های طبقه بندی شده در این مرکز پرداخته و در مدت 12 جلسه تمامی سر فصل های آموزشی را یه اتمام می رسانند.

در این دوره آموزشی کوتاه مدت به تدریس جملات و عبارات کلیدی هم که در مقاله نویسی بسیار کاربرد شایانی دارند و میتوانند سطح نوشتن هر دانش پژوه را به سطح native  بسیار نزدیک کنند پرداخت میشود. لازم به ذکر است که در این دوره روی ایده پردازی دانش پژوهان هم کار میشود.

که بتوانند موضوع مقاله را خیلی خوب توسعه داده و پیرامون موضوع کاملا بنویسند. حتی به دانش پژوهان که آموزش داده می شود که چگونه جملات به طور منطقی به یکدیگر متصل کرده و با انسجام کامل مقاله را بنویسند. حتما به تدریس کاما گذاری و نقطه گذاری که صرفا در این مهارت مدنظر قرار میگیرد پرداخته میشود.

ادامه توضیحات آیلتس تک مهارتی

مهارت Speaking آیلتس تک مهارت

در این دوره روی هر سه بخش مهارت SPEAKING  کار میشود.به دانش پژوهان تدریس می گردد که چگونه اطلاعات را در مدت زمان کم دراین مهارت سازماندهی کنند.

(Ideas Organization) در حقیقت سازماندهی اطلاعات در این مهارت نقش بسیار مهمی را ایفا میکند و دانش پژوه این توانایی را میدهد که از موضوع خارج نشود و در کمترین زمان ممکن بیشترین اطلاعات را به مصاحبه گر انتقال دهد ضمناً اساتید پیرامون هر موضوع مورد بحث کلاس لغات پر کاربرد و مرسوم را تدریس میکنند تا دانش پژوهان از استفاده لغات غیر مرسوم کاملاً پرهیز کنند.

از طرف دیگر در این دوره عبارات و جملات کلیدی پر کاربرد برایز هر چه قوی تر در مهارت Speaking  به دانش پژوهان تدریس می گردد . دو مهارت speaking روی ایده پردازی دانش پژوهان کار می شود که بتوانند موضوعات را به ویژه در بخش را به خوبی توسعه دهند. اگر دانش پژوه قابلیت توسعه لازم را نداشته باشد نمی تواند انتظار کسب نمره قابل قبول در این مهارت را داشته باشد . دانش پژوه باید بتواند فی البداعه جمله سازی کند و بازی با کلماتش را به خوبی برای مصاحبه گر به تصویر بکشد از طرفی باید مکالمه دانش پژوه حس داشته و بی روح نباشد و صدای خود را نوسان بدهد.در مقاله تقویت اسپیکینگ آیلتس می توانید این مهارت خود را به راحتی تقویت کنید.

نمونه هایی از جملات کلیدی تدریس شده در مهارت Speaking

پیرامون این سوال با اطمینان می توانم بگویم که …….

تا آنجائیکه به من ربط دارد،

اجازه بدید از دو جنبه به این مسئله بپردازیم.

عمدتاً بستگی به عوامل متعددی دارد.

این مسئله را خیلی منطقی نمی بینم.

اجازه دهید ساده تر برای شما توضیح دهم.

براساس آمار و ارقام اخیر ، کاملاً مشخص است که ……

کاملاً مخالف این موضوع هستم.

Regarding this question , I can safely say that……..

As far as I am concerned,

Let me consider it from two aspects.

It largely despends on many factors.

I don`t find it so logical.

Let me explain to you more simply.

Based on the recent statistics , it is quite clear that……

I am totally against this topic.

مهارت listening آیلتس تک مهارت

بعضی از دانش پژوهان اعتقاد دارند که شرکت در کلاس های مهرت listening  ضروری نمی باشد و می توانند خودشان در منزل تمرین کنند اما حقیقتاً یک باور غلط است و دانش پژوهانی که در کلاسهای این مهارت شرکت میکنند به راحتی به این نتیجه می رسند که مهارت IELTS LISTENING   آموزش دارد و با LISTENING عمومی انگلیسی کاملا متفاوت است.

 لغات و اصطلاحاتی که در این مهارت مکرراٌ به کار برده میشود بسیار متفاوتند و نحوه پاسخگویی به سوالات کاملاً متفاوت میباشد. تکنیکهای لازم در این دوره به دانش پژوهان آموزش داده می شود. در این دوره تستها از آسان به سخت طبقه بندی شده اند.

دانش پژوهان باید چگونگی برخورد با سوالات در این مهارت را کاملاً بیاموزند و حتی روی دیکته کلمات مرسوم انگلیسی کار کنند. در کلاس به دانش پژوهان چگونگی تقویت دیکته کلمات تدریس می گردد و دانش پژوهان در مسیر درست قرار میگیرند . حتی دانش پژوهان باید متودهی کلمات مرسوم به ویژه فعل های مرسوم را در انگلیسی بدانند که در این مهارت نقش بسیار شایانی را بازی میکند.  

به دانش پژوهان توصیه میگردد با چندین لهجه پر کاربرد IELTS LISTENING  با حل تمرین آشنا شوند در حقیقت موفقیت در این مهارت مانند مهارتهای دیگر علاوه بر زبان عمومی نیاز به تجربه و کسب مهارتهای لازم دارد. بعضی از دانش پژوهان همه متن را متوجه میشوند و اکثر لغات را میدانند اما متاسفانه نمی توانند به سوالات صحیح پاسخ دهند جواب همه سوالات شما را دانش پژوهان در این دوره کوتاه مدت پاسخ داده میشوند و به راحتی می توانند نمره لازم را در امتحان اصلی کسب کنید. بنابرین شرکت در دوره IELTS LISTENINIG  به همه دانش پژوهان محترم توصیه می گردد با شرکت در دوره های IELTS  این مرکز تفاوت را احساس کنید. آموزش در این دوره مانند دورهای دیگر بسیار مختصر و مفید و با تاکید روش نکات اصلی مربوط به امتحان IELTS می باشد.

آکادمی آیلتس مرکز زبان هیراد

Regarding this question , I can safely say that……..

پیرامون این سوال با اطمینان می توانم بگویم که …….

As far as I am concerned,

تا آنجائیکه به من ربط دارد،

Let me consider it from two aspects.

اجازه بدید از دو جنبه به این مسئله بپردازیم.

It largely despends on many factors.

عمدتاً بستگی به عوامل متعددی دارد.

I don`t find it so logical.

این مسئله را خیلی منطقی نمی بینم.

Let me explain to you more simply.

اجازه دهید ساده تر برای شما توضیح دهم.

Based on the recent statistics , it is quite clear that……

براساس آمار و ارقام اخیر ، کاملاً مشخص است که ……

I am totally against this topic.

کاملاً مخالف این موضوع هستم.

0

در آیلتس 100 درصد تضمینی ادعا می کنیم ، پس می توانیم.

مطالب مهم آیلتس