خدمات مکاتبات تجاری و بازرگانی – مکاتبات بازرگانی بین المللی

خدمات مکاتبات تجاری و بازرگانی، مذاکرات و تنظیم قراردادهای تجاری و بازرگانی

دپارتمان مکاتبات و مذاکرات تجاری مرکز زبان هیراد آمادگی ارائه خدمات مربوط به کلیه مکاتبات خرید خارجی و مذاکرات تجاری ، مکاتبات بازرگانی بین المللی مختص شرکتها، ارگانها، سازمان های بازرگانی و تجاری خصوصی و دولتی را دارد.

تمامی خدمات مربوط به مکاتبات ، مذاکرات مختص واردات هر نوع خط تولید، ماشین آلات و قطعات و مواد اولیه خط تولید و خرید خارجی از ابتدا تا انتها توسط این شرکت ارائه می گردد.یکی از مهم ترین گام های یک تاجر ایرانی جهت خرید کالا از کشورهای گوناگون فرایند عالی مکاتبات و مذاکرات تجاری قبل از خرید کالا می باشد.

روند خرید خارجی و مکاتبات بازرگانی بین المللی 

.در ابتدا پیرامون خرید کالای مورد نظر یک قلم یا چند قلم ابتدا با منابع مناسب مکاتبات صورت گرفته و درخواست ارسال ویژگی های هر کالا و لیست قیمت صورت می گیرد و بعد ازبررسی کامل نسبت به خرید ، اقدامات لازم صورت می گیرد. در انجام این فرایند گزارش کامل برای مدیرعامل شرکت مربوطه جهت اخذ تصمیم نهایی ارسال میگردد. گاهی اوقات مذاکرات تلفنی و حتی کنفرانسی صورت می گیرد تا روند پیشرفت سریعترمی شود.

خریدار باید متوجه روابط تجاری بین کشور ایران و منابع و کشورهای مورد نظر باشد.خریدار باید نسبت به عملکرد شرکت فروشنده اطمینان کامل حاصل کند زیرا بعضی از شرکت ها عملکرد مناسبی ندارند و در فروش تقلب می کنند.

خریدار باید متوجه روابط تجاری بین کشور ایران و منابع و کشورهای مورد نظر باشد.خریدار باید نسبت با انجام مکاتبات و مذاکرات تجاری دقیق بین دو شرکت خریدار و فروشنده اطمینان کامل بین طرفین معامله شکل می گیرد و سفارش کالا از خارج بدون هیچ گونه نگرانی صورت می گیرد. به عملکرد شرکت فروشنده اطمینان کامل حاصل کند زیرا بعضی از شرکت ها عملکرد مناسبی ندارند و در فروش تقلب می کنند.

خریدار باید متوجه روابط تجاری بین کشور ایران و منابع و کشورهای مورد نظر باشد.خریدار باید نسبت بادر مکاتبات تجاری، خریدار باید مشخصات فنی کالای مورد نظر خود را با دقت تعریف کند و آن را به فروشنده اعلام کند و سپس درخواست اعلام قیمت کند.فروشنده جهت اعلام قیمت دقیق نیاز به اطلاعات کاملی از کالای مربوطه دارد. اطلاعات در صورت لزوم در چندین نامه به فروشنده اعلام می گردد و سپس پروفرم بین خریدار و فروشنده رد و بدل می شود.

گاهی اوقات در خرید خارجی دقیق،نیاز به برگزاری جلسات متعددی در کشور ایران یا حتی کشور های مورد هدف می باشد.بعد از برگزاری جلسات متعدد، گزارش کاملی برای مدیرعامل شرکت خریدار ارسال می گردد.

.بعد از اعلام قیمت و دیگر شرایط اقدام به اخذ پیش فاکتور می گردد.سپس پیرامون شرایط پرداخت، مذاکرات با شرکتهای خارجی ادامه پیدا می کند.

برآورد هزینه ی تمام شده ی کالا یکی از مهم ترین مسائل در تجارت خارجی می باشد.در برآورد دقیق هزینه تمام شده ی کالا، پارامترهایی موثر می باشند.

گاهی اوقات از شرکت فروشنده درخواست می شود کاتالوگهای مربوط به کالا،نمونه ی کالا و مشخصات فنی کالا در هر زمینه ای برای خریدار ارسال گردد.شرکت هیراد در زمینه ارائه خدمات کامل مربوط به مکاتبات و مذاکرات تجاری نقش بسیارموثری راایفا می کند.حتی این مرکز نسبت به خرید خارجی و واردات ماشین آلات و یا خط تولید یک محصول تحت لیسانس خدمات لازم را ارائه می کند.

 

خدمات دیگر در زمینه ی مکاتبات خارجی عبارتند از

  1. رزرو هتل، همراهی با بازرگانان خارجی در زمان حضور در ایران در حین فرایند مذاکرات ،ارسال مترجم همزمان برای بازرگانان ایرانی جهت خرید از کشور های دیگر و شرکت در جلسه های متعدد تجاری
  2. . تهیه و تنظیم قرارداد تجاری بین دو شرکت مذکورهمراه با ویرایش نهایی
  3. انجام مکاتبات و مذاکرات تجاری با بالاترین کیفیت
  4. . انجام فعالیت مربوط به صنعت گردشگری در چند روز اقامت بازرگانان خارجی در ایران
  5. تنظیم و ویرایش همه مکاتبات و نامه های ارسالی
  6. . انجام مکالمات تجاری با بهترین لهجه، با استفاده ازلغات وعبارات کاملاً تجاری و حرفه ای
  7. تهیه و ارسال نامه به شرکت فروشنده در حین انجام فرایند خرید خارجی (مرکز زبان هیراد) تمامی مکاتبات و مذاکرات تجاری از ابتدا تا انتها را برای شما بازرگانان و یا سازمانهای دولتی و غیر دولتی انجام می دهد.
  8. . ارائه هر گونه مشاوره جهت مکاتبات و مذاکرات تجاری از ابتدا تا انتها همراه با برگزاری جلسات تجاری متعدد در صورت نیاز

 

 

مرکز زبان هیراد به عنوان یکی از خوشنام ترین شرکتها در زمینه ارائه خدمات مکاتبات و مذاکرات تجاری در سالهای اخیر به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کرده است.خیلی از بازرگانان تمایلی ندارند که درگیر فرایند مذاکره و مکاتبات تجاری شوند و بیشتر تمایل دارند با تمرکز بیشتری تنها به فرایند خرید بپردازند.

شرکت های واردات و صادرات کالا با انجام مکاتبات تجاری و بازرگانی عالی، حرفه ای، منسجم و دقیق منافع آتی خویش در خرید کالا از خارج را تضمین می کنند و توانایی شرکت به تاجران خارجی را به راحتی به تصویر می کشند.

بنابراین مرکز زبان هیراد به راحتی می تواند در انجام تمامی فرایند های خرید خارجی حامی بازرگانان محترم باشد و بدون دغدغه و نگرانی تمامی خدمات مکاتبات، مذاکرات و ویدئو کنفرانسهای تجاری را با بهترین کارشناسان ارائه کند و حتی در زمینه آماده سازی قراردادهای تجاری به زبان انگلیسی آماده ارائه خدمات می باشد. این مرکز حتی قابلیت دارد در مذاکرات مربوط به اخذ نمایندگی از کشورهای دیگر خدمات عالی را ارائه کند.

این شرکت متعهد می شود که اطلاعات بین خریدار و فروشنده را محرمانه نگه داشته و فقط به انجام خدمات مورد نظر بپردازد.

این شرکت این توانمندی را دارد منطبق با هرنوع کالا به نامه نگاری و مکاتبات و مذاکرات تجاری بپردازد و نامه ها را بر اساس نوع درخواست خیلی علمی و تجاری تهیه و تنظیم و ارسال کند و برای مدیران شرکتهای متقاضی این خدمات، همه ی نامه ها را از طریق شبکه های اجتماعی و یا ایمیل ارسال نماید.

تهیه و ارسال نامه، برگزاری جلسات تجاری به جهت انجام مذاکرات تجاری موفق،به بهترین شکل توسط این شرکت صورت می گیرد.خیلی از بازرگانان اعتقاد دارند که در شرایط حاکم بر اقتصاد، امروزه استخدام چندین کارمند برای انجام چنین اموری خیلی اقتصادی نیست و کل پروژه می تواند توسط شرکت دیگری با بهترین کیفیت صورت گیرد.

این شرکت در صورت لزوم با چندین شرکت مذاکره کرده و درخواست لیست قیمت به جهت بهترین خرید را می نماید.



ارائه خدمات تشریفات ویژه میهمانان و بازرگانان خارجی

شرکت هیراد علاوه بر ارائه خدمات مکاتبات و مذاکرات تجاری و امور قرارداد ها در زمینه ی تشریفات میهمانان و بازرگانان خارجی خدمات کاملی را به شرکت های متقاضی در صورت نیاز ارائه می کند.

  • . رزرو هتل محل اقامت
  • پذیرایی مهمانان خارجی در زمان اقامت در ایران
  • تهیه سرویس رفت و آمد ( در موقع ضرورت اتومبیل تشریفات تامین می شود.)
  • . تهیه برنامه و تعیین و اعلام محل جلسات با نظر شرکت میزبان
  • . همراهی مهمانان جهت بازدید از مکانهای تاریخی ایران در زمان های آزاد
  • تهیه و تنظیم برنامه ی استقبال و مشایعت د رفرودگاه (در صورت لزوم از طریق پاویون)
  • راهنمایی و همراهی گروه در کلیه برنامه ها و جلسات تجاری
  • تهیه هدایای مناسب برای بازرگانان خارجی درصورت نیاز
  • تهیه ی برنامه ی غذایی که عمدتاً از کشور مبدا به کشور مقصد گفته می شود.
  • ارسال مترجم همزمان به تعداد نیاز
  • تهیه گزارشات کامل از صورت جلسه نهایی جلسات


دپارتمان بازرگانی هیراد آماده ارائه خدمات مکاتبات و مذاکرات تجاری به شرکت ها:

  1. شرکتهای تجاری_بازرگانی
  2. شرکتهای واردات خط تولید، ماشین آلات و مواد اولیه
  3. شرکتهای مهندسی_پزشکی
  4. شرکتهای مهندسی
  5. شرکتهای وارد کننده مجاز تجهیزات پزشکی
  6. شرکتهای فنی و مهندسی
  7. شرکتهای کامپیوتری
  8. شرکتهای چاپ
  9. شرکتهای الکترونیک
  10. شرکتهای ابزارویراق
  11. شرکتهای تولیدی
  12. شرکتهای واردکننده ی لباس و پوشاک زنانه و مردانه
  13. شرکتهای واردکننده ی تجهیزات بیمارستانی
  14. شرکتهای واردکننده ی وسایل کودک
  15. شرکتهای نفتی_پتروشیمی – پالایشگاه
  16. شرکتهای تولید برق/نیروگاه ها
  17. شرکتهای تولید روغن
  18. شرکتهای وارداتی و صادراتی مواد غذایی و ….
  19. شرکتهای تولید دارو


نکات اصلی مکاتبات تجاری و بازرگانی و مذاکرات بین المللی بازرگانی

  • فنون ارتباط موثر
  • فنون مذاکرات بین المللی
  • اصول تنظیم قراردادهای بین المللی
  • مدیریت خرید خارجی
  • نامه نگاری موثر
  • آشنایی با اینکوترمز ( کلمات و اختصارات بازرگانی )
  • مدیریت مذاکرات تجاری موثر
  • تسلط کامل روی زبان تخصصی انگلیسی در بازرگانی
  • تسلط کامل روی زبان تخصصی انگلیسی در مذاکرات
  • تسلط کامل روی زبان تخصصی انگلیسی در نامه نگاری
  • تسلط کامل روی زبان تخصصی انگلیسی در تهیه و تنظیم قراردادهای بین المللی

تسلط کامل روی مکاتبات بازرگانی

مشاوره در زمینه مکاتبات تجاری و مذاکرات بازرگانی یکی از خدمات تخصصی گروه بازرگانی هیراد می باشد که به صورت کاملاً حرفه ای صورت می گیرد. هدف اصلی ما جلب رضایت و آسایش تاجران و بازرگانان عزیز کشورمان می باشد. با استفاده از خدمات ما دیگر نیازی به متخصص خرید خارجی، مکاتبات و مذاکرات تجاری ندارید.

کارشناسان ما می توانند با تخصص و تجربه بالا در این زمینه کلیه فعالیت مذکور بازرگانی شما را انجام دهند.

امانت داری و حفظ اسرار تجاری مشتریان و موکلین، سلامت در عملکرد دلسوزی و تسریع در انجام امور محوله رمز موفقیت مرکز زبان هیراد می باشد.

شرایط پرداخت

دپارتمان بازرگانی مرکز زبان هیراد در ارائه تمامی خدمات مکاتبات، مذاکرات تجاری و قراردادهای بین المللی به زبان انگلیسی آمادگی خود را اعلام می کند.ارائه خدمات گاهی اوقات به صورت پروژه ای تعریف می شود و گاهی اوقات سالیانه مد نظر قرار می گیرد.شرایط و میزان پرداخت بعد از مشاوره و مذاکرات اولیه در غالب یک پروپوزال کامل تقدیم حضور شرکت متقاضی می گردد و مسلماً مدت زمان پروژه و حجم کاری روی میزان پرداخت تاثیر می گذارد.

فرایند مشاوره در امور خرید خارجی، مکاتبات و مذاکرات تجاری

دپارتمان مکاتبات و مذاکرات تجاری مرکز زبان هیراد با بهره گیری از کارشناسان متخصص و با تجربه و با بهره گیری از آخرین اطلاعات راهبردی، شما را در کلیه امور مکاتبات، مذاکرات و خرید خارجی یاری می نماید. خدمات این شرکت شامل کلیه امور مربوط به مکاتبات، مذاکرات، خرید خارجی، تهیه و تنظیم قراردادهای تجاری، ویرایش و تشریفات ویژه میهمانان خارجی در صورت نیاز می باشد.

جهت انجام فرایند مشاوره رایگان و دریافت پروپوزال قیمت از کارشناسان مجرب می توانید با شعب این مرکز تماس حاصل فرمایید 

تلفن تماس :
شعبه میرداماد: 26709719 و 26709719

ارسال ایمیل به کارشناسان :
majid.seyedian@hiradenglish.com
hamid.seyedian@hiradenglish.com
و یا از طریق WhatsApp با شماره زیر تماس حاصل نمایید.