تقویت زبان در نوروز 1401
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

تقویت زبان در نوروز 1401 ( بهترین زمان برای یادگیری زبان انگلیسی )

ایام تعطیلات نوروز بهترین زمان برای آموزش بسیاری از مهارت‌ها است. چراکه زمان بیشتری برای آموزش دارید و مشغله کاری چندانی وجود ندارد و به راحتی می‌توانید ذهنتان را برای یادگیری هر مهارتی آماده کنید و آموزش ببینید. به طور مثال، تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی می‌تواند گزینه خوبی برای یادگیری در عید نوروز باشد. به راحتی می توانید به تقویت زبان در نوروز 1401 بپردازید. آموزشگاه زبان هیراد این امکان را برای شما بوجود آورده است.

تقویت زبان در نوروز 1401

در هنگام یادگیری می‌توانید خاطرات تعطیلات عید نوروزبه زبان انگلیسی و مکالمه دونفره انگلیسی در مورد عید نوروز انجام دهید تا سرعت یادگیری بالاتری داشته باشید و یا اگر به دلیل وجود کرونا نمی‌توانید از  منزل خارج شوید، از آموزش آنلاین استفاده کنید. نوشتن کارهایی که در عید نوروز انجام میدهیم به انگلیسی، می‌تواند زبان شما را قوی‌تر کند.مرکز تخصصی زبان هیراد با برگزاری دوره های فشرده آیلتس و مکالمه شرایط لازم برای استفاده از فرصت طلایی نوروز را مهیا کرده است.

برای مشاهده تمامی دورهای آموزش زبان در نوروز 1401 برای روی لینک کلیک نمایید

روش های تقویت زبان در نوروز 1401

  • تماشای فیلم و سریال

روزهای تعطیل در نوروز بهترین زمان برای دیدن فیلم و سریال به زبان غیر فارسی است فقط حتما سعی کنید بدون زیرنویس آن ها را تماشا کنید تا به تقویت زبان شما کمک کند. می توانسد یک دفترچه اصطلاحات برای خود تهیه کنید که شامل واژگان و اصطلاحات جدیدی باشد که در فیلم ها می شنوید و آن ها را مرور کنید، با این کار علاوه بر تقویت مهارت شنیداری Listening خود، دایره لغات شما نیز تقویت خواهد شد.

  • لغت‌های کاربردی بیاموزید

لغت ابزار اصلی در یک مکالمه روان و خوب است. واقعیت این است که زبان‌آموزانی که از دایره لغت خوب و بالایی بهره‌مند هستند به مراتب در مکالمه قوی‌تر هستند. توصیه می‌کنیم با یک برنامه‌ریزی در هر روز ۶ تا ۸ کلمه کاربردی و روزمره یاد بگیرید و با آنها جملات مختلف بسازید. حتما تلفظ صحیح آنها را در دیکشنری چک کنید و Word family آن واژه را بیابید. با این کار در کنار کلمه اصلی با مشتقات دیگر آن از جمله اسم، صفت، فعل و یا قید آن آشنا می‌شوید. در هر روز حتما لغات روزهای قبل را مرور کنید و دائم در حال تمرین باشید.

  • از گرامر نترسید

گرامر و دستور زبان اسکلت و ساختار هر زبانی به شمار می‌رود. دانش گرامری مطلوب موجب می‌شود تا شما جملاتی صحیح و اصولی بسازید. معمولا برای زبان‌آموزان یادگیری زمان‌های مختلف انگلیسی، ضمایر، صفات، قیود و جملات شرطی و مواردی از این دست بسیار چالشی است و نیاز به تمرین زیاد دارد. حتما از اوقات فراغت خود در نوروز استفاده کرده و نکات گرامری که برایتان جا نیفتاده را بصورت اختصاصی تمرین کنید و جمله بسازید.

تکنیک های کاربردی برای تقویت زبان 

  • رمان بخوانید

این ایام بهترین فرصت برای علاقه‌مندان به داستان و رمان‌های انگلیسی نیز است. فقط با روزی ۲ تا ۳ ساعت از وقت خود می‌توانید رمان مورد علاقه تان را تا آخر بخوانید و لذت ببرید. هنگام خواندن رمان حتما لغات و عبارات جدید را مشخص کنید و سعی کنید در غالب متن و context معنی لغات جدید را حدس بزنید. در غیر اینصورت با استفاده از دیکشنری انگلیسی به انگلیسی معنی آن لغات همراه با مثالهای آن را پیدا کنید و در جایی یادداشت کنید. در پایان یک کتاب داستان یا رمان متوجه خواهید شد که تعداد بسیار زیادی لغت و اصطلاح یادگرفته‌اید. ضمنا با این کار حسابی روی مهارت خواندن Reading خود سرمایه‌گذاری کرده‌اید.

  • اگر به سفر خارجی رفتید، فارسی ممنوع

یک اصل ثابت شده وجود دارد که سرعت یادگیری زبان در محیط بسیار زیاد است. سفرهای نوروزی برون مرزی فرصت بی‌نظیری است تا همراه با گروه‌های دوستانه و خانوادگی ضمن لذت بردن از لحظات یک سفر خاطره‌انگیز، دانش انگلیسی خود را صیقل دهید. حتی اگر به یک کشور انگلیسی زبان نرفته اید، سعی کنید در مراکز خرید، رستوران ها و هتل ها که  اغلب توریست‌ها از کشورهای مختلف جهان حضور دارند انگلیسی صحبت کنید و هرگز به خود ترس راه ندهید. تکلم به انگلیسی در یک جمع اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد و مطمئنا در انتهای سفر نوروزی خود احساس رضایتمندی بیشتری خواهید داشت!

برای شرکت در دوره های نوروز مرکز تخصصی هیراد و اطلاع از جدیدترین دوره های آموزشی و جشنواره های این مرکز ما را در اینستاگرام به نشانی @hiradenglish دنبال کنید. برای مشاوره و تعیین سطح رایگان با موسسه تماس حاصل فرمایید یا از طریق واتساپ به شماره 09123341513 با مشاورین ما در تماس باشید.

                           خوشحال خواهیم شد این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.​​

 

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30