درخواست تجدید نظر نمره PTE | اعتراض به نمره PTE

اعتراض به نمره PTE

اعتراض به نمره PTE دارای قواعد و اصولی می باشد که به شما می گوییم.

درخواست تجدید نظر در نمره PTE آکادمیک

اگر از نتیجه آزمون PTE آکادمیک خود ناراضی هستید حتماً قصد خواهید داشت که نسبت به نتایج آزمون خود اعتراض کنید و در درخواست تجدید نظر نمایید.اگر می خواهید ددرخواست تجدید نظر نمایید بهتر است به نکات زیر توجه نمایید .

آزمون PTE آکادمیک آزمونی بر مبنای کامپیوتر است و رتبه و نمره PTE شما را هوش مصنوعی یا Artificial Intelligence محاسبه و تعیین می نماید از این رو بعید است که نمره کلی شما تغییر نماید .
توجه داشته باشید که فقط پاسخ های گفتاری یا Speaking و پاسخ های نوشتاریی مه بیش از یک واژه پاسخ داشته باشند مورد بررسی قرار می گیرند.

نکاتی که در اعتراض به نمره  PTE باید بدانید:

آگاه باشید که تغییر نمره شما در تجدید نظر نمره آزمون PTE بسیار دور از ذهن و بعید است ولی به خاطر داشته باشید که اگر تجدید نظر در نمره PTE شما صورت بگیرد همیشه نمره جدید روند افزایشی نداشته بلکه محتمل است که نمره جدیدتان، نمره ای کمتر از نمره پیشین آزمون PTE شما باشد.
اگر نمره شما در طی درخواست تجدید نظر تغییر یابد طبیعتاً جایگزین نمره پیشین شما می شود و به تبع آن نمره اصلی شما نیز دوباره صادر خواهد شد تا نمره نوین شما را منعکس نماید.
شما تنها می توانید برای آخرین آزمون PTE آکادمیکی که گذرانده اید درخواست تجدید نظر دهید و به خاطر داشته باشید که اگر برای یک آزمون جدید در حال برنامه ریزی هستید و یا می خواهید گزارش نمره PTE خود را برای یک مرکز آموزشی ارسال نمایید نباید درخواست تجدید نظر نمایید.
برای درخواست تجدید نظر در نمره PTE ، شما می توانید ظرف 14 روز از گزارش نمرتان با PCS یا خدمات مشتریان پیرسن تماس حاصل نمایید .
مبلغ هزینه درخواست تجدید نظر در آزمون PTE توسط گروه خدمات مشتریان پیرسن در اختیار شما قرار می گیرد .
بسیار بعید است ولی اگر نمره Overall ، Communicative و یا Enabling skill شما تغییر کند مبلغ هزینه درخواست تجدید به طور کامل به شما بازگردانده خواهد شد.

 

چرا آزمون PTE آکادمیک ؟

سریع

نتایج معمولا طی 5 روز کاری در دسترس کاربران قرار می گیرد.

انعطاف پذیر

آزمون در 365 روز سال در 250 مرکز در سرتاسر جهان برگزار می شود.

عادلانه

تصحیح کامپیوتری بی طرفی و دقت را برای همه شرکت کنندگاه تضمین می کند.

امن

سامانه palm vien ، فرم های تست تصادفی و بهره گیری از اطلاعات قانونی امنیت این آزمون را تضمین می کند.