تقلب در تافل هوم ادیشن
فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

تقلب در تافل هوم ادیشن

تافل هوم ادیشن نسخه خانگی آزمون تافل است. آیا تقلب در تافل هوم ادیشن مقدور می باشد ؟ برای شرکت در این آزمون در خانه باید نیازهای محیطی و تجهیزات لازم را فراهم کنید. تافل هوم ادیشن حدودا در 1000 دانشگاه در سراسر دنیا به ویژه آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، فرانسه و آلمان مورد پذیرش می باشد در بین دو آزمون تافل و آیلتس، آزمون تافل در کشور آمریکا بیشتر ترجیح داده می شود. این نوع آزمون هم دوسال اعتبار دارد. خیلی از شرکت کنندگان در این دو آزمون اعتقاد دارند که آزمون آیلتس از آزمون تافل ساده تر است مخصوصا در دو مهارت ریدینگ و لیسنینگ. 

برای آشنایی بیشتر با شرایط آزمون بهتر است از روش های امنیتی برگزارکنندگان آزمون آگاه باشید.

تقلب در تافل هوم ادیشن

روش های امنیتی که موسسه ETS برای آزمون تافل هوم ادیشن در نظر گرفته است

سازمان ETS از روش های مختلفی برای اطمینان از هویت آزمون دهنده و جلوگیری از امکان هرگونه تقلب استفاده می کند.

روش های امنیتی ETS برای تافل هوم ادیشن شامل موارد زیر است:

  • شناسایی صدای بیومتریک
  • فرایند دقیق تشخیص چهره
  • استفاده از ربات (یا شخص) که به صورت چرخشی در مراکز آزمون در حال چرخیدن و بررسی لحظه ای شرایط است.

مسلما هر فردی که بخواهد تقلب کند در یکی از این موارد به دام خواهد افتاد و نمی تواند تمام آن ها را با موفقیت پشت سر بگذارد. گاهی اوقات هم ربات و هم یک انسان، تمام مشخصات و هویت یک فرد را بررسی می کنند تا جای هیچ گونه خطا و اشتباهی باقی نماند و تمامی فعالیت های مشکوک شناسایی شده و جلو آن ها را بگیرند.

با کلیک >>> نکات مربوط به تافل هوم ادیشن <<< را مطالعه نمایید

تشخیص چهره و صدای آزمون دهنده برای جلوگیری از تقلب در تافل هوم ادیشن

در شروع آزمون یک اپراتور انسانی پشت سیستم با شما صحبت می کند و از شما می خواهد که دوربین را در کل اتاق بچرخانید تا مطمئن شود که شخص دیگری به جز شما در اتاق حضور ندارد. سپس شما باید دوربین را به نحوی قرار دهید که چهره شما و درب اتاق کاملا مشخص باشد تا در طول آزمون، کسی وارد اتاق نشود.

برای شروع آزمون می توانید موبایل خود را همراه داشته باشید اما از شما خواسته می شود که جلوی دوربین آن را روی میز کناری که به آن دسترسی ندارید، قرار بدهید.

در این لحظه اسکن صدا و تصویر شما آغاز شده و دو مرحله شناسایی انجام می شود:

  • اسکن چهره

شما باید پاسپورت خود را به دوربین نشان بدهید. سپس اپراتور چهره شما را اسکن می کند. این عکس ها که در همان ابتدای ثبت نام فرد از او گرفته می شوند، یکی دیگر از راه های تشخیص فرد درست سر جلسه امتحان هستند و با استفاده از آن عکس ها می توانند هویت داوطلب احراز کنند.

  • بررسی مردمک چشم و اثر انگشت

مورد بعدی که هیچ فرد توانا و خلاقی در جعل هویت نیز نمی تواند از پس آن بربیاید، مردمک چشم و اثر انگشت است. با بررسی این دو مورد در آزمون های برگزاری تافل، امکان اینکه فرد دیگری به جای داوطلب آزمون دهد، به طور کامل از بین می رود.

پس از اینکه چهره شما تایید شد، سوالاتی از شما پرسیده می شود که احتمالا برای تطبیق صدا با پاسخ های صوتی که بعدا ارسال می کنید است.

بررسی برنامه های موجود روی کامپیوتر برای جلوگیری از تقلب در آزمون تافل هوم ادیشن

در مرحله بعد اپراتور از شما میخواهد که به او دسترسی بدهید تا کنترل کامپیوتر شما را به دست بگیرد. به این ترتیب، تمام برنامه های موجود روی کامپیوتر شما بررسی می شود تا هیچگونه برنامه ای مانند Anydesk روی آن نصب نباشد که از این طریق شخص دیگری بتواند به صورت ریموت یا از راه دور به جای شما پاسخ بدهد. همچنین دقت کنید که در طول آزمون نباید هیچگونه برنامه دیگری روی صفحه شما باز شود و فقط باید در مرورگر خود صفحه شرکت در آزمون تافل را باز کنید و مراحل را جلو بروید.

با مطالعه مطالب گفته شده می بینیم که امکان تقلب در آزمون تافل هوم ادیشن نزدیک به صفر است و به هیچ عنوان توصیه نمی شود که نتیجه آزمون خود را با این کار به خطر بیاندازید چرا که احتمال لو رفتن تقلب شما بسیار بالا خواهد بود.

مرکز تخصصی زبان هیراد دوره های چهارت مهارت آمادگی آزمون تافل را بصورت حضوری و آنلاین برگزار می کند. برای مشاوره و تعیین رایگان با ما در تماس باشید.

                           خوشحال خواهیم شد این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30