وبینار آموزش زبان انگلیسی (وبینار آموزش زبان)

وبینار آموزش زبان انگلیسی

وبینار آموزش زبان انگلیسی ، بصورت آنلاین و کاملا کاربردی می باشد که بصورت رایگان توسط آموزشگاه زبان هیراد ارائه می شود.

آموزش آنلاین زبان با وبینارهای کاربردی

توضیحات کامل پیرامون وبینارهای آموزشی دوره ای مرکز تخصصی زبان هیراد (به صورت آنلاین)

این مرکز به طور دوره ای وبینارهای رایگان اموزشی را برگزار می کند. هر وبینار اموزشی عمدتا” 90 دقیقه می باشد وتقریبا هر دو هفته یکبار توسط دپارتمان اموزشی مرکز زبان هیراد برگزار می گردد.این سمینارها توسط اساتید حرفه ای  به طورمختصر ، مفید و کاربردی برگزار می گردند .سمینارها عمدتا” پیرامون موضوعات زیر می باشند.

به عنوان مثال وبیناری برگزار می شود تحت عنوان وبینار writing  آیلتس برای کسب نمره 8 یا وبینار مکالمه انگلیسی برای اموزش جملات پرکاربرد و native در مکالمه

 

 

برگزاری وبینار آموزش زبان

تاریخ برگزاری این وبینارها در سایت هیراد به نشانی www.hiradenglish.com و اینستاگرام هیراد به آدرس hiradenglish@ به اطلاع عموم می رسد.لازم به ذکر است که در پایان هر سمینار مدرک الکترونیکی برای شرکت کنندگانی که تمایل به دریافت مدرک پایان دوره وبینار با عنوان آموزشی مشخص هستند،از طرق ایمیل ارسال گردد.

وبینارهای اموزشی در این مرکز با حداقل شهریه برگزار می شوند اما دانش پژوهانی که تمایل به دریافت مدرک شرکت در این وبینارها را دارند باید مبلغ 30 هزار تومان به شماره کارت اعلامی واریز نمایند تا 48 ساعت بعد از برگزاری وبینار به ایمیلشان ارسال می گردد. مدرک پایان دوره بسیار معتبر بوده و فقط به افرادی اهداء می گردد که دروبینارهای هیراد شرکت می کنند.اموزش در وبینارهای هیراد با عناوین متعدد توسط اساتید حرفه ای به ویژه اقایان حمید ومجید سیدیان صورت می گیرد.

آموزش در این وبینارها بسیار حرفه ای ، مختصر و مفید می باشد تا دانش پژوهان با روش تدریس در این مرکز اشنا شده و در کمترین مدت زمان به قابلیتهای لازم دستیابند.این سمینارها در بستر Adobe connect برگزار می گردد همراه با تصویر عالی ،صوت عالی،تعامل دو طرفه ،تخته ،امکان اشتراک گذاشتن فایل ها،ارسال فیلم وغیره. دانش پژوهان با لینکی که از این مرکز دریافت می کنند به راحتی به سیستم انلاین هیراد برای شرکت در وبینارهای اموزشی دسترسی پیدا می کنند.

شایان ذکر است که در وبینارهای هیراد مطالب آموزشی به طور منسجم طبقه بندی شد ه اند و بر گرفته از کتوب و مقالات بیشماری می باشند. اگر دانشجویان مطالب تدریس شده در این وبینارها را بخوانند به منزله این می باشد که کتوب بیشماری را مطالعه  کرده اند. در این وبینارها سعی می شود تا مطالب به سبک کاملا native تدریس شوند تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند. در وبینار های هیراد علاوه بر آموزش نکات مختلف کاربردی روی تلفظ صحیح واژگان و عبارات تاکید ویژه می شود.

لازم به ذکر است که تمام مطالب آموزشی مختلف به صورت دسته ای و گروهی با ارایه مثال های متعدد تدریس می شوند. شایان ذکر است که تدریس وبینارها با عنوان های آموزشی متعدد توسط اساتید حرفه ای که سابقه تدریس بیش از 20 سال را دارند صورت می گیرد. باید توجه داشت که در وبینارهای آموزشی هیراد تاکید روی موارد اصلی و کلیدی می باشد و از بیان مطالب کاملا حاشیه ای اجتناب می شود. لازم به ذکر است که اساتیدی که وبینار های هیراد را تدریس می کنند سعی می کنند مطالب را تا حد ممکن ساده کنند که دانشجویان اکثر آنها را در همان وبینارها فرا گیرند. تدریس در این وبینارهای آموزشی کاملا عملی و مفهومی می باشد به طوریکه دانشجویان به راحتی می توانند از هر آنچه فرا می گیرند مثل یک نیتیو استفاده کنند.

با شرکت در این وبینارها می توانید در مدت زمان خیلی کوتاهی مهارت های انگلیسی خود را به طور چشم گیری بالا ببرید و کار چند ساله را در عرض چند ماه انجام دهید و در نتیجه به اهداف اصلی خود به راحتی دست یابید. قویا توصیه می شود به اقوام و دوستان خود شرکت در این وبینارها را پیشنهاد دهید تا مسیر درست آموزش حرفه ای زبان انگلیسی را تحت آموزش و تدریس اساتید کار کشته و نابغه پیدا کنند و خیلی راحت تر و زود تر به اهداف علمی خود در زمینه های گوناگون دست یابند.

تاریخ و زمان وبینارهای آموزشی این مرکز عمدتا در اینستاگرام هیراد (hiradenglish@) به اطلاع عموم میرسد و یک روز قبل از برگزاری سمینار لینک ورود به سمینار برای متقاضیان از طریق SMS ارسال می گردد.

دپارتمان برگزاری سمینارهای آموزشی هیراد