فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

چطور می توانیم هرچه سریعتر برای آزمون آیلتس آماده شویم؟

همانطور که مقالات قبلی مجله هیراد بیان شد، برای موفقیت در آزمون آیلتس باید در هر چهار مهارت خواندن، نوشتن، مکالمه و درک مطلب نمره قبولی را به‌دست آورید. نمره قبولی شما با توجه به هدف شما مورد اهمیت قرار می‌گیرد، به‌طور مثال: چنانچه بخواهید به قصد ادامه تحصیل مهاجرت کنید برخی از دانشگاه‌ها نمره 7 یا بالاتر از آن را مدنظر قرار می‌دهند.

بهتراست برای آزمون آیلتس به صورت زیرساختی با‌تکنیک و استراتژی‌های مخصوص گام بردارید، چرا که موفقیت در آزمون آیلتس هم از نظر مادی و هم از نظر مهاجرتی برای فرد حائز اهمیت می‌باشد.

آمادگی در آزمون آیلتس

توصیه موسسه معتبر زبان هیراد به زبان‌آموزان خود اینست که زمانیکه آمادگی و اطلاعات کامل را داشتید اقدام به ثبت نام آزمون آیلتس نمایید، البته این امر برای کلیه آزمون‌های بین الملل اعم از آزمون تافل، آزمون OET و سایر آزمون‌ها صادق است. ثبت نام آزمون آیلتس باید زمانی انجام پذیرد که شما از دانش خود اطمینان خاطر دارید.

به‌طور کلی 6 الی 8 هفته قبل از آزمون آیلتس تمرین در هر چهار مهارت را آغاز نمایید. اصلا در ثبت نام آزمون آیلتس تعجیل نکنید، با توجه به مقالات قبلی مجله هیراد برای شرکت در تمامی آزمون‌های بین‌الملل علاوه بر هزینه باید وقت لازم را برای مطالعه درنظر گیرید.

با توجه به اینکه در این امتحان قسمت‌های متنوعی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد بهتر است قبل از شروع نقاط قدرت و ضعف خود را بررسی نمایید و تمرکز بیشتر را روی نقطه ضعف‌ها قرار دهید تا به نقطه قوت برسید. موسسه معتبر زبان هیراد امکان آیلتس تضمینی را برای کاربران خود مهیا ساخته با شرکت در آیلتس تضمینی به موفقیت صددرصد خواهید رسید.

انواع آیلتس

به‌صورت کلی آیلتس به دو شکل برگزار می‌شود؛ ; کلاس آیلتس آکادمیک و آیلتس عمومی، طبعا همانطور که از نام هر دو مشخص است هرکدام برای اهداف تعیین شده‌ای در نظر گرفته می‌شوند.

آیلتس آکادمیک جامعه آماری دانشجویان را مدنظر قرار می‌دهد و داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارند باید نمره قبولی این قسمت را کسب نمایند ولی آیلتس عمومی مناسب افرادیست که تمایل به مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند. هنگام ثبت نام آزمون آیلتس باید نوع را مشخص نمایید.

با توجه به خواستگاه شما در هنگام ثبت نام آزمون آیلتس باید نمره قبولی در آن قسمت را به‌دست آورید، مشاورین مجموعه هیراد امکان راهنمایی و ارزیابی توانایی زبان‌آموز را در این قسمت محک می‌زنند و به‌راحتی قبل از ثبت‌ نام آزمون آیلتس با تمامی جوانب امر آشنا خواهید شد.

دنیای ارتباط امروز فرد را با پایگاه داده عظیمی مواجه می‌سازد برای رسیدن به موفقیت در گام اول باید بدانید که چه منابعی را مورد مطالعه قرار دهید. موسسه معتبر زبان هیراد اصلی‌ترین و کامل‌ترین منابع آزمون آیلتس، آزمون OET، آزمون تافل و سایر آزمون‌های بین‌المللی را در اختیار دانش‌آموزان خود قرار می‌دهد.

با مدیریت درست در زمانبندی و دسترسی به منابع، خروجی بهتر و دقیق‌تری خواهید داشت. هیراد با توجه به پشتوانه قدرتمند در زمینه آموزش زبان انگلیسی امکان یادگیری اصولی و دقیق را برای زبان‌آموزان سهل و هموار می‌سازد. نمونه سوالاتی که در هر جلسه در اختیار شما قرار می‌گیرد، سطح علمی فرد را افزایش می‌دهد.

آموزش آنلاین زبان

با توجه به وضعیت بحرانی شرایط کرونا و مشغله کاری افراد، موسسه زبان هیراد با بهره‌گیری پلت‌فرم استاندارد، امکان آموزش را در کلاس آنلاین زبان برای دانش‌آموزان مهیا می‌سازد. تمامی روند ثبت نام آزمون آیلتس و شرکت در کلاس‌ها به صورت سیستمی انجام می‌پذیرد.

به‌راحتی در آموزش آنلاین زبان با پشتکار و اراده به‌موفقیت خواهید رسید، هیراد هر چهار مهارت آزمون را در فرد تقویت می‌کند و با ارائه راهکارهای مدرن و استراتژی مشخص در کمترین زمان به بیشترین بازدهی خواهید رسید. قبل از ثبت‌نام امکان مشاوره به‌صورت رایگان در مجموعه هیراد برای تمامی زبان‌آموزان فراهم است. کلاس آنلاین زبان هیراد برای تمامی افراد در هر موقعیت و شرایطی برگزار می‌گردد. جهت اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب مجموعه تماس به عمل آورید.

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30