کلاس زبان فشرده یا ترمیک ؟ کدام بهتر است؟

02126412912 – 02126709719 – 02126413563

کلاس زبان فشرده یا ترمیک

کلاس زبان فشرده یا ترمیک ؟ کدامیک بهتر است ؟ ما به همه سوالات شما پاسخ می دهیم.

تفاوت دوره های مکالمه PET با دوره های مکالمه American English File

دوره های مکالمه American English File کمی کند تر وبه صورت ترمیک به آموزش مکالمه و تقویت 4 مهارت زبان عمومی می پردازد وبه افرادی توصیه می شود که محدودیت زمانی جهت تقویت زبان عمومی ندارند واین کتب به راحتی می توانند در یک مسیر نسبتاً طولانی تر زبان انگلیسی را در ذهن افراد جا بیندازند  ، اما از آنجایی که خیلی از دانشپژوهان این مرکز محدودیت زمانی به جهت بهبود وتقویت سطح دانش زبان انگلیسی خود را دارند ، دپارتمان این مرکز اقدام طراحی و برگزاری دوره های مکالمه PET نموده است.

image description

توضیحات تکمیلی:

به دانش پژوهان توصیه می شود که اگر سطح زبان ضعیفی دارند ، مسلماً در کوتاه ترین زمان ، نیاز به تقویت زبان عمومی خود در چهار مهارت خواهند داشت .این دانشپژوهان ابتدا باید 2 دوره  Fundamental را تحت عنوان دوره مکالمه Intensive 1 , Intensive 2 بگذرانند .

 چهار چوب دوره ها و کتب Intensive (PET) آموزشگاه زبان انگلیسی هیراد توسط هیئت علمی این مرکز طراحی شده است ، لذا اطلاعات و مفاد آموزشی دوره های آموزش فشرده زبان انگلیسی جهت کسب بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن بهینه سازی شده است تا زبان آموز بتواند درمدت زمان کوتاهی از سطح مقدماتی زبان انگلیسی برای شرکت در دوره های آیلتس(IELTS) و تافل (TOEFL iBT) کسب آمادگی نماید.

دانش پژوهان زیادی از ضیق وقت برای کسب چهار مهارت زبان انگلیسی اظهار نگرانی می کنند ،این مشکل با شرکت در دوره ی فشرده زبان انگلیسی PET به طور کل مرتفع خواهد شد. آموزشگاه زبان انگلیسی هیراد در دوره های مکالمه فشرده زبان Intensive (PET) فقط به  تدریس نکات کلیدی و مهمی می پردازد که زمینه ساز موفقیت در آزمون آیلتس (IELTS) و آزمون تافل (TOEFLشود و دانش پژوهان پا به پای اساتید پیش می روند و مسلماً درک و لذت بیشتر از شرکت در کلاسها خواهند داشت.

به طور کل سریع ترین فرایند رسیدن به رتبه قابل قبول در آزمون آیلتس به صورت زیر می باشد:

  1. شرکت در دوره مکالمه فشرده زبان انگلیسی (Intensive 1)  و تقویت چهار مهارت زبان انگلیسی (28 جلسه)
  2. شرکت در دوره مکالمه فشرده زبان انگلیسی (Intensive 2)  و تقویت چهار مهارت زبان انگلیسی (28 جلسه)
  3. شرکت در یک دوره پیش نیاز آزمون آیلتس PRE-IELTS) و (PRE-TOEFL)(18 جلسه))
  4. شرکت در دوره چهار مهارت آزمون آیلتس (IELTS)(12 جلسه READING) و (12 جلسه SPEAKING) و (12جلسهWRITING) و (10 جلسه LISTENING. لازم به ذکر است که دوره آیلتس(IELTS) در طول هفته هر مهارت به صورت جداگانه تدریس می شود ام در آخر هفته چهار مهارت آیلتس (IELTS) به صورت همزمان 5شنبه ها از ساعت 10:30 تا 13:30 همراه با زمان استراحت ارائه می شود.
  5. شرکت در 4 آزمون شبیه ساز آیلتس(MOCK)
  6. شرکت در دوره های پسا آیلتس(Post IELTS) . این دوره ها ویژه دانشپژوهانی است که در آزمون آیلتس شرکت کرده و رتبه مورد نظر خود را کسب نکرده اند و یا آن دسته از دانش پژوهانی که رتبه های بالای 7.5 را مد نظر دارند.این دوره ها (15 جلسه ) می باشد.

بنابراین فقط در طی 120 جلسه می توانید سطح مهارت زبان انگلیسی خود را از مبتدی به اتمام دوره آیلتس(IELTS) برسانید و این مهم برای افرادی که خواهان رتبه های بالا تر از 7.5هستند و در دوره های Post IELTS شرکت می کنند طی 135 جلسه میسر خواهد شد.

خواهشمندیم این فرایند آموزشی را بعد از آزمون تعیین سطح و مشاوره با دقت دنبال کنید تا در کمترین زمان ممکن به هدف خود برسید. 

حتی این مرکز برای افرادی که تا قبل از پروازشان محدوده زمانی کوتاهی دارند دوره هایی را معرفی می کند که همه نکات فراگرفته شده در این فرایند آموزشی را برای همیشه در حافظه خود ثبت نمایند و به ثبات اطلاعاتی برسند (Information Fixation).