مشاوره و توصیه آموزشی (خدمات مشاوره زبان در مرکز تخصصی زبان هیراد )

Hirad Counseling Services

خدمات مشاوره زبان در مرکز تخصصی زبان هیراد

 

این مرکز به تمام دانش پژوهان قبل از شروع هر دوره خدمات مشاوره ای ارائه می کند و چشم انداز فرایند آموزشی را کاملاً مشخص می نماید تا دانش پژوهان را از هر گونه سر در گمی در فرایند آموزش و یادگیری خارج نماید.لازم به ذکر است که به جهت تعیین دقیق مسیر حرکت هر دانش پژوه در راستای تقویت زبان انگلیسی در همه دوره ها یک فرمی تحت عنوان فرم چشم انداز فرایند آموزشی به هر دانش پژوه ارائه می گردد و در این فرم مسیر حرکت آموزش از ابتدا تا انتها به جهت دستیابی به هدف آموزشی مورد نظر توسط هر دانش پژوه مشخص می گردد.

لیست ارائه مشاوره زبان

طول دوره و تعداد جلسات مورد نیاز (کلاس گروهی و خصوصی ) این فرم چشم انداز به دانش پژوه این فرصت را می دهد که بعد از کسب آگاهی دقیق از روند آموزشی این مرکز نسبت به برنامه ریزی به جهت شرکت در کلاسها اقدام نماید و در کمترین مدت زمان به اوج قابلیت در انگلیسی دست یابد.

کل جامعه آماری دانش پژوهان بعد از شرکت در جلسات مشاوره با اطمینان خاطر و آرامش فرایند یادگیری را دنبال می کنند و قدم به قدم خود را به کسب هدف اصلی نزدیک می نمایند.از آنجاییکه امتحان تعیین سطح در هیراد هم به صورت کتبی و هم به صورت شفاهی انجام می شود دقیقاً میزان توانمندی هر فرد را در این مهارت مشخص می کند. علاوه بر ارائه خدمات مشاوره قبل از شروع هر دوره، دانش پژوهان می توانند برگزاری مشاوره خصوصی یا گروهی در طول دوره را درخواست کنند و از خدمات مشاوره میان دوره ای در صورت نیاز بهره بگیرند.کل خدمات مشاوره در این مرکز به جهت کیفیت بیشتر ارائه خدمات آموزشی می باشد و هیچ هزینه ای از دانش پژوهان دریافت نمی گردد.

ارائه خدمات آموزشی در این مرکز توسط کارشناسان حاذق و باتجربه در علم زبان آموزی صورت می گیرد و به دانش پژوهان نسبت به پیروی از یک سیستم آموزشی منسجم همراه با مسیری کاملاً مشخص و از پیش تعیین شده اطمینان خاطر می دهد.لازم به ذکر است که مدت زمان ارائه خدمات آموزشی بستگی به نوع دوره مورد نظر معمولاً از 20 دقیقه تا 1 ساعت تعیین می گردد.

در جلسات مشاوره فرم چشم انداز فرایند آموزشی با مهر موسسه به هر دانش پژوه داده می شود تا دقیقاً طبق برنامه ریزی  در این چشم انداز حرکت کرده و به هدف آموزشی مورد نظر دست یابد.

حتی گاهی اوقات مدیران آموزشی در صورت نیاز در هر دوره خدمات مشاوره گروهی را ارائه می دهند.خدمات مشاوره ای در این مرکز فقط و فقط به جهت ارائه آموزش با کیفیت بالاتر است.

شعار مشاوره این مرکز : ارائه مشاوره مستمر به هدف یادگیری بهتر

برگزاری جلسات مشاوره قبل از شروع هر دوره با وقت قبلی تعیین می گردد زیرا برای ما مهم هستید.

به جهت هماهنگی تعیین وقت مشاوره با یکی از شعب هیراد تماس حاصل فرمایید.

.You feel difference with Hirad counseling services

دپارتمان آموزشی مرکز تخصصی زبان هیراد

به امید دیدار شما

(Educational Advice)توصیه های آموزشی

توصیه های آموزشی شرکت در کلاس General Vocabulary 2

این مرکز به دانش پژوهان توصیه می کند در کلاس  General Vocabulary 2 شرکت کنند تا در کمترین مدت زمان از طریق آموزش لغت به صورت گروهی به قابلیت های لازم دستیابند. این نوع تدریس لغت کاملاً کاربردی می باشد و دید دانش پژوهان را به یادگیری لغت کام‍لاً تغییر می دهد. لازم به ذکر است که شرکت در این دوره اصلاً نیاز به پیش نیاز General Vocabulary 1   ندارد. یادگیری لغات نیاز به کسب مهارت دارد و فقط به خاطر سپردن لغت، قابلیت دانش پژوه در این مهارت را بالا نمی برد.

توصیه های آموزشی شرکت در کلاس های زبان مربوط به دوره کار وتجارت

به افرادیکه در زمینه تجارت فعالیت دارند توصیه می شود در کلاس های BEC1 و BEC2شرکت کنند و از طریق سیستم آموزشی بسیار منسجم به همراه کتب تالیفی انحصاری به قابلیت های لازم در زمینه مکالمه تجاری،  نامه نگاری، لغات و اصطلاحات مربوط به business presentation, انواع نمونه های نامه تجاری و… دستیابند. این دو دوره بسیار مختصر و کاربردی ارائه می شوند و دانش پژوهان اصلاً نیازی به مطالعه منابع آموزشی دیگری ندارند. قسمتی از آموزش از طریق فیلم های طبقه بندی شده ارائه می گردد.