فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

چگونه نمره رایتینگ تسک 2 آیلتس را بهبود دهیم؟

آیا نمی دانید چگونه نمره 2 رایتینگ آیلتس خود را بهبود ببخشید؟ تو تنها نیستی. اکثر داوطلبان برای افزایش شانس پذیرش در موسسات آموزشی معتبر خارجی به نمره باند قابل توجهی در آیلتس نیاز دارند. رایتینگ تسک 2 در آیلتس برای هر دو آزمون عمومی و آکادمیک رایج است. این به عنوان یکی از سخت ترین سوالات در امتحان تلقی می شود. بسیاری از سوالات در اینجا بر اساس جنبه ها و روندهای اجتماعی است.

نکات حیاتی برای بهبود نمره رایتینگ تسک 2 آیلتس

درک چگونگی بهبود نمرات رایتینگ آیلتس ضروری است. ما دستورالعمل هایی را جمع آوری کرده ایم که می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

1. به تمام اجزای این سوال پاسخ دهید

آیلتس Writing Task 2 از داوطلبان می خواهد که یک مقاله را مطابق با فرض یا عبارت داده شده بنویسند. شما باید سوال را با دقت بخوانید و مطمئن شوید که به تمام قسمت ها پاسخ داده اید. شما باید همیشه دیدگاه خود را ارائه دهید، دیدگاه متفاوتی را به نمایش بگذارید و سپس با ارائه نظر خود نتیجه بگیرید. این الگو به شما کمک می کند امتیاز بهتری کسب کنید.

2. موضع خود را روشن نگه دارید

اگر می خواهید بدانید که چگونه نمره 2 رایتینگ آیلتس خود را بهبود ببخشید، باید یاد بگیرید که واضح و با اطمینان بنویسید. حتی اگر در مورد دیدگاه‌های مختلف یا برداشت‌های گوناگون در مقاله می‌نویسید، موضع شما باید واضح باشد. ممتحن باید دیدگاه و نظر شما را در مورد سوال درک کند. موقعیت شما نباید در طول مقاله متزلزل یا نوسان داشته باشد. در این بین از تغییر نظر خودداری کنید.

3. ساختار مقاله اهمیت دارد

نظرات و ایده های مختلف را با کمک پاراگراف ها به صورت ساختار یافته به نمایش بگذارید. با یک پاراگراف مقدماتی شروع کنید و ابتدا نظرات/ایده های حیاتی را ارائه دهید. پس از آن، همان را توضیح دهید و انشا را با نظر خود در رابطه با سوال به پایان برسانید. سعی کنید در هر پاراگراف یک موقعیت واضح ایجاد کنید و با گذاشتن فاصله بین پاراگراف ها کار را برای ممتحن آسان تر کنید.

4. انتقال مهم است

واژه‌های انتقالی یا ابزارهای اتصال آن عبارات/کلماتی هستند که به مقاله شما انسجام می‌بخشند. آنها جملات را به خوبی به هم پیوند می دهند و ایده ها را در هم می آمیزند. برخی از گزینه های موجود برای شما شامل موارد زیر است:

الف) از یک طرف

ب) به همین ترتیب

ج) در حالی که

د) اولا

ه) زیرا

و) با وجود

ز) با این حال

ح) با این وجود

ط) در نهایت

ی) در نتیجه

ح) اگرچه

ک) دیگری

ل) بنابراین

م) بدون شک

5. دایره لغات خود را افزایش دهید

هنگامی که مقاله خود را می نویسید از کلماتی استفاده کنید که به راحتی املا شوند یا از کلماتی که به طور طبیعی با هم همخوانی دارند.

6. از گرامر مناسب استفاده کنید

شما باید بر جملات پیچیده و ساده به طور یکسان تسلط داشته باشید. نمونه مقالات تست را امتحان کنید و اشتباهات گرامری را بررسی کنید. در این سناریو تمرین تنها راه خروج است. ساختارهای دستوری مانند حروف اضافه، مقالات، جمع، توافق فاعل-فعل، و نقطه گذاری باید به طور مناسب استفاده شوند.

7. مقاله خود را دوباره بررسی کنید

برای از بین بردن اشتباهات احمقانه، نقطه گذاری نامناسب، غلط های املایی و مواردی از این دست، باید مقاله خود را دوباره بررسی کنید. شما باید به تمام اجزای سوال پاسخ می دادید، از پاراگراف ها استفاده می کردید و دستور زبان، املا و علائم نگارشی را بررسی می کردید.

برای بهبود اطلاعات خود در رایتینگ آیلتس پیشنهاد می کنیم تا در دوره آیلتس هیراد شرکت کرده تا به نمره مد نظر خود برسید.

نمونه سوال رایتینگ تسک 2 آیلتس

رخی از مردم فکر می کنند که حیوانات وحشی را نباید در باغ وحش نگهداری کرد. برخی دیگر معتقدند که دلایل خوبی برای داشتن باغ وحش وجود دارد.

در مورد هر دوی این دیدگاه ها بحث کنید و نظر خود را بیان کنید.

  • (معرفی)

حیوانات وحشی در باغ وحش های سراسر جهان نگهداری می شوند. در حال حاضر، باغ وحش ها یک جاذبه گردشگری کلیدی در چندین کشور هستند و برای جذب گردشگران به حیوانات وحشی نیاز دارند. من احساس می کنم که حیوانات وحشی نباید در باغ وحش ها نگهداری شوند و باید راه های جایگزینی برای دیدن آنها اندیشید.

  • (نقطه دیدگاه 1)

دلایل متعددی برای راه اندازی باغ وحش در شهرهای بزرگ وجود دارد، زیرا آنها گردشگران را جذب می کنند و درآمد عمومی کسب می کنند. بازدیدکنندگان فرصتی برای دیدن حیوانات وحشی دارند که معمولاً باید هزاران مایل برای آنها سفر کنند. به عنوان مثال، گونه های کمیاب مانند ببر بنگال، پاندا چینی، کرگدن آفریقایی و دیگران. آنها در حال حاضر در خطر انقراض هستند و اگر باغ وحش ها وجود نداشته باشند، دیگر وجود ندارند. باغ وحش ها همچنین از حیوانات مراقبت می کنند در حالی که مردم در مورد آنها یاد می گیرند. از این رو نمی توان اهمیت آموزشی باغ وحش ها را نادیده گرفت.

  • (نقطه دیدگاه 2)

با این حال، بسیاری از مردم معتقدند که حیوانات وحشی باید آزاد بمانند. آنها نباید در قفس و مناطق محدود در باغ وحش بمانند. این مساوی است با ظلم به حیوانات و گاهی اوقات به دلیل زندگی در زیستگاه های ساخته دست بشر می میرند. ما اغلب شاهد بولتن های خبری در مورد حیوانات نادری هستیم که در باغ وحش ها می میرند یا به دلیل محدودیت های فضا و سایر موارد بیمار می شوند. حیواناتی مانند شیرها، خرس های قطبی و دیگران اغلب به دلیل عوامل مختلفی تحت تأثیر قرار می گیرند. حیوانات گاهی اوقات ناراضی می مانند و در نهایت به بازدیدکنندگان و کارکنان باغ وحش حمله می کنند. نگهداری حیوانات وحشی در قفس در سطوح مختلف برای آنها ظالمانه و ناسالم است.

  • (نظر شما)

هر دو مکتب فکری معتبر است. با این حال، من کاملاً معتقدم که باغ وحش ها برای نگهداری حیوانات وحشی مناسب نیستند. اگر باید از حیوانات مراقبت شود، باید در زیستگاه های آنها در ذخایر حیات وحش، پناهگاه ها و پارک های بازی انجام شود. دولت ها باید برای محافظت از حیوانات وحشی و در عین حال بستن باغ وحش هایی که به دنبال سود بردن از آنها هستند، ابتکار عمل کنند.

  • (نتیجه)

در پایان، می خواهم بگویم که اگرچه بسیاری از مردم احساس می کنند که باغ وحش ها بهترین مکان برای نگهداری از حیوانات وحشی، آموزش دیگران و کسب درآمد هستند، اما احساس می کنم نیازی به آنها نیست. ما می توانیم حیوانات وحشی را از طریق اینترنت و تلویزیون مشاهده کنیم در حالی که با خوشحالی می دانیم که آنها آزاد و بدون محدودیت باقی می مانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره آیلتس به آموزشگاه زبان هیراد با شماره تلفن های 26413563 و 26412912 تماس حاصل فرمایید.​​​​​​

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30