دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی (TTC)

دوره ی تربیت معلم و مدرس زبان انگلیسی | TTC

دوره‌های TTC در واقع دوره‌های تربیت معلم برای تدریس دوره‌های متفاوت زبان انگلیسی می‌باشد و TTC مخفف Teacher Training Course می‌باشد.

در دوره تربیت معلم و مدرس (TTC)  مرکز تخصصی زبان هیراد چگونگی ارتقاء مهارت در تدریس و روش‌های به روز تدریس دوره‌های متفاوت زبان انگلیسی را به طور کامل آموزش می‌دهد.

ثبت نام آنلاین دوره تربیت مدرس مکالمه

نام دورههزینه دورهتعداد جلساتمحل برگزاریثبت نام
تربیت مدرس مکالمه2.000.000 تومان12 جلسهشعبه میردامادکلیک کنید

 

 

نام دوره

تربیت مدرس مکالمه TTC

هزینه دوره

2.000.000 تومان

تعداد جلسات

12 جلسه

محل برگزاری

شعبه میرداماد

ثبت نام

کلیک کنید

 

برای مشاهده ویدئوهای بیشتر آموزشی خودآموز هیراد کلیک کنید

چارت آموزشی دوره تربیت مدرس TTC

تفاوت دوره تربیت مدرس (TTC)  مرکز تخصصی زبان هیراد با سایر مراکز دیگر این است که مدیران آموزشی این مرکز اعتقاد دارند که دوره تربیت معلم  (TTC)  باید کاملا به صورت کاربردی تدریس شود و از پرداختن به نکات تئوری باید پرهیز گردد زیرا تدریس یک تجربه است و با تمرین می‌تواند به اوج برسد.

در دوره‌ی تربیت مدرس (TTC)  در طول  ۱۲ جلسه، به مدت ۹۰ دقیقه آموزشی روش تدریس کتاب‌های کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود. این دوره‌ها برای آموزش مکالمه و زبان عمومی هستند. اساتید در ۳ جلسه اول مراحل تدریس را قدم به قدم آموزش می‌دهند و سپس از شرکت کنندگان در کلاس درخواست می‌کنند که با آمادگی قبلی اقدام به DEMO دادن کنند یعنی به طور کاربردی تدریس کنند و در عمل تدریس را تجربه کرده و نقاط ضعف خود را با راهنمایی اساتید هیراد بیابند و مرتفع سازند.

تمام جزئیات در دوره تربیت معلم  (TTC)  در کمترین زمان تدریس می‌شوند و سپس از شرکت کنندگانی که Demo آن‌ها قابل قبول بوده است دعوت به شرکت در کلاس اساتید هیراد می‌شود تا در تعداد جلسات مشخصی در کلاس‌های واقعی مهارت‌های تدریس خود را افزایش دهند ودر نهایت بعد از بررسی مدیران آموزشی این مرکز از افرادی که به قابلیت‌های مناسبی در امر تدریس رسیده باشند دعوت به عمل می‌آید تا به عنوان استاد در مجموعه هیراد تدریس نمایند. در پایان دوره مدرک معتبر آموزشی به افرادی که این دوره را با موفقیت گزرانده باشند اهدا می‌گردد این مدرک قابل ارائه به سفارت به عنوان مهارت فردی و مراکز آموزشی دیگر جهت استخدام نیز می‌باشد.​

ما اعتقاد داریم تدریس و انتقال صحیح مطالب امری کاملا متفاوت با میزان دانش است. انتقال صحیح و ساده مطالب می‌تواند کلاس را برای هر زبان آموزی جذاب کند. ما در این دوره به دانش پژوهان می‌آموزیم که در کلاس‌ها معلمی کنند زیرا معلمی کردن یک مهارت است و افرادی که به درستی آن را بیاموزند می‌توانند مبدل به اساتیدی گرانمایه و حرفه‌ای گردند.

در مرکز تخصصی زبان انگلیسی هیراد دوره‌های تربیت مدرس (TTC) برای کلاس‌های تخصصی مانند کلاس آیلتس (IELTS)، پری آیلتس (Pre-IELTS) و تافل آی بی‌تی (TOEFL iBT) موجود است که هم به صورت گروهی و هم به صورت خصوصی برگزار می‌گردد.

گاهی اوقات بر اساس تصمیم گیری مدیران آموزشی این مرکز، کلاس‌های تربیت مدرس (TTC) به جهت برگزاری DEMO ‌های بیشتر از ۱۲ جلسه افزایش می‌یابد، امیدواریم که بتوانیم با استفاده از اساتید با تجربه و حرفه‌ای در کمترین مدت زمان مهارت‌های تدریس شرکت کنندگان محترم را ارتقاء دهیم و معلمی را در این زمان به شما آموزش دهیم.

این صحیح است که هر مهارتی به استعداد ذاتی نیاز دارد ولی در بحث تدریس بخش قابل توجهی از مهارت فرد اکتسابی است و با تمرین، فردی که حتی استعداد کمتری داشته باشد می‌تواند به استاد توانمندی تبدیل شود.

به طور کلی یکی از اهداف اصلی تدریس دوره‌های تربیت مدرس (TTC) مرکز تخصصی زبان انگلیسی هیراد این است که اساتید مجربی را پرورش داده و در امر آموزش مرکز، این اساتید را به کار گیرد یا به عبارت دیگر اولین مرکزی که از این اهداف استفاده می‌کند، مجموعه‌ی هیراد می‌باشد.

نمونه مدرک زبان دوره

سرفصل‌های دوره TTC

در دوره تی تی سی مکالمه مرکز زبان هیراد به دانش پژوهان یک کتاب و جزوه انحصاری داده می‌شود که در واقع نتیجه ۲۵ سال آموزش مستمر می‌باشد و در این کتاب تمام نکات مربوط به تکنیک‌های آموزش تدریس شده است. هدف این دوره این است که افرادی را که علاقه‌مند به آموزش زبان انگلیسی هستند با متد تدریس آشنا کنیم تا آن‌ها بتوانند وارد بازار کار بشوند و بتوانند به در آمدزایی برسند. این دوره تی تی سی مکالمه روی چگونگی تدریس گرامر، جمله سازی، vocab، اصطلاحات، درک مطلب، Listening و حتی فیلم کار می‌کند. و در این دوره از دانش پژوهان چندین بار دمو گرفته میشود و در پایان این دوره هم به متقاضیان گواهینامه معتبر در صورت کسب نمره قبولی از طرف مرکز زبان تخصصی هیراد داده می‌شود. سیلابس‌های آموزشی ارائه شده در این دوره بر اساس جدیدترین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی، بر اساس جدیدترین کتابهای آموزش مهارت‌های تدریس تدوین و گرد آوری شده است.

اساتید دوره تربیت مدرس TTC در آکادمی زبان هیراد

حمید سیدیان
مجید سیدیان

 

به طور کلی در کلاس های تربیت معلم (TTC) هیراد موارد ذیل تدریس می گردد:

  • آموزش مراحل قدم به قدم در تدریس هر بخش
  • چگونگی برقراری ارتباط با دانش پژوهان
  • چگونگی برگزاری یک کلاس با هیجان
  • چگونگی ایجاد انگیزه و علاقه در دانش پژوهان
  • آموزش عبارات مورد نیاز در کلاس در حین آموزش (Classroom Language)
  • چگونگی اصلاح و ویرایش غلط های دانش پژوهان در حین مکالمه در کلاس
  • چگونگی بازی با کلمات در کلاس به جهت تقویت خلاقیت های دانش پژوهان در مکالمه
  • چگونگی تبدیل نکات تئوری به آموزش عملی در کلاس

دانش پژوهان در دنیای مدرن امروز فقط علاقه مند به شرکت در کلاس هایی هستند که معلمان آن مجموعه مهارت کاربردی تدریس را دارا باشند و دانش پژوهان را ترغیب کنند با تمام اطلاعات تدریس شده در کلاس ،صحبت نمایند و همه چیز را لمس کرده و بتوانند به راحتی شروع به مکالمه در هر سطح آموزشی کنند.

 این دوره می تواند شما را به این قابلیت ها در امر آموزش برساند. 

آیا برای شرکت در دوره TTC نیاز به  تعیین سطح می‌باشد؟

افرادی که سطح زبان‌شان مشخص نباشد ابتدا باید تعیین سطح و مشاوره بشوند و بعد از نتیجه تعیین سطح اگر سطح زبانشان در سطح Intermediate-Pre یا Intermediate باشد می‌تواتنند در دوره تی تی سی مکالمه هیراد شرکت کنند اما اگر سطح زبان‌شان ضعیف باشد باید ابتدا دوره‌های Fundamental مقدماتی هیراد را بگذرانند و بعد از ارتقای سطح دانش، در دوره تی تی سی مکالمه هیراد شرکت کنند. اما اگر دانش‌پژوهی مدرک معتبری را نسبت به یادگیری زبان و گذراندن دوره‌های عمومی در موسسات دیگر ارائه کند نیاز به تعیین سطح و مشاوره ندارد و مس تقیما می‌تواند وارد دوره تی تی سی شود. شرکت در این دوره هم نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد اما باید سطح دانش شرکت کنندگان در این دوره در سطح Intermediate-Pre و Intermediate باشد اما اگر سطح زبان دانش پ ژوه در سطح و Intermediate-Upper وحتی Advanced باشد مسلما برای شرکت کننده این دوره مناسب‌تر و مفیدتر خواهد بود.

آیا دوره به صورت آنلاین نیز برگزار می‌شود؟

دوره تی تی سی مکالمه هیراد هم به صورت حضوری برگزا ر می‌شود هم به صورت آنلاین اما توصیه می‌گردد که افرادی که امکان شرکت در کلاس را به صورت حضوری دارند توصیه می‌گردد که حضوری در کلاس شرکت کنند زیرا این دوره یک دوره عملی می‌باشد و مسلما شرکت در این دوره به صورت حضوری می‌تواند به کیفیت آموزش خیلی کمک کند و متقاضیان می‌توانند بیشترین استفاده را از این دوره ببرند اما برای افرادی که امکان شرکت در دوره را به صورت حضوری ندارند دوره‌های آنلاین هم در هیراد به مدت ۱۲ جلسه یک ساعت و نیمه برگزار می‌شود.