تقویت زبان ترکی استانبولی
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

5 نکته اساسی برای تقویت زبان ترکی استانبولی

صحبت کردن معمولا نقطه ضعف شماره یک برای همه زبان آموزان ترکی است. این یک مسئله رایج بین همه زبان آموزان است. دلیل این امر واضح است: وقتی زبان آموزان برای اولین بار شروع به یادگیری زبان می کنند، معمولاً با خواندن شروع می کنند. آنها مقالات آنلاین، کتاب ها، اطلاعات برنامه ها و غیره را می خوانند. اگر در کلاس شرکت کنند، 20 درصد از وقت خود را به تکرار کلمات و 80 درصد از زمان خود را صرف خواندن کتاب درسی، انجام تکالیف یا فقط گوش دادن به یک معلم می کنند. بنابراین، اگر بیشتر وقت خود را به جای صحبت کردن صرف خواندن کنید، ممکن است در خواندن بهتر شوید اما مهارت های گفتاری شما هرگز رشد نمی کند.ما در این مقاله به شما 5 نکته مهم درباره تقویت زبان ترکی استانبولی را مطرح کرده ایم.

تقویت زبان ترکی استانبولی

بنابراین اگر می‌خواهید مهارت‌های گفتاری خود را بهبود ببخشید، باید زمان بیشتری از مطالعه خود را صرف صحبت کردن کنید. در اینجا پنج نکته برای کمک به شما برای شروع وجود دارد:

 

  • با صدای بلند بخوانید

اگر در حال گوش دادن به یک درس و خواندن آن هستید، با صدای بلند بخوانید. سپس دوباره بخوانید و سرعت خود را افزایش دهید. این کار را بارها و بارها انجام دهید تا زمانی که بتوانید سریعتر صحبت کنید. تمام سعی خود را بکنید که کلمات را به درستی تلفظ کنید، اما در مورد آن وسواس نداشته باشید. سریع بخوانید، جملات را با احساس ادا کنید. خواندن با صدای بلند به تمرین ماهیچه های دهان و دیافراگم برای تولید کلمات و صداهای ناآشنا کمک می کند.

  • چیزهایی را برای گفتن از قبل آماده کنید.

تجربه نشان داده است، بیشتر زبان آموزان چیزهایی برای گفتن ندارند. اما اگر جملات را از قبل آماده کنید، در مکالمات با کمبود کلمه مواجه نمی شوید. این کار به شما کمک می کند نه تنها یاد بگیرید که چگونه کلمات را بیان کنید، بلکه چگونه آنها را در زمینه مناسب بیان کنید.​

  • از سایه زدن استفاده کنید (دیالوگ ها را همانطور که می شنوید تکرار کنید)

سایه ابزاری بسیار مفید برای افزایش تسلط و همچنین بهبود لهجه و توانایی درک شدن شماست. سایه زدن به ایجاد تمام اتصالات عصبی در مغز شما کمک می کند تا آن کلمات و جملات را سریع و دقیق بدون نیاز به فکر کردن ایجاد کنید. همچنین، همانطور که در نکته شماره 1 ذکر شد، سایه زدن به رشد حافظه ماهیچه ای در تمام قسمت های فیزیکی مسئول تولید آن صداها کمک می کند. بسته به زبان اصلی و هدف شما، به احتمال زیاد صداهای زیادی وجود دارد که دهان شما عادت به تولید آنها ندارد. برای مثال، هنگام تماشای برنامه های تلویزیونی یا فیلم یا گوش دادن به موسیقی، می توان سایه زدن را انجام داد.

آموزش زبان ترکی استانبولیآموزش زبان ترکی استانبولی هیراد را به وجه از دست ندهید ( بر روی عکس کلیک کنید )

مهم ترین روش های تقویت زبان ترکی استانبولی

  • بارها و بارها مرور کنید

این کلید کمال است و ما نمی توانیم به اندازه کافی بر آن تأکید کنیم. بیشتر زبان آموزان مرور نمی کنند! اگر جملات را بارها و بارها مرور و تکرار کنید، بهتر، سریع‌تر و با اطمینان بیشتری صحبت خواهید کرد.

  • از اشتباه کردن نترسید

از اینکه چند نفر سعی می کنند از صحبت کردن اجتناب کنند، تعجب خواهید کرد! هر چه بیشتر صحبت کنید، سریعتر یاد می گیرید، و به همین دلیل است که ترکی یاد می گیرید. هر فرصتی که به دست می آورید، صحبت کردن را تمرین کنید: هنگام سفارش قهوه، خرید و یا پرسیدن مسیر.

نکات گرامری در رایتینگ آیلتس ( بر روی عکس کلیک کنید )

در مرکز تخصصی زبان هیراد دوره های زبان ترکی با بروز ترین مواد آموزشی و بهره مندی از تدریس اساتید حرفه ای و مجرب با لهجه native برگزار میشود.

علاقه مندان میتوانند از طریق واتساپ به شماره 09123341513 با مشاوران آموزشی این مرکز تماس حاصل کرده و از مشاوره رایگان بهره مند شوند.

همچنین می توانید با مراجعه به سایت موسسه به آدرس www.hiradenglish.com و پیج اینستاگرام به آدرس @hiradenglish از جدید ترین دوره های آموزشی آنلاین و حضوری/ گروهی و خصوصی مطلع شوید.​

                           خوشحال خواهیم شد این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.​​

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30