فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

چطور به کودکان از طریق بازی زبان انگلیسی یاد بدهیم؟

آموزش غیرمستقیم زبان انگلیسی به کودکان یکی از جدیدترین روش های یادگیری در جهان است. این روش یکی از مناسب ترین، متفکرترین و خاص ترین روش ها برای کودکان است. مهمترین شرط در این فرآیند این است که کودک خواه نداند از دنیای ناخودآگاه کودکی خود بیرون نرود، تفریح ​​کند و با هم یاد بگیرد و زبان دوم را به طور غیرمستقیم یاد بگیرد.رفتن به ورزش و چیزهایی که دوست دارد. یکی از بهترین و موثرترین روش های غیرفعال برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان از طریق بازی است. اگر بیشتر بچه های دنیا در حال بازی هستند. بنابراین خانواده ها و معلمان باید از آن برای ایجاد انگیزه و سرگرمی در کلاس درس، ایجاد حس رقابت بین دانش آموزان و تشویق به یادگیری فعال و همچنین ارتقای رشد مهارت های اجتماعی استفاده کنند.

الفبای انگلیسی، یادگیری رنگ‌ها، یادگیری اعداد، مشاغل، میوه‌ها و غذا بخشی از اطلاعات اولیه در یادگیری زبان انگلیسی است که یادگیری همراه با بازی برای کودکان می‌تواند شیرین‌تر باشد.

نقش بازی در یادگیری زبان انگلیسی

فقط با بازی می توانید جملات و کلمات را بارها و بارها تکرار کنید و کودک را در مرحله یادگیری قرار دهید.
دانش آموز بیشتر با بچه های دیگر ارتباط برقرار می کند و در دور اول بازی بستنی آنها را می خورد. اگر می خواهید یک کلاس خسته کننده را تدریس کنید، با بازی شروع کنید. اصلا خسته نمیشی رقابت بین کودکان آنها را بسیار خوشحال می کند.

استرس کودکان را از بین ببرید، آنها در هنگام بازی آرام هستند.
حضور در یک تیم در طول بازی کافی است تا شاهد همکاری و تعامل بیشتر آنها باشیم.

انواع بازی برای یادگیری زبان انگلیسی، بهترین بازی برای کودکان برای یادگیری زبان انگلیسی

انواع مختلفی از بازی ها وجود دارد. برخی از بازی ها را می توان به صورت انفرادی و در خانه توسط خانواده ها انجام داد. و بازی های زیادی به صورت گروهی و کلاسی انجام می شود. امروزه بازی های زیادی به زبان انگلیسی مانند نرم افزارها و اپلیکیشن های موبایل وجود دارد. اگرچه بسیاری از بازی ها را می توان به صورت آنلاین در کلاس های مجازی انجام داد.

آموزش زبان انگلیسی با بازی های تک نفره

این بازی یک مهمانی نیست و می توانید آن را با کودکان در خانه بازی کنید.

بازی با فلش کارت

یکی از ساده ترین و هیجان انگیزترین بازی ها برای بچه ها فلش کارت است. چند بازی با ورق:

از بچه ها بخواهید که کارت ها را رو به پایین قرار دهند. از آنها بخواهید کارت را حدس بزنند و آن را برگردانند. نکته مهم این است که از آنها بخواهید جمله کامل را بگویند This is a car، دفعه بعد می توانید جمله دیگری اضافه کنید. .فکر کنم ماشین باشه
فلش کارت ها را بگذارید و از بچه ها بخواهید آنها را پیدا کنند، حالا نوبت آنهاست. فراموش نکنید که از آنها بخواهید بپرسند. مثلا این چیه
آیا دوست دارید توپ بازی کنید؟ فلش کارت را با چسب به دیوار بچسبانید. شما یک جمله می سازید و با توپ کلمه روی فلش کارت را می زنند.

بازی هنگ من

چگونه هنگام بازی با کودکان کلمات را دیکته کنیم؟ بازی “هنگ من” یکی از محبوب ترین بازی های کلاس درس است. چگونه بازی کنیم؟ از بچه ها بخواهید کلمه ای را انتخاب کنند و با کشیدن یک خط تعداد حروف را مشخص کنند و شما با حدس زدن حروف کلمه انتخابی را حدس بزنید. برای کودکانی که تازه شروع به یادگیری زبان کرده اند، این بازی انتخاب خوبی برای تکرار حروف است. بازی Hang Man نیز به صورت اپلیکیشن موجود است. Hang Man را می توانید از پلی استور دانلود کنید.

آموزش زبان انگلیسی با بازی آنلاین، بازی آنلاین با کلمات انگلیسی

اگرچه بازی های انگلیسی در کلاس های آنلاین زبان محدود است، اما نقش زیادی در تشویق و ایجاد انگیزه در کودکان دارند.

تیک تاک دوشنبه

شما به راحتی می توانید بچه های کلاس موسیقی X-O را دنبال کنید. اگر آنلاین هستید نیازی به هیچ اپلیکیشنی نیست، به راحتی می توانید کودکان را به این بازی جذب کنید.

مار پله

می‌توانید از اپلیکیشن Staircase یا اشتراک‌گذاری یک بازی واژگانی برای بررسی جملات و آزمون‌ها در سطوح بالاتر استفاده کنید و با Staircase و Cubes می‌توانید آنها را به یک بازی هیجان‌انگیز دعوت کنید.

معامله گر

برای کودکان در سطوح بالاتر، می‌توانید از بازی‌های محاوره‌ای باز استفاده کنید تا آنها را به طور غیرمستقیم درگیر کنید. فروشگاه اسباب بازی یکی از موارد مورد علاقه کودکان است. فقط از آنها بخواهید که دفتر، لباس یا کتاب هایتان را برایتان مرتب کنند تا بتوانید وسایل مورد نیاز خود را از آنها بخرید. بهترین بازی برای تکرار جملات مفید و مهم همین بازی است.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

  • Ok play create your story
  • Baby learning games
  • English for kids
  • Spelling games​

برای کسب اطلاعات بیشتر به کارشناسان هیراد با شماره تلفن های 26413563 و 26412912 تماس حاصل فرمایید.

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30