ثبت نام کلاس حضوری 4 مهارت فشرده آیلتس (IELTS) همزمان با تخفیف

هیراد آکادمی
Last Update اکتبر 20, 2023
0 already enrolled

Course Prerequisites

About This Course

در هیراد دوره آیلتس هم به صورت عادی و هم فشرده برگزار میگردد. فشرده به معنی سرعت در آموزش نیست بلکه ساعت هایی که دانش آموز در کلاس شرکت می کند فشرده است.

کلاس فشرده آیلتس هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برگزار می شود. روزهای فرد عمدتا به صورت آنلاین و روزهای زوج به صورت حضوری برگزار می شود. در این دوره به صورت چرخشی 4 مهارت speaking ، reading ، writing ، listening با دانش آموز کار می شود.

مزیت دوره فشرده آیلتس این است که در مدت زمان کمتری حدود 2 ماه به طول می انجامد.

مرکز زبان هیراد بالغ بر ۱۸ سال است که دوره های حضوری آیلتس در چهار مهارت را برگزار می‌کند. هر مهارت ۱۲ جلسه میباشد و هر جلسه ۹۰ دقیقه آموزشی . مدت زمان کل دوره آیلتس ۷۲ ساعت آموزشی میباشد.

در این دوره به آموزش تمام نکات آیلتس در چهار مهارت پرداخته می‌شود و حتی زبان عمومی دانش پژوهان در راستای آزمون آیلتس تقویت میگردد.

حتی برای افرادیکه سطح زبانشان ضعیف است برنامه ریزی دقیقی انجام شده است.

برای تقویت زبان عمومی افراد باید ابتدا در دو دوره مکالمه فشرده intensive1 و دوره مکالمه فشرده intensive 2 شرکت کرده و سپس وارد چهار مهارت آیلتس هیراد شوند و بعد از شرکت در دو آزمون ماک آیلتس و رفع اشکال آماده شرکت در آزمون اصلی شوند.

لارم به ذکر است که به جهت آموزش سریع تر به دانش پژوهان دوره pre ielts و ielts باهم ادغام شده اند و تدریس هر دو دوره با یکدیگر انحام می شوند.

جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت نام در دوره آیلتس  چهار مهارت می توانید شماره تلفن خود را در باکس زیر درج نمایید تا کارشناسان آموزشگاه زبان هیراد در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل فرمایند.

Material Includes

  • تمارین برای تقویت 4 مهارت speaking ، reading ، writing ، listening

Requirements

  • تمارین باید در زمان معین شده انجام شود

Target Audience

  • بزرگسالان