آموزش مکالمه فشرده زبان انگلیسی
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

آموزش مکالمه فشرده زبان انگلیسی ( کلاس فشرده زبان انگلیسی )

امروزه با توجه به مشغله بالا و کمبود وقت برای یادگیری زبان، اغلب افراد به دنبال دوره های فشرده زبان انگلیسی هستند. مرکز تخصصی زبان هیراد سال هاست که با توجه به این نکته و برای رفع نیازهای زبان آموزان مستعد، کتاب های مکالمه فشرده که شامل 4 کتاب می باشد را با تحقیق و سنجش کاملا علمی و کاربردی تالیف کرده و آموزش می دهد. ما در هیراد آموزش مکالمه فشرده زبان انگلیسی را بصورت تخصصی به شما زبان آموزان در کوناهترین زمان ممکن یاد می دهیم.

آموزش مکالمه فشرده زبان انگلیسی

کتاب های Intensive1,2,3,4 که به کتب PET (Practical English Training) نیز معروف هستند، بطور کاملا کابردی روی هر چهار مهارت خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن تمرکز دارند و زبان عمومی شما را بطور کاربردی تقویت میکنند. علاوه بر این؛ آموزش های متنوعی برای تقویت گرامر، دایره لغات و اصطلاحات، جمله سازی و درک مطلب در این کتب در نظر گرفته شده است.

بطور کلی برای شرکت در هر کدام از دوره های آمادگی آزمون های تخصصی مانند آیلتس، تافل و دیگر آزمون ها لازم است دانش زبان عمومی متقاضیان در سطح متوسط باشد. برای دستیابی سریع به این هدف، شرکت در دوره های مکالمه فشرده بهترین گزینه و تصمیم ممکن است. شما میتوانید تنها با گذراندن دوره های Intensive1,2 ( کلاس فشرده زبان انگلیسی ) به این مرحله از آمادگی برسید که در دوره های آمادگی آزمون تخصصی مورد نظرتان شرکت کنید.

کلاس فشرده زبان انگلیسیحتما از >>> مکالمه فشرده زبان انگلیسی <<< دیدن فرمایید

کلاس فشرده زبان انگلیسی​

اگر متقاضی هیچگونه آزمونی نیستید می توانید بعد از گذراندن دوره های Intensive1,2 در دوره های مکالمه آزاد شرکت کنید یا با گذراندن کتب Intensive3,4 گنجینه زبان انگلیسی خود را کامل کنید.

طول هر دوره 20 جلسه می باشد که هفته ای 3 جلسه برگزار شده و درکل یک ماه و نیم به طول می انجامد. درصورتیکه شما بخواهید این دوره ها را بصورت خصوصی بگذرانید میتوانید کتب Intensive1,2 را حداکثر در 25 جلسه بگذرانید. اگر سطح زبان تان در حد مبتدی نبوده و ضعیف تر هستید، با گذراندن یک دوره PET zero به مدت 20 جلسه (و بصورت خصوصی در 15 جلسه)، بطور کامل برای شروع کتب Intensive آماده خواهید شد.

این کتب توسط هیراد گردآوری شده و بطور کاملا منسجم و بدون پرداختن به نکات حاشیه ای زبان عمومی افراد را در کمترین مدت زمان ارتقا میدهد و برای آموزش مکالمه فشرده زبان انگلیسی بسیار مناسب می باشد.

                           خوشحال خواهیم شد این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.​​

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30