فهرست مطالب
Facebook
Twitter
LinkedIn

آیلتس تضمینی |دوره ی تضمینی آزمون آیلتس در هیراد

آیلتس تضمینی دوره ای بسیار مفید و نتیجه بخش است. مرکز تخصصی زبان هیراد، برگزار کننده‌ی کلاس آیلتس به صورت تک نفره و دونفره است. این کلاس ها دارای شرایط منحصر به فرد هستند. در کلاس های آیلتس تضمینی چهار Skill (Listening ، Reading، Writing ، Speaking ) تدریس می‌کنیم. در واقع آموزش این چهار مهارت را به صورت موازی باهم پیش می بریم. در نهایت با دانش پژوه قراردادی منعقد می‌کنیم.

روند برگزاری دوره ی آیلتس تضمینی در هیراد

در ابتدا برای دانش‌پژوه تعیین سطح حضوری و یا تلفنی انجام می‌دهیم. در تعیین سطح میزان توانمندی دانش پژوه را مورد سنجش قرار می‌دهیم. بعد از آن نمره ی موردنظر دانش پژوه را پرسش و سپس براساس نمره ی درخواستی، شروع به برنامه ریزی می‌کنیم. به عنوان مثال زبان آموزی نیاز به نمره‌ی آیلتس 5 یا 6، 7 و یا آیلتس 8 .به صورت آکادمیک یا جنرال را دارد. براساس این اطلاعات اساتید در مرکز زبان هیراد تدریس را برنامه ریزی و آغاز می‌نمایند.

باید اذعان کرد که ما فقط کلاس های آیلتس تضمینی را به صورت خصوصی برگزار می‌کنیم که اساتید این دوره ها، آقایان مجید سیدیان و حمید سیدیان هستند. همچنین باتوجه به نقطه ضعف های دانش پژوهان مشاوره می‌دهیم که در کدام دوره ها ثبت نام کنند تا کاملا مسلط و مشکلشان رفع شود. به عنوان مثال برخی از دانش پژوهان در Speaking و یا بعضی ها در Writing یا Listening  و یا Reading، دارای مشکل هستند. در آخر هر کدام از این ها شناسایی و رفع می‌شود.

مزیت های شرکت در دوره های آیلتس تضمینی

از مزیت های شرکت در این کلاس‌ها  این است که کلیه ی نکات آزمون آیلتس آموزش داده می‌شود و افراد به نمره ی دلخواه خود می‌رسند. نکته ی بارز دیگری که دوره های آیلتس تضمینی ما از آن برخوردار است شامل تدریس جامع نکات آموزشی می‌باشد. هیچ بخشی را به زبان آموز محول نمی‌کنیم. به این صورت که تمامی لغات و حتی رایتینک ها را خودمان تدریس می‌کنیم.

به بیان دیگر ما شما دانش آموزان را ساپورت آموزشی می‌کنیم. شما نیازی نیست به دنبال کتاب های متعدد لغت باشید. اساتید ما در دوره ی آیلتس تضمینی در هیراد، مسائل را کاملا شسته و رفته و روان و  بدون هیچ حاشیه ای تدریس می‌کنند.

تفاوت های آیلتس تضمینی با آیلتس عادی در چیست؟

دوره ی آیلتس تضمینی شهریه ی بالایی نسبت به دوره ی آیلتس عادی دارد. از دیگر تفاوت های دوره ی آیلتس عادی با دوره ی آیلتس تضمینی این است که دانش آموز می تواند علاوه بر تایم کلاس در تمامی ساعات کاری، با استاد خود از طریق واتساپ در تعامل باشد. این بدین معناست که دانش آموز می‌تواند اشکالات و سوالات درسی خود را در ساعات کاری از استاد خود از طریق واتساپ پرسش و بیان کند.

برای مثال در ساعات کاری خارج از کلاس، زبان آموز می تواند رایتینگ خود را برای استاد ارسال نماید تا استاد تصحیح کند. اگر سوالی یا مسئله ای پیش آمد با استاد خود در همان واتساپ به اشتراک بزارد. استاد پاسخگویی و رفع اشکال می‌کند.در خصوص اسپیکینگ نیز زبان آموز می‌تواند که وویس های خود را برای استاد ارسال کند. استاد نیز گوش کرده و رفع اشکال می کند.

آیلتس تضمینی
آیلتس تضمینی

هزینه کلاس آیلتس تضمینی چقدر است؟

هزینه‌ی کلاس آیلتس تضمینی جلسه ای هشتصد هزار تومان است و مدت زمان آن یک ساعت و نیم است. اگر کلاس دو نفر باشد مقداری به هزینه اضافه می‌شود. تعداد جلسات این دوره ها 30 الی 35 جلسه است. ناگفته نماند دریکی از بندهای قراردادی که منغقد می‌کنیم قید شده که در صورت عدم کسب نمره‌ی موردنظر دانش‌پژوه، 70%  شهریه عودت داده می‌شود.

اما معمولا ما مهارت های افراد را مورد سنجش قرار می‌دهیم. با توجه به میزان مهارت و پشتکار فرد قول صددرصدی قبولی در آزمون را می‌دهیم. اساتید ما بسیار مجرب و با سابقه ی بیش از بیست سال هستند که تدریس فوق‌العاده روان و پر از نکاتی را دارند که شما را با خیال راحت وارد جلسه ی آزمون می‌کنند.

شرط شرکت در کلاس های آیلتس تضمینی

شرط لازم و کافی برای شرکت در دوره ی آیلتس تضمینی این است که دانش پژوه باید خودش کاملا راغب و علاقمند به شرکت در این دوره باشد. به زبان ساده با تسلط و جدیت درس بخواند.در این بازه توصیه ی ما به دانش پژوهان این است که تفریحات خود را مقداری کم نمایید.

دانش پژوهان عزیز شما باید تمامی تمرینات و تکالیف خود را کامل انجام دهید. از تست زنی در منزل تحت نظارت و مدیریت استادتان غافل نشوید. حداقل هر روز 6 ساعت به مطالعه و تمرین و تکرار اختصاص دهید. لازم به ذکر است که شما هر چقدر زمان بیشتری را اختصاص دهید به جای اینکه سه ماهه آماده شوید، دوماهه آماده به شرکت در آزمون آیلتس خواهید بود.

کلام آخر

در آخر باید گفت که در آیلتس تضمینی علاوه بر اینکه اساتید ما همه ی نکات را صفر تا صد تدریس می‎‌کنند. پشتوانه ی مشاوره ای نیز هستند. یعنی اساتید از طریق واتساپ با دانش آموز در ساعات کاری در روز ارتباط کامل دارند. تا روند پیشرفت دانش‌آموز را کنترل و چک کنند، که دانش آموز به ترتیب با اصولی منظم و برنامه ریزی شده پیش رود.

همچنین اساتید با Study Plan  و طرح درسی که دارند تمرین هایی به دانش آموزان می‌ دهند تا دانش‌آموز در منزل انجام دهد. درواقع تمامی این عملیات بدین منظور است که دانش آموز مهارت های خود را هر روز بهتر از دیروز ارتقاء دهد.

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما دراین زمینه می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

 

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران ما در مرکز زبان هیراد هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارتباط در واتس اپ: کارشناسان آنلاین

ساعت کاری این بخش: 9 الی 20:30